Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pastel Glassy Glow Skin Serum
amazon-image
Pastel Glassy Glow Skin Serum

Pastel Glassy Glow Skin Serum

Pastel  · pastelshop.com
  4.64  (3293 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Pastel'in ilk cilt serumu Glassy Glow Aydınlatıcı Cilt Bakım Serumu, günlük cilt bakımı ve makyaj rutinini birleştiren hibrit formül ile taze, aydınlık ve sağlıklı görünen bir cilt! Ultra ince sedefler içeren ipeksi ve hafif yapısıyla aydınlık ve enerjik bir görünüm sunar. Cilt neminin arttırılmasına yardımcı olduğu bilinen Hyalüronik Asit içerir. Nonapeptid-1 aktif kompleks içeriği sayesinde ve düzenli kullanımla göz altı dahil tüm ciltteki yorgunluk görünümünü azaltmaya ve cilde parlak bir görünüm kazandırmaya yardımcı olduğu tespit edilmiştir. Düzenli kullanımda cilt görünümünü iyileştirirken gerekli onarımı sağlayarak cildin yenilenmesine yardımcı olur. Kullanıcıların %92'sinin cilt görünümünde iyileşme ve yenileme sağladığı klinik testlerle onaylanmıştır. %84'üne göre ilk kullanım sonrasında; * cilt anında doğal ve ışıltılı bir görünüme kavuştu, cilt anında nemlendi, cilt anında tazelendi. %84'üne göre 4 hafta sonunda; * cildin doğal parlaklığı arttı, cildin nem yoğunluğu arttı, cilt taze görünüme kavuştu. *28 boyunca 25 gönüllü kadın üzerinde bağımsız bir kurum tarafında test edilmiştir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%22
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok sık fondöten veya bb krem kullanan bir insan değilim. Kullandığımda da cildimi iyice nemlendirip mutlaka bir baz uygularım. Bu ürünün hem baz hem nemlendirme özelliklerini bir arada olması beni etkiledi. Üstüne birde ışıltı verdiği için makyajı daha güzel gösterdi ve sürdüğüm ürün topak topak olmadı bütün durdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlknur T.
İlknur T. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
pastel'in birçok ürününü kullanıyorum. bu ürünün de muadilini farklı bir markadan almıştım. fakat pastel'de ışıltı ve nemlendirme bakımından daha farklı olduğunu gördüm. ciltte ışıltı bıraktı. kokusuda çok güzel :) sadece tek endişem sürekli kullandığımda acaba sivilce yapar mı? bunu da yeni bir ürün alınca göreceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
pelin t.
Pelin T. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
pastel markasının bütün ürünlerini zaten tercih ediyorum ve kullanıyorum kozmetik'te tercih edebileceğim markalardan bir tanesinde öncelikli olarak tercih ettiğim markalardan bir tanesi pastel olduğu için zaten ürünlerini kullanıyorum ve memnunum yeni çıkan ürünlerini ilk deneyimleyen kişilerden olduğum için de ayrıca memnunum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fikret Adnan K.
Fikret Adnan K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Parlaklık vermesini sevdim. aynı zamanda anti aging etkisi olması çok iyi. bir de onarım etkisi varmış. sırf bu 2 özellik için bile kullanılabilir bence. Nemlendirme konusunu anlayamadım küçük olduğundan etkisini anlamak zor uzun süreli kullanımda etkisi daha çok belli olur. genel olarak beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif O.
Elif O. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründe cildimiz için herşey düşülmüş.Uyguladiktan sonra nemlendirme etkisi hoşuma gitti ayrıca cildimde hemen bir ışıldama bir aydınlık oldu.Ancak deneme boy paketi o kadar küçüktü ki içinden ürünü çıkartma da zorlandım içinde biraz daha olabilirmiş.Tek uygulama için bile yetmedi öyle söyleyeyim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı K.
Nazlı K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makyaj altına aydınlatıcı ama aynı zamanda cilt bakımı da yapacak bir serum olarak üretilmiş. Gözenekleri geniş biri olarak sadece yüzümün yüksek yerlerine aydınlatıcı olarak uyguladım ve beğendim. tek başına da aydınlatıcı görevini yerine getiriyor. Memnun kalıp kullanacağım ürünler arasındadır
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nahide E.
Nahide E. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir süredir cildime uygun bir serum arayışındaydım. Tam da bu sırada Denebunu bana bu ürünü gönderdi. Hem nemlendiriyor hem bakım yapıyor üstüne bir de ışıltı veriyor aydınlatıcı olarak da kullanılabilen bir ürün. yani 3 etki bir arada 🤩 devamını alacağım 🌸 düzenli olarak kullanmak istiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra a.
Kübra A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
doğal ışıltı vs diyor ama içerisinde altın tozuna benzer simler var.. sürünce parlıyorsunuz.. doğal isiltidan kastı o sanırım... ben o altın tozu varmiscasina olan görüntüyü sevdim fondötenin altında iyi durabilir. yüzünüzde bir gerginlik hissi oluyor.. rahatsız edici değil hoşuma gitti. ürünü almayı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazan S.
Nazan S. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas bir cildim olduğu için kolay kolay bir ürün alıp deneyemiyorum. Ama bu ürüne şans vermek istedim. İlk deneyim harika. Uzun vadede kullanıp sonuçlarını paylaşmak isterim. ilk kullanım deneyimime göre çok hoş bulduğum bir ürün oldu. Hissiyatı, hafif kokusu, ciltte bıraktığı nemli ve yumuşak his çok güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HANİFE İ.
Hani̇fe İ. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
genel olarak sevdim elbette sonuç görmek için devam etmek gerekir yanlız deneme boyları aşırı mınık yanı bu tarz urunleri en azından bi kaç gun kullanıp net bir düşünce için bi tık daha büyük olmalı kanısındayım yanı etkısı yada bi yan etkisi olup olmayacagını en az 3gün kullanarak görüp yorumlaya biliriz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.