Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Gliss Blonde Perfector Mor Şampuan
amazon-image
Gliss Blonde Perfector Mor Şampuan

Gliss Blonde Perfector Mor Şampuan

Gliss 
  4.55  (2408 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Gliss Blonde Perfector Onarıcı Mor Şampuan yıpranan ve renk tonunu kaybeden boyalı ve röfleli sarı saçları derinlemesine onarır. Karşıt tonları azaltmaya yardımcı olur. Parlak bir görünüm için saçı besler. İçeriğindeki peptitler ve yaban mersini özü sayesinde turunculaşmayı engeller.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%22
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Arzu Ö.
Arzu Ö. · 40 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzel ve inanılmaz kalıcı bir kokuya sahip.çok begendim.saça parlaklık veriyor bence 👍turunculaşmayıda önlediğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma D.
Fatma D. · 36 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben sevdim turunculaşma giderdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan K.
Neslihan K. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandıgımda sarı saçlarımdaki turunculaşmayı neredeyse yok etti. Çok beğendim saçlarımı yumuşacık yaptı kesinlikle sarı saçlılar kullanmalı çünkü sarı saçlarda turunculaşma oluyor ve bu şampuan hem turunculaşmayı önlüyor hemde turunculaşma varsa azaltıyor. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur İ.
İlknur İ. · 32 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkcası fiyatı uygun olduğu için iyi bir şampuan olarak düşünmüyordum ve almıyordum. İlk defa kullandım bir hafta boyunca ve kesinlikle kararım değişti. Tekrar tekrar alacağım bu şampuanı . Kokusu harika saçlarımı yumuşacık yaptı canlılık kazandırdı çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia T.
Rabia T. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gelir gelmez denedim ben kendim açıyorum saçımı evde bı hafta önce açmıştım zaten yaklaşık olarak resimdeki gibi turuncu oldu tabiki mor şampuan ilaç gibi geldi bana inanılmaz sonuc gerçekten harika görünüyor 👏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sanem A.
Sanem A. · 44 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalar, pandemiden ötürü röfleli olan saçlarimi evde tek renk şeklinde boyadım boyamaya da devam ediyorum sarı renge . İllaki kuaför değiliz saçımda turuncular oluşmaya başladı kutu bana çıkmadan tam 1 hafta önce kuzenim mor sampuandan bahsetti almayı da dusundum taaaa ki denebunu kutusu bana çıkana kadar . İçeriğinde mor sampuan da vardi. Sanki bizim konuşmaları hissetmiş gibi . Tabii mutlu oldum . İlk kullanım da saclarda inanılmaz bir parlaklık veriyor .Bunu hissedebiliyorsunuz aynaya bakınca, ayrıca sacinizdaki zıt olan renkleri de dengeliyor begendim :) tesekkur ederim ;) Yalnız dustan sonra tırnaklarda hafif bir renk bırakıyor gibi cok degil ama bunu başkası farketmez siz farkedersiniz . Tabi başka markanın mor sampuanini kullanmadığımdan normal olabilir. Gerci ürünün arkasında kullanma talimatlarında eldiven de tadabilirsiniz diye uyarıyor:) Ama genel olarak ürünün etkisini begendim . Kullanınca ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız;) Sevgiler ...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru Y.
Ebru Y. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ve kıvamına yoğun oluşu en başta iyi düşünülmüş. Çünkü nohut tanesi kadar avuca sıkıldığında dahi yeterince iyi temizliyor hissi ve yoğun bakım sağladığına inandım. Yorum yapmak için gözlemlemek istedim ve beklediğimden iyi sonuç aldım. Parlaklık ve onarması daha etkin gibi geldi bana renk eşitleme konusu için biraz bekleyip öyle gözlem yapmam gerekir. Ama saçımdaki çatallaşma ve matlığı kesinlikle aldı. Yeni kuaförden gelmişim ve yeni işlem yaptırmışım gibi canlılık vardı banyo sonrası. Güzel bir ürün fiyatına göre kalite performansı gayet iyi. Alınabilecek iyi ürünlerden bence. Mor rengi, kıvamı, kokusu, içerikleri çok çok iyi. Vaad ettiği şeyleri temin eden şampuan olmuş bence. Rahatsız eden hiç bir özelliği olmadı bense. Bu markanın zaten günlük yıkamaya uygun şampuanlarını kullanıyordum artık mor şampuanını da edinebilirim. Merakımı deneme boyuyla giderdim. Zaten yeni bir mor şampuan almak için epey zamanım olabılır cunku gelen ürün 2 aydan fazla yeter diye düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
merve K.
Merve K. · 33 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel yumuşaklık veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurgül K.
Nurgül K. · 43 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç yapım ince telli ve röfleli zamanla yıpranmış ve sürekli röfleli yaptırdığım için turunculaşma sorunu ile karşıkarşıyayım .Daha önce mor şampuan kullanmamıştım.İlk aşamada kapağı açtığımız gibi yaban mersini kokusu alıyorsunuz.Ürün yıkama esnasında Kolay köpürüyor.Yıkama sonra Saçlarımı yumuşacık yaptı kuruduğundaysa saçlarım parlak bi görüntüye kavuştu.Ürünü üç kez kullanmama rağmen saçımda ki karşıt tonlarda azalma var.Ürünün peptit içermesi saçın sağlıklı büyümesine elastikiyetini geri kazanmasına yardımcı olması açısından süper.Ben mor şampuandan çok ümitliyim üç yıkama sonrası aldığım dönüt çok başarılı kullanmaya devam edicem.Teşekkürler denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra k.
Büşra K. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımda ombre olduğu için ister istemez bir süre sonra saçlarım turunculaşıyordu . O güzel sarılar ne yazık ki canınızı sıkan bir hale bürünüyor .O sebeple ben zaten hali hazırda mor şampuan kullanan birisiydim. Oyüzden kutudan mor şampuan çıkınca çok sevindim . ürün peptit ve yaban mersini içeriyor bakım ve onarım vaadediyor . Kullanım yorumlarıma gelirsek birkaç kere kullanıp öyle yorum yapmak istedim ve üründen çok memnun kaldım . Diğer mor şampuanların yaptığı gibi saçı kurutmuyor ve yumuşacık yapıyor . Yumuşak canlı ve parlak saçlarınız oluyor . Turuncuları azaltıyor . Zaten Gliss ürünlerini oldukça severek kullanan biri olarak bu mor şampuanı da bittikçe yenisini alacağım :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.