Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GERBER® Organik Elma Püresi
amazon-image
GERBER® Organik Elma Püresi

GERBER® Organik Elma Püresi

  4.58  (1823 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gerber Organik Meyve&Sebze Püreleri:

  • 6. Aydan İtibaren
  • Her lokmada organik
  • ECOCERT organik sertfikalı
  • Organik meyve ve sebzelerden üretilir.
  • İlave şeker içermez. (Doğal olarak şeker içerir.)
  • Gluten İçermez.
  • Bebeğiniz için 130 kalite kontrolünden geçer.
  • Elma ve armutlar yere değmeden toplanır ve üç kez yıkanır.
  • Bebeğiniz 12 aydan büyükse, tek başına oturabiliyor ve besinleri ağzına götürebiliyorsa kolayca tutarak, etrafı kirletmeden yiyebilir.
  • Pratik ve taşınabilir ambalajıyla, bebeğiniz motor becerilerini geliştirebilir ve her yerde kolayca yiyebilir.


Nasıl kullanılır?

Doğrudan kaşık üzerine sıkılabilir.

Çocuğunuz 12 aydan büyükse ürünü doğrudan paketinden tüketebilir.

Mikrodalga fırında ısıtmayınız.

Bebeğiniz;

• Tek başına oturabiliyorsa

• Besinleri ağzına götürebiliyorsa

GERBER® Organik Meyve ve Sebze Püreleri ile bebeğinizi keyifle

besleyebilir ve ara öğünlerinde de kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%18
%5
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Miray K.
Miray K. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gelen kutunun içindekilerden ilk denenen ürün gerber organik meyve püresi oldu Çocuklara vermeden önce bende ürünlerin tadını deneyimliyorum çocukların tüketebileceği bir elma püresi şeker yok elma tadını alabilliyorsunuz. Benim en beğendiğim yönü organik ve kolay taşınabilmesi oldu çantada kolayca taşınıp çocukların kendi başına yemesi için uygun ayrıca ben mamalarına da meyve püresi eklerim bu yönden de yine yanınızda taşıyım mama yapmaya çok uygun çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza N.
Beyza N. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründe en çok sevdiğim özellik organik ve ilave şeker içermemesi. 6.aydan sonra ek gıda için destekleyici bir ürün. Püre kıvamı, tazeliği, kokusu ve anneler için pratik ve kolay taşınabilir olması müthiş. Paketleme o kadar iyi ki asla ezilme vb gibi durumlar patlama gibi durumlar söz konusu değil. 12 aydan büyük bebekler için paket ile doğrudan tüketebilir o şekilde tasarımı mevcut. Benim için avantajlarından biri de bu oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin Ç.
Selin Ç. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biz anneler için öncelik bebeğinizin sağlığı, aldığım hazır gıdaların olabildiğince doğal olmasına özen gösteririm ve her zaman seçili markalar alırım artık Gerber de onlardan :) Yukarida verdiğim numaralar aslında hepsi 5i hakediyor hepsi önemli bir özellik benim için çünkü sistem olarak aynı puanı veremediğim için bu şekilde verdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem E.
Sinem E. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 yaşındaki kızım çok ama çok severek tüketti. Normalde elmayı pek sevmez ama bu elma püresine bayıldı. Kullanımı da çok rahat herhangi bir ürün ziyanlığıda olmuyor. Son damlasına kadar yiyebildi. Bende tadına ve içeriğine baktım içeriği gerçekten temiz ve tadını da çok beğendim. Markayı daha önce duymamış olmama rağmen artık bu püreleri kullanmaya başlayacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda O.
Şeyda O. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak tadına kendim baktım. Gerçekten ilave şeker yok. Sanki elma yiyor gibiydim. Ne bir ekşime tadında bir değişiklik kesinlikle hiç bir şey yoktu. Sonra bebeğime verdim severek tüketti. Herşeyden önce kendi kendine yedi😊 çok pratik geldi bana. Herhangi bir yerde rahatlıkla çıkarıp çocuğunuza verebileceğiniz sağlıklı bir püre. Teşekkürler ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif a.
Elif A. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu Ürünü yine dene bunu sayesinde kullandım, daha önce hiç duymamıştım, öncelikle kapağına bayıldım, nasıl ergonomik tasarlanmış, şeker ilavesi yok, elma püresini pratik ve hijyenli bir şekilde bu şekilde ancak taşınabilir çok memnun Kaldım ürünü almaya devam edeceğim, bebeğim de sevdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan Ö.
Vildan Ö. · 32 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa kullandım çok guzel organik olması ilk özelliği pratiklikgi cokkk hoş kızım da sevdi özellikle de kendi tükenmesini😀 taşıması da kolay ev dışında da rahatlıkla tüketilir biz sevdik. Şimdi farklı meyve ve sebze tatlarını denemek için Alınacaklar listesine eklendi 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Y.
Esra Y. · 30 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Herşeyden önce Şeker ilavesiz olması Bebekler için kesinlikle önemli şekerle tanışmamışken sevdik ürünü ama bize cazip gelen diğer yönü kesinlikle kullanım şekli bebekler 2 . Birine ihtiyaç duymadan tüketebilir çantaya at acil durumlarda kullan diğer şeçeneklerine de denk gelirsek kullanabiliriz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Işıl Y.
Işıl Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadi kivani kesinlilr çok güzel. Benim kızım meyve püresi cok yemedi sevmedi ve bu zamana kadar aldiklarimizi da birirmedi bile. Tat olarak cok hoşuna gitti sanirim hafif olduğu için sanırım tekrar istedi.. ilk firsatta kizoma tekran alacağım bu ürünü biz baya sevdik çünkü..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm Ö.
Begüm Ö. · 35 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paket tasarımı ve boyutu çok iyi gereksiz fazla değil az değil tam ara öğün olarak kullanmalık tatlış bir ürün :) bir yudum aldığınızda gerçek meyve tadını hemen alacaksınız çok başarılı evde yapılmış gibi taze ve temiz içerikli olması insanı şaşırtmıyor değil. Diğer ürünleri de en kısa zamanda deneyeceğim 👍🏻🎈
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.