Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Taze Karışım Kağıt Maskesi
amazon-image
Garnier Taze Karışım Kağıt Maskesi

Garnier Taze Karışım Kağıt Maskesi

Garnier Skin 
  4.35  (2293 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Solgun, yorgun ve nemini kaybetmiş cildinizin güçlü bir bakıma mı ihtiyacı var? Yepyeni teknolojiye sahip ilk* karıştırılan Taze Karışım Kağıt Yüz Maskesini keşfedin! C Vitamini** içeren nemlendirici losyonu ve kuru kağıt maskeyi aynı pakette birleştiren bu ürünü ne zaman isterseniz karıştırarak kullanabilirsiniz. Kağıt maske nemlendirici losyon ile aktifleştiğinde taze ve etkili bir bakım sağlar.

İçinde ne var?

  1. Yenilikçi ve yüksek emici özelliği bulunan kağıt maske.
  2. Maskenin etkinleştirilmesine kadar muhafaza edilen C vitamini** içeren nemlendirici losyon.

Nasıl etki eder?

Maske karıştırıldığında jelimsi, elastik bir dokuya dönüşür. Yüzü mükemmel bir şekilde kaplar. Hassas uygulamayla tazelik hissi sağlar.

*Garnier'den
**C vitamini türevi

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%43
%34
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Serpil E.
Serpil E. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oncelikle cok memnun kaldim. Tesekkur ederim. Urunun hazirlanmasini Aciklama kisminda kagit maskenin siviyi emmesi beklenir gibi bir sey yaziyor. Ben tamamini emecek sandim fakat oyle degilmis. Kagit maske tamamen islandi hala pakette sivi vardi. O siviyi da koluma boynuma degajeme falan surdum:) urun cok etkiliydi. Kesinlikle devam ederim buna.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öykü A.
Öykü A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimin nemli olmasına çok önem veririm günlük bakımların dışında hafta bir kağıt maske uygulamayı çok severim. Garnier'in ürünlerini geçmiş zamanlar kullanıp deneyimledim fakat cildime iyi gelmemişlerdi (temizleme ürünleri) fakat seneler sona denebunu sayesine tekrardan denyimleme fırsatım oldu temizleme ürünlerinin yanısıra kağıt maskesinden oldukça memnun kaldım. Teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sezen C.
Sezen C. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk kez duymuştum. Kağıt maskeyi ilk kez denedim. Öncelikle içerisindeki sıvı karışım çok yeterli ve ferahtı. Cildim çok hassas etkiler hemen belli oluyor. Kupkuru cildime ürünü uyğuladığım andan itibaren bir ferahlık ve yumuşaklık sardı. Uygulama işlemim bittikten hemen sonra yumuşacık oldu. Hiçbir kızarıklık olmadı ve etkisi uzun süre gitti. Çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emel T.
Emel T. · 29 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüme ilk sürdüğümde öncelikle kokusu beni çok etkiledi. Daha sonra yüzümün gerçekten nefes aldığını hissettim ve o yumuşaklığı farkettim. Harika bir ürün.. Bütün arkadaşlarıma tavsiye ettim. Tek sıkıntısı sıvıyı maskeye aktarmak oldu, onda biraz zorlandım ama çok memnun kaldım. Harika şekilde tasarlanmış ve harika bir etki yaratıyor.. Teşekkürler GARNİER 🍊🧡❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zülfiye G.
Zülfiye G. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle ilk anda kullandigim etki biraz sanki ferahlik verdi. Maskeden sonra nemlendirdi ve cok güzel bir sekilde patlattı. Daha önce avon un kore maskelerini denedim ama bu kada güzel etki etmemislerdi. Maskeyi dustan sonra yaptim ve uyudum sabah yüzüm mis gibi yumusak ve ışıltılıydı kesinlikle tavsiye ederim. Teşekkürler GARNIER 😘😍🌷
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kader KÜÇÜK
Kader Küçük · 31 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü genel olarak sevdim. Karıştırılabiliyor olması çok hoşuma gitti. Çok yenilikçi bir ürün. Cildime parlaklık sağladı. Ferahlattı. Cildime yoğun bir nem sağladı. C vitamini içermesi de çok hoş. Cildimin nemi aldığını hissettim. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün. Adeta bir nem bombası. Cildimizin hep ihtiyacı olan bir şey .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selen B.
Selen B. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Garnier’in maskelerinden genel olarak çok memnunum. Markanın her cilt sorununa ve tipine uygun bir kağıt maskesi bulunuyor. C vitamini cilde çok iyi gelen bir vitamin ve bu maske fiyat performans olarak rakiplerinin çok üstünde. Hem cildinizin nemlendiğini hissediyorsunuz hemde cildinize çok iyi bir ışıltı bırakıyor bu da enerjik bir cilt görünümü veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gözde u.
Gözde U. · 34 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kullandığım diğer kağıt maskelere göre krem formunda olmaması ve karıştırılabilir olmasını beğendim. nemli ve parlayan bir cildim oldu kullandıktan sonra. içindeki sıvı kısmı maskeye nazaran daha fazla. elimde olan sıkıştırılmış maskeyi de attım içine. hatta arttı bile. düzenli kullanımda vaat ettiği özellikleri yansıtıyor.garnier markasının bu güne kadar kullandığım en başarılı ürünü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu Y.
Cansu Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzeldi, içindeki ürün miktarı yeterliydi yani maskenin ıslaklığı yerindeydi. Daha önce nem bombası maskeyi kullanmıştım. Ondan da memnun kalmıştım ama bu ürünü kendim karıştırabiliyor olmam beni çok heyecanlandırdı. Bence ilgi çekici.Kullandıktan sonra makyajı çok güzel gösteriyor daha pürüzsüz duruyor. Vermiş olduğu nemlilik ve canlılık hissi çok güzeldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nigar Tuluk
Nigar Tuluk · 33 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Akne için ilaç kullanıyordum ilacım bitmek üzereyken bunhediyeyi gönderdiniz ve beni çok mutlu ettiniz. Çünkü yüzüm inanılmaz derecede kuru ve gergindi , bu kağıt maske sayesinde yüzünün nem dengesi yerine geldi ve şuan yüzüm kuru değil . Üründen çok memnun kaldım . Teşekkürler garnier, Teşekkürler denebunu .com ailesi. Beni bu ürünle tanıştırdığınız için minnettarım size.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.