Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Gliss Blonde Perfector Mor Maske
amazon-image
Gliss Blonde Perfector Mor Maske

Gliss Blonde Perfector Mor Maske

Gliss 
  4.59  (2402 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Gliss Blonde Perfector 2'si 1 arada Onarıcı Mor Maske yıpranan ve renk tonunu kaybeden boyalı ve röfleli sarı saçları derinlemesine onarır. Karşıt tonları azaltmaya yardımcı olur. İçeriğindeki peptitler ve yaban mersini özü sayesinde küllü sarı saçların turunculaşmasını engeller.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%22
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

rabia d.
Rabia D. · 35 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sadece sac uçlarıma uyguluyorum ve kullandigim diger mor maskelere gore gozle gorunur bir onarim sağlıyor gliss mor şampuanı her ne kadar tercih etmesem de gliss mor maske tercihlerimde ilk sıralarda hem saçımı muhtesem bir sekilde yumuşatıyor ve patlatıyor hem koku aşığı olan beni o kokusuyla büyülüyor hem de saçlarımı onarıyor ve yenilik katıyor herkese oneriyorum mutlaka şans verilmesi gereken bir urun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Turan
Elif Turan · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün dış görünüşü aşırı iyi kapağının kullanışlı olması da iyi onarıcı mor şampuanla birlikte kullandım saç kremi gibi Bi yapısı yok maskeyi sürdüğüm anda sanki saçlarım maskeyi emdi gibi hissettim kuruttuğumda saçlarımda sanki daha yeni keratin bakım yaptırmış gibi yeni boyamış gibi Bi doku oluştu eminim düzenli kullanımda çok daha memnun kalacağım ve sarı saçlı bütün arkadaşlarıma zorla aldıracağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tülay T.
Tülay T. · 34 · Artvin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hamileliğimden dolayı saçımi boyayamiyorum. O yüzden ürünü deneyemedim. Denebunu paketimden çıkmasına çok sevindigim ürün oldu. Çünkü bende sarı saç kullanıyorum uçlarımda ve kısa süre sonra hep turunculasiyordu. Bunun için tekrar kuaföre gitmek istemiyordum. Genel olarak araştırdığımda baya beğenilmiş ürün. Sabırsızlıkla doğumdan sonra denemeyi bekliyorum. fiyatı da aşırı değil sanırım sürekli alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru T.
Ebru T. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mart kutusu elime geçtiğinden bu yana 3 kez denedim.Ilk kez saç maskesi kullandım ve düzenli olarak Gliss Blonde Perfector saç maskesini kullanmayı düşünüyorum.Saçınızı durularken saçın yumuşaklığını fark ediyorsunuz.Belirgin ve kalıcı bir kokusu var.Bir süre önce boyattığım saçlarımda belirgin bir parlaklık ve renk dengesi oluştu.Yıpranan saçlar için ideal bir ürün.Daha iyi sonuç için düzenli kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem A.
Özlem A. · 37 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyalı saçlarım genelde bir süre sonra mat ve cansız görünürken mor şampuan ve mor maske kullanımından sonra saçlarımın yumuşacık olduğunu ve parladığının farkına vardım aynı zamanda mis gibi kokan saçlara sahip olmak beni çok mutlu etti saçlarım çok daha bakımlı ve canlı görünüyor kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün bundan sonra da severek kullanmaya devam ediceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hanife Y.
Hanife Y. · 35 · Kars
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten kuaförde saçınızı boyattiginizda veya bakım yaptırdığımız zaman saçlarınız nasıl pürüzsüz parlak rahat taranan canlı ve albenili duruyorsa bu maskeyi kullandığınızda aynı anı yaşıyorsunuz. İlk kullanmadan itibaren saçınızı güçlendirdiğini yıpranmaya giderdiğini ve turunculasmanin azaldığını farkediyorsun kesinlikle kendine ve saçına değer veriyorsan kullanmalisin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilgün T.
Nilgün T. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün iki farklı kullanım özelliği olması beni cezp etti. Hem saç kremi hem de maske olarak kullanılması. Saçlarımı yumuşacık yaptı ve zamanla turunculaşma olan saçlarımda belirgin değişiklikler oldu. Ayrıca ürünü eldiven kullanarak uygulayın diyor ama ben eldivensiz kullanıyorum kalıcı bi leke yapmıyor. O anlık ve duştan çıktığınızda geçmiş oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meryem E.
Meryem E. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beğendim almaya devam edebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe A.
Tuğçe A. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü şampuan ile birlikte kullandım. Şimdiye kadar 2 kez kullandım. Arkadaşlarımdan çok duyuyor ve öneri alıyordum maske için ama denebunu mart kutusu sayesinde deneme fırsatım oldu. Kullandıktan sonra turunculaşmam inanılmaz azaldı. Saçlarım yumuşacık oldu ve rengi parladı resmen. Kokusu da çok çok güzel. Bitince kesinlikle tekrar alıp maske kullanmaya devam ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Evrim K.
Evrim K. · 32 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gayet güzel mor şampuanı kullandıktan sonra saçımda oluşan sertleşmeyi fazlasıyla azalttı hatta yumuşacık oldu. Renk tonunu sabitledi bu konuda çok memnun kaldım. Üründe eleştireceğim tek şey ambalajının duşta elden kayıyor olması formu çok yumuşak olması sebebiyle duşta suyun etkisiyle elde durmuyor bu durum düzeltilebilirse daha verimli bir hal alacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.