Giorgio Armani Acqua di Giò Profondo EDP
Kutu içinde 4 adet bulunmaktadır.
Acqua di Giò Profondo, Acqua di Giò'nun deniz akorları etkisinde şekillenmiş yoğun bir yorumudur. Bir kokudan daha fazlası olan Aqua di Giò Profondo, ruhun derinliğine büyüleyici bir derin dalışı temsil eder. Özgürlük, duyusallık ve modern erkeklik değerlerini kucaklayarak, daha derin bir boyut ortaya çıkarır.
Adeta derin mavi okyanusa dalarmış gibi, duyular yeşil mandalina ve bergamot tarafından uyandırılır. Soğuk ama tatmin edici hisler Acqua di Giò'nin ikonik deniz notaları tarafından harekete geçirilir. Oksijen kabarcıkları zirveye yükseldikçe, biberiye, lavanta ve selvinin karşı konulmaz yoğunluğu kokunun kalbini oluşturur. Erkeksi bir derinlik ve yoğunluk karakteri sergileyen odunsu paçuli notları ve misk, kokunun dip notalarını oluşturan mineral kehribar ve tuzlu notalarla bütünleşir.
Nasıl kullanılır?
Vücudunuzun sıcak noktalarına uygulayınız: bilek, dirsek içi ve boyun.
15-20 cm uzaktan, enseye, omuz başlarına ve saç uçlarına sıkınız. Göze ve tahriş olmuş deriye temas ettirmeyiniz.
Puan dağılımı
Kalici bir koku tavsiye ediyorum
Armanı kokularını genel olarak beğeniyorum, çok ağır değil yaz kış kullanabilecek bir parfüm. Özellikle bergamutlu kokuları sevdigim icin bu parfüm hoşuma gitti ve icindeki mandalina belli belirsiz narenciye notalarına tam puan
Traş kolonyası gibi desem haksızlık olur ama başka tarif bulamıyorum. Çok daha hafif ve güzel bir kokusu var. Koklar koklamaz sizi alıp bi sahil kenarına götürüyor neredeyse. Kalıcılığı 4 gün geçmesine rağmen hala hissedilir derecede.
Harika bir koku kesinlikle denenmeli diye düşünüyorum. Bende kalıcılığı gayet iyi hele arada yapılan bir tazeleme ile cok daha iyi olur.Daha önce denedigim hiçbir parfüme benzetemedim.
tam benim tarzıma hitap eden bir parfüm. kalıcığı da fena durmuyor. belki EDP olmasının da etkisi vardır ama 3'ü içinde en sevdiğim koku buydu
Parfümü zaten kullanıyorum genelde de . Severek kullanıyorum. Kokusu güzel, kalıcılığı 1 saat normal, kalan saatlerde tene yakın kalıyor. Genel olarak güzel
Ürün armaninin diğer parfümleri gibi kaliteli ve kalıcı hiç tereddüt etmeden alinacak bir parfüm söz konusu Armani olunca ortaya hep güzel kokular cikiyor herkese tavsiye ederim
Code ve stronger with you'ya göre daha az kullandığım bir parfüm, pek bana göre gelmedi açıkçası felaket kokuyor tabi, tam kış kokusu bence yazın ağır kalacağını düşünüyorum.
Em sevdiğim ürün bu diyebilirim. Hem kalıcılığı ile hemde kokusu ile cezbedici.
Uzun zaman kullandıgım bir koku. Fresh ve tazelik hissi veriyor ve farkediliyorsunuz. Tavsiye ederim .

