Giorgio Armani Sì Passione Eclat EDP
Sì Passione'nin ışıltılı yeni yüzü Sì Passione Eclat, modern ve cesur bir feminenliği temsil ediyor. Sì Passione Eclat dünyaya zarafet ve bağımsızlıkla yaklaşmak için ilham veren tutkuyu simgeliyor. Aynı zamanda Türkiye'nin "güllerin başkenti" Isparta'da sürdürülebilir ve sorumlu süreçlerle elde edilen Isparta gülü, çiçeğin feminen karakterini temsil ediyor. Santifolya ve Isparta gülünün karşılaşması kokuya cömert bir feminenlik ve karakter getirirken, siyah frenk üzümü ve onu saran bergamot arasındaki eşsiz uyum tutkunuzun ışığı oluyor. Sì Passione Eclat'nın şişesi değerli bir taş gibi parlıyor; ışıkla buluştuğunda ortaya çıkan ateşli ve yakut kırmızısı renk, tutkunun kişinin hayatını aydınlatma biçimini simgeliyor.
Nasıl kulllanılır?
15-20 cm uzaktan, enseye, omuz başlarına ve saç uçlarına sıkınız. Göze ve tahriş olmuş deriye temas ettirmeyiniz.
Puan dağılımı
Bu parfümü tekrar denebunu sayesinde kullanmıştım. Benim için daha kışlık ağır bir koku. Yazın sıkmayı tercih etmiyorum. Kalıcılığı gerçekten mükemmel, kışın kıyafetlerimden çıkmıyordu
Kokusunun kalıcılığı harika insanı yormayan naif ve şık bir kokusu var tek kelimeyle müthiş kalıcılığı harika 💯💯💯💯puan herkese kullanmasını öneririm sevgiler
Bu parfümü çok seviyorum. İmza kokum. Bu parfümü kullandığımda parfümün markasını soran çok oluyor. Migren rahatsızlığım var, bu koku beni hiç rahatsız etmiyor.
çok farklı çok güzel bir kokusu var si den çok daha güzel. ağır değil çiçeksi değil tatlı değil her şey kararında ve ben buradayım diyen bir koku.
- frenk üzümü- frezya, gül, paçuli, sandal ağacı-misk olan, si'nin tüm versiyonları arasında en sevdiğim parfümü. feminen bir koku, kalıcılığı da gayet iyi. Çok hoş tatlı bir koku
Kalıcılığını ve kokusunu sevdim. Eğer çiçek ve şeker kokularını bir arada seviyorsanız bunu da beğenirsiniz. Günlük olarak tercih edeceğim bir koku.
Gerçekten bayıldım daha önce si kullanmıştım ama passioneyi ilk defa denedim inanılmaz fresh ve kalıcı tam yaz için ideal ve bir fıs bile inanılmaz kalıcı
Armani si senelerdir kullandığım bir parfüm, her kadın hayatının bir döneminde si ile tanışmıştır. Ne zaman si kullansam ne kullandığım soruldu. Böyle bir koku yok.
kullandığım bir parfümdü muazzam bir koku kim koklasa ne bu çok güzel diyor daha çok kışın tercih ediyorum çantama atmak için müthiş oldu gerçi kalıcılığı oldukça fazla gerek bile kalmıyor tazelemeye
Çok kalıcı en sevdiğim yanı oldu. Tüm gün nereden geçsem orada kokusu yayıldı. Yaz için bence biraz ağır ama gece kokusu kadar da yoğun ağır değil.

