Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Gliss Intense Therapy Şampuan
amazon-image
Gliss Intense Therapy Şampuan

Gliss Intense Therapy Şampuan

Gliss 
  4.59  (2480 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Omegaplex ve Acai Üzümü içeren formülüyle saç dokusu içindeki kırılan bağları onararak saçın iç yapısını güçlendirir. Saç dokusunda uzun süreli koruma sağlayarak saç kalitesini artırır.

Nasıl Kullanılır?

Islak saça kökten uca masaj yaparak uygulayın ve iyice durulayın. Düzenli kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%24
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gamze S.
Gamze S. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bildiğim kullandığım markaydı Bu ürünü kullanmamıştım Kokusu biraz fazla parfümlü geldi ama sonra uçtu koku bence bu güzel bir şey ayrıca saçlarımı bakım yapmış gibi yumuşacık yaptı benim saçlarım kabarır sanki o kabarıklığı da yatıştırdı 360 ml geldiği için mutluyum üstelik beğendim kullanmaya devam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ö.
Büşra Ö. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kullandıktan sonra saçlarım extra hacim ve yumuşaklık kazandı. Düzleştirme ve fön çektirmeye ihtiyaç duymadan rahatlıkla dışarı çıkabildim. En çok kokusunu sevdim. Duşta rahatlatıcı çok tatlı bir kokusu var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÖZLEM K.
Özlem K. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gliss in bu şampuanına bayıldım . Daha önce birçok serisini deneme fırsatım olmuştu zaten . Öncelikle kokusu efsane parfüm gibi. Saçlarımı yumuşacık yaptı ve olduğundan daha parlak gösterdi . Kesinlikle kendime alacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
duygu g.
Duygu G. · 38 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Herseyiyle çok güzel kokusu nefis yumuşacık yapıyor kopurmeside güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seher B.
Seher B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu cok hos saclarima hemen etkisini gosterdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem M.
Gizem M. · 39 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Renkli boyalı saçlarım olduğundan ve ayda 1 defa açtırma işlemi yaptırdığımdan hangi marka olursa olsun mutlaka canlandırıcı ve tamir edici özellikleri olan şampuanları tercih ediyorum. 2 günde 1 yıkadığım ince telli düz ve nispeten yıpranmış saçlarım var. Saçım düz olduğundan form vermek de zor bir iş. Üstelik ince telli olduğu için şekillendirme uygulamaları hemen bozuluyor (maşa veya dalgalı fön gibi) Bu ürünle ilgili en çok dikkatimi çeken şey, yıkama arkasından şekillendirme yaptığımda, verdiğim şeklin saçımda normalden çok daha uzun süre kalması oldu. Yapılandırma ve onarma etkisi için test etmeye devam ediyorum. Ancak 3. yıkamadan sonra şunu net bir biçimde söyleyebilirim ki, saçlarım kesinlikle daha hacimli ve güçlü hissettiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan T.
Dilan T. · 38 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa bir Gliss şampuanı kullandım ve kullanmaya devam edeceğimi düşünüyorum. Saç derimde son zamanlarda kutuluktan kaynaklı kaşıntı problemim vardı ve tam o sırada denk geldik. Saçım çabuk yağlandığı için saç kremi kullanamıyorum normalde ancak bu şampuan ilk yıkamadan itibaren saç kremi kullanmışım gibi yumuşacık yaptı saçlarımı. Üstelik ağırlaşma ya da elektriklenme olmadı. Ve bu yumuşaklıkla birlimte saç derimdeki kuruluk/kaşıntı çok hafifledi. Sanırım en sevindiğim nokta da bu oldu. Kokusu çoğu kişinin sevebileceği bir koku ancak ben şampuan ve kozmetik ürünlerinde çok fazla parfüm kokusunu sevmediğim için bana biraz şekerli geldi. Onun dışında her şeyine bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan G.
Dilan G. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce gliss in farklı şampuanlarını kullanmıştım ve hiç memnun kalmamıştım. Bi daha da almadım . Kutu gelince bi şans daha vereyim istedim. 3. Kullanışım itibari ile yorum yapıyorum. Sarıdan artık iyice yıpranan saçlarım toparlansın diye siyaha boyatmıştım. Şampuan kesinlikle ilk kullanımdan itibaren etkisini gösteriyor tel tel muhteşem toparlıyor. Kokusu güzel . Resmen ahenkle dans ediyor. Saçlarım parladı ve vaad ettiği gibi onarıyor. Kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım boyaya maruz kaldığı için çok kuru ve nemsiz olduğundan Gliss Intense Therapy Şampuan kullanıyorum. Hem mor hem yeşil renkli Gliss Therapy şampuanlar saçlarımı daha yıkarken yumuşacık yapıyor. Saçlarımın nemlendiğini hissediyorum. Benim için bir şampuanda en aradığım özellik saçlarımı beslemesi olduğundan tercih ettiğim bir ürün oluyor. Fiyatı da makul olduğundan rahatlıkla alınabilecek bir ürün. Pahalı şampuanlara o kadar para verilmese de olur kendi fikrimce.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gliss Intense Therapy Şampuanı daha önce kullanmamıştım. Kokusu güzeldi. Köpürmesini gayet beğendim, durulanması da kolaydı. Yıkadıktan sonra saçlarım yumuşacık oldu ve bu çok belliydi. saçlarım şu an açık sarı ve çok işlem gördüğü için tiftik gibi. tamda en ihtiyacım olan zamanda karşıma çıktı bu ürün. artık uzun süre kullanacağım. Ürünün ambalajı da gayet sade ve güzel görünüyor. Üzerine bakınca ne işe yaradığını hemen anlıyorsunuz. rahat kullandım. memnun kaldım. markaya olumlu bakmamı sağladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.