Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Süt Bombası Besleyici Kağıt Maske Hindistan Cevizi Sütü
amazon-image
Garnier Süt Bombası Besleyici Kağıt Maske Hindistan Cevizi Sütü

Garnier Süt Bombası Besleyici Kağıt Maske Hindistan Cevizi Sütü

Garnier Skin 
  4.38  (1107 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Garnier Süt Bombası Besleyici Kağıt Yüz Maskesi, içeriğindeki hindistan cevizi sütü ve hyaluronik asit ile cildinizi yoğun şekilde besler ve cildinize parlaklık verir.

Nasıl Kullanılır?

  1. Maskenin paketini açın.
  2. Temiz yüzünüze maskeyi dikkatlice yerleştirin, ardından yüzünüze tam oturacak şekilde düzeltin.
  3. 15 dakika bekledikten sonra maskenizi çıkarabilirsiniz.
  4. Fazla serumu boynunuza ve yüzünüze masaj yapabilir ya da bir pamuk yardımıyla temizleyebilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%30
%8
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve A.
Merve A. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kağıt maskenin nemlendirici özelliği kesinlikle mükemmel. Maskeyi yaptıktan sonra cildim ışıl ışıl oldu ve maske çok güzel nemlendirdi. Kokusu desen zaten harika. Bir de bazı maskeler gibi jel bir dokudan ziyade hafif bir krem dokusuna sahip ve cilt tarafından çabuk emiliyor. Sadece yağlı ciltler için pek uygun olmadığını düşünüyorum. Çünkü maskeyi yaptıktan sonra bir parlaklık oluyor bundan dolayı yağlı cilde sahip olanlar sevmeyebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simge C.
Simge C. · 26 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün cildi nemlendirmesi son derece yüksek derecede. Yapış yapış bir his vermiyor. Kullandıktan sonra ekstra başka bir nemlendiriciye ihtiyaç duymayacağını düşünüyorum. Benim cildim kurunun da kurusu olduğu için çoğu nemlendiricilerde artı özellik bulamıyorum. Fakat bu ürün benden bir çok artı puan aldı. Kesinlikle tavsiye ediyorum:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayda K.
Ayda K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gayet guzel nem ve isiltili cilt goruntusu veren bir urun. Baya bir miktar urun var icinde. belki biraz daha azaltilabilir. zaten maskeyi koyduktan sonra da sivi urun kaliyor yediriyorsun cildine, ama pakette kalmasi pek iyi olmuyor. diger baska markalarinki gibi yapis yapis bir his birakmiyor, yumusak yapiyor bu da onemli bir arti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Y.
Deniz Y. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Garnier özellikle kağıt maskeler konusunda benim için top noktada. Maskelerin genel olarak hem nemlendirici özelliğini seviyorum hem de geride bıraktığı o yumuş yumuş sakinleşmiş cilt hissini. Bu maskesine de diğer maskelerine olduğu gibi bayıldım! Kokusu da çok hoşuma gitti. Bir iki gün boyunca cildim asla kurumadı ve makyajımı da çok hoş gösterdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde Ç.
Gözde Ç. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa denediğim bir maskeydi, yüzüm kuruluktan pul pul olmuşken kullandım, gece yaptım, maske sonrası kalan fazla içeriği de yüzüme ve vücuduma sürdüm. Sabah kalktığımda dahi serumu sürdüğüm her yer yumuşacık ve esnekti. Yüzümün pullanması tek kullanımda kayboldu. Çok memnun kaldım, sonradan da kullanmak istediğim bir maske oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem U.
Gizem U. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de denemiştim bu maskeyi ve çok memnun kalmıştım. Ben banyo sonra güzel bir cilt temizliği yaptıktan sonra veya dermarolller uygulaması sonrasında uyguluyorum böyle yoğun nemlendiricili maskeleri ve inanılmaz memnumum. Cildi nemlendirmesi gerçekten etkili. Bir iki gün nemlendirici sürülmese bile idare eder seviyeye ulaştırıyor. Kokusu zaten efsane söylenebilecek bir şey yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena K.
Sena K. · 27 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa bir kağıt maske denedim ve çok beğendim. Hindistan cevizi ve badem sütünün kokusu çok hoşuma gitti. Nemlendirme etkisi ise harika, çok kuru bir cildim var yoğun nemlendirici etkisini sevdim. Yüzümdeki nemlendirici etkisini bir gün sonra bile hissetmeye devam ettim. Bu kağıt maskenin fiyatı pahalı ancak tekrar alacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin K.
Selin K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketi açar açmaz Hindistan cevizi kokusu geliyordu. Yüz maskesinin kağıt dokusu güzel, iki parça maske kullanımı sonrası oldukça kolay geldi. Kullanım sonrası cildimdeki parlaklık uzun süre kaldı. Koku, kullanım kolaylığı, maske solüsyonunun içeriği ile güzel bir ürün👏 Ülkemizin üreticilerinden de benzer ürünleri geliştirmelerini isterim ya da bu ürünlerin burada üretilmesini...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu G.
Burcu G. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün arkasında yazan kullanım talimatı çok faydalı olmuş. Kağıt maskeleri çok pratik buluyorum uygulaması zaman almıyor ve çok hızlı etki gösteriyor. Kokusu ise benim çok sevdiğim hindistan ceviziydi bayıldım kokuya. Kuru bir cildim olmasına rağmen anında cildimi nemlendirdi ve yumuşacık yaptı. 2 gün boyunca cildim nemli , canlı ve dolgun göründü . Üründen genel olarak memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim oldukça karma, yanaklarım çok kuru, t bölgem ise çok yağlı. Beklentim çok yüksek değildi ancak yanaklarımı gerçekten çok güzel nemlendirdi. Sabah uyandığımda bile cildim yumuşacıktı. T bölgemi ise çoğu nemlendirici yağlandırır, bunda yağlanma yaşamadım. Kokusunu sevip sevmediğimden emin değilim, ışıltı verdiğini de pek düşünmüyorum ancak verdiği hisse bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.