Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
GERBER® Organik Armut Püresi
amazon-image
GERBER® Organik Armut Püresi

GERBER® Organik Armut Püresi

  4.63  (1641 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Gerber Organik Meyve&Sebze Püreleri:

  • 6. Aydan İtibaren
  • Her lokmada organik
  • ECOCERT organik sertfikalı
  • Organik meyve ve sebzelerden üretilir.
  • İlave şeker içermez. (Doğal olarak şeker içerir.)
  • Gluten İçermez.
  • Bebeğiniz için 130 kalite kontrolünden geçer.
  • Elma ve armutlar yere değmeden toplanır ve üç kez yıkanır.
  • Bebeğiniz 12 aydan büyükse, tek başına oturabiliyor ve besinleri ağzına götürebiliyorsa kolayca tutarak, etrafı kirletmeden yiyebilir.
  • Pratik ve taşınabilir ambalajıyla, bebeğiniz motor becerilerini geliştirebilir ve her yerde kolayca yiyebilir.

Nasıl kullanılır?

Doğrudan kaşık üzerine sıkılabilir.

Çocuğunuz 12 aydan büyükse ürünü doğrudan paketinden tüketebilir.

Mikrodalga fırında ısıtmayınız.

Bebeğiniz;

• Tek başına oturabiliyorsa

• Besinleri ağzına götürebiliyorsa

GERBER® Organik Meyve ve Sebze Püreleri ile bebeğinizi keyifle

besleyebilir ve ara öğünlerinde de kullanabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%17
%5
%0
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

selma z.
Selma Z. · 39 · Osmaniye
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Organik olması ve kolay taşınmasının yanında çocuklarının kendi kendine bir şeyler başarmasını teşvik ediyor. Kızımın eline kapağı açıp verince direk yedi ve sevdi bir daha istedi. Bu da onun bir göstergesi bence leziz ve kullanışlı diğer cam kavanozlar gibi kırılacak ya da ekstra kaşık taşıma derdi de yok organik olması da artısı, tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MERVE k.
Merve K. · 34 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BIR URUNDE DAHA NE OLABILIR KI SEKERSIZ KATKISIZ DOGAL ANNELERIN ARADIGI HERSEY BU URUNDE BIRLESMIS BEBEKLERIMIZ KENDI KENDINE TUKETEBILIYPR VE GONUL RAHATLIGI ILE VEREBILIYORUZ BOYLE BIR UNURU DENEMEYEN KALMAMALI BEBEGINI SAGLIKLI BIR SEKILDE BUYUTMEK ISTEYEN BUTUN ANNELERE TAVSIYEMDIR. URUN BOYUT OLARAK HERYERE TASINABILUIR HER YERDE GONUL RAHATLIGI ILE KULLANILABILIR.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül G.
Ayşegül G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dışarı çıktığımız çoğu zaman bizim için çok kurtarıcı oluyor bebeğimin bir öğününü karşılıyor bebeğim de çok severek yiyor hem organik hem şeker ilavesiz hem katkısız ve tadı güzel tüm aradıklarım bir arada tek şikayetim her gittiğimde fiyatının biraz daha yükselmesi anneler için bu kadar kurtarıcı bi ürün bu kadar pahalı olmamalı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Y.
Merve Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce farklı meyve çeşitlerinden alıp denemiştik ancak bebeğim daha küçük olduğu için paketinin pratikliği pek bir şey ifade etmemişti. Bu gelen deneme paketi ile tekrar denedik ve bu sefer bebeğim daha farkında olarak kendisi tüketti. Paketin kapağının sıkı olması ve bebeğimin kendi tüketmesi ve saf, organik bir ürün olması sebebiyle tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bircem E.
Bircem E. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadını bebeğim beğendi. Aynı zamanda organik olması ona verirken içimin rahat etmesini sağladı. Ek gıdada kesinlikle tercih edeceğim bir ürün. Bebeğimin hoşuna gidip yemeside beni ayrıca mutlu ettirdi. Ve aynı zamanda hiç şeker ilavesi olmaması da içimi ayrıca rahatlattı. Kullanımı oldukça rahat bebeğim kendi başına tutup yiyebiliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gül K.
Gül K. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Halihazırda oğluma kullandığım bir üründü. Paketi açarken yanımdaydı, görür görmez hemen atıldı :) Ürün pratik ve kolay taşınabilir olduğundan, ilave şeker içermediğinden tercih ediyorum. Bazen muhallebilerini tatlandırmak için kullanıyorum. Diğer çeşitleri de denedim. Elma, Armut, karışık (elma, böğürtlen muz balkabaklı olanlar) hepsinden çok memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuba A.
Tuba A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünle ilk defa markette karşılaştım ürünü inceleyerek almıştım ve gayet güzel yedi oğlum daha önce başka markaların organik benzer şeklindeki ürününü denemiştim ama bu daha güzel geldi en azından oğlum daha çok sevdi bir deşekli şemali özelliklerini daha güven verici geldi bana özetle beğendim zaten almaya başlamıştım devam ederim çantaya atıp dışarı çıkması kaşık vs gerekmemesi de güzel..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda K.
Funda K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aynı markanın bebek cipslerini oğlum aşırı severek tüketiyor, kutusunu görünce çıldırıyor. Bu ürünü daha önce denememiştim ama özellikle dışarı çıkarken yanınızda taşımak için çok pratik. Kendi kendine yemeyi öğrendiği bu dönemde de onun için ayrıca keyifli oldu. Tadına ben de baktım ve gayet lezzetli. Oğlumda severek tüketti. Diğer çeşitlerine de ilk fırsatta bakacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
CANSU Y.
Cansu Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğim ve ben bu ürünü çok sevdik ben kullanım kolaylığını, gerçekten organik olmasına bayıldım bebeğime vermeden önce tadına ben baktım ve muhteşemti katkısız bildiğiniz kendi yaptığınız gibi doğal bi armut püresiydi çok beğendim dışardayken çok rahat kullanabileceğimiz bi ürün bebeğimde tadını çok sevdi yeni bir ürünle tanışmış oldum favori ürünüm artık bu bebeğim için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal A.
Hilal A. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası dışarı çıkarken ,seyahat durumunda kesinlikle yanımda bulundururum . Pratik olması her anne açısından güzel artı puan alır. Bir yandan da evde gerek duyulmayan bi ürün . Kendi evimizde kolayca yapabiliriz . Ama dışarı çıkarken kapalı kutu olması açıldığında geri kapanması kısmı güzel .tabi birde bebeğinizin kaç yaşında olduğuda önemli benim çocuğum büyük olduğu için bu tarz püre zamanlarını geçti bu yüzden tadını pek sevmedi küçük kuzeni için kullandık . Yeni ek gıdaya geçiş döneminde hayat kurtarıcı bi rol oynar . Daha önce buna benzer bi alman markasını kullandım bebeğim küçükken %100 organik olması ilk tercih edilen yiyecekler arasına rahat sokar bu ürünü. Ama dediğim gibi 1 -1.5 yaşlarında daha verim alabileceğiniz bir ürün .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.