Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Süt Bombası Besleyici Kağıt Maske Badem Sütü
amazon-image
Garnier Süt Bombası Besleyici Kağıt Maske Badem Sütü

Garnier Süt Bombası Besleyici Kağıt Maske Badem Sütü

Garnier Skin 
  4.44  (1213 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Garnier Süt Bombası Besleyici Kağıt Yüz Maskesi, içeriğindeki badem sütü ve hyaluronik asit ile cildinizi yoğun şekilde besler ve cildinizi onarır.

Nasıl Kullanılır?

  1. Maskenin paketini açın.
  2. Temiz yüzünüze maskeyi dikkatlice yerleştirin, ardından yüzünüze tam oturacak şekilde düzeltin.
  3. 15 dakika bekledikten sonra maskenizi çıkarabilirsiniz.
  4. Fazla serumu boynunuza ve yüzünüze masaj yapabilir ya da bir pamuk yardımıyla temizleyebilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%33
%7
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Selenay D.
Selenay D. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten nemlendirici etkisi çok iyi ben çoğu zaman kurulukla alakalı sıkıntılar çekiyorum yağlı bir cilt olmama rağmen ama bu üründen asla ayrılamayacağım sanırım! Kokusu ise tek kelime ile muhteşem biliyorsunuz ki içeriğinde hindistan cevizi sütü ve badem sütü mevcut cildinizin bebek gibi olmasını istiyorsanız bu ürünü bence evinizden eksik etmeyin derim ben böyle şeylerin çok etkili olacağını düşünemezdim ama fikrim tamamen değişti😻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilgün Ö.
Nilgün Ö. · 40 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maske olduğu için belli bir zaman ve imkan istiyor. Akşam koşturan insanlar için zor olabilir. Ben pazar akşamı otururken yaptım.yani ne diyebilirim bilmiyorum. O akşam memnun oldum işe yarar hissettim ama Ertesi akşam yine normal nemlendirici kremimi sürdüm. Yani bunu yaptık sonra makyaj güneş kremi vs çıkarmak için cilt temizleyince bir daha o cilt kurumayacak diye bişey Yok. Arada bir kendinle ilgilenirken yapılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF Y.
Eli̇f Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru bir cilt yapısına sahip olduğum için cildimi nemlendirmek için bugüne kadar pek çok ürün denedim. Ürünü gerçekten çok başarılı buldum. Yüzünüze uyguladıktan sonra rahatça hareket edebilirsiniz maske sizi engellemiyor. Bu ürünü kullandıktan sonra cildim neme doydu. Yaklaşık 2 3 gün parlaklığı devam etti. Yeniden almayı düşüneceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa kağıt maske kullanıyorum. Bu ürün tamamen isminin hakkını veriyor çünkü gerçekten süt bombası :) Kullandıktan sonra süt banyosundan çıkmış gibi oldum. Çok yoğun nem veriyor dolayısıyla bu maskeden sonra herhangi bir ürün kullanmaya gerek yok, haftada 1 uygulamak bile çok nemsiz ciltlere yetecektir. Tekrar satın almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz İrem Ü.
Deniz İrem Ü. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde cildimi özellikle de yüzümü her gün nemlendirmem gerekiyor fakat ben buna çok üşeniyorum. Bu yüzden cildimde çok ciddi sorunlar ile karşılaşıyorum. Ama bu kağıt maskeyi kullandığımda yüzüm haftalık nemini karşılıyor ve haftada bir kağıt maske kullanarak cildimi mahvetmeme gerek kalmıyor. Ayrıca kullanımı çok kolay ve nemlendirmesi de cidden müthiş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Suna Elçin Y.
Suna Elçin Y. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi kuru bir insansanız kesinlikle kullanmalısınız. Ürünü 15 dk uyguladıktan sonra cildinizde bıraktığı his çok güzel. Çoğu kağıt maske uyguladıktan sonra kısa süreli ferahlık, nem veya yumuşaklık hissi verirken bu maske gerçekten uzun süre etkisini gösteriyor. Ayrıca maske sonrası yağlı veya yapış yapış bir his bırakmaması çok hoşuma gitti. Kokusu ise mis gibi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neval A.
Neval A. · 40 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar beğendim ki kutudan çıkan en güzel ürün diyebilirim. Kesinlikle satın alacağım bundan sonra. kokusu harika yüzüm yumuşacık oldu ve parladı gerçekten harika nemlendiriyor kışın kullanacağım tek maske. hatta o kadar beğendim ki paket içinde kalan ürünü ve maskeyi çıkardıktan sonra kalan ürünü tüm vücuduma sürdüm ziyan olmasın diye:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımı oldukça pratik,yüzünüzde 15 dakika bekletip çıkarıyorsunuz nemli,ışıl ışıl parlayan bir cilt bırakıyor.Tavsiyem yüzünüze önce peeling uygulayıp sonrasında bu maskeyi kullanmanız daha fresh bir görünüm haftalık olarak maske kullanıyorsanız kesinlikle denenmesi gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin k.
Aylin K. · 35 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kağıt maske sürekli kullandığım bir ürün kendimde oriflame temsilcisi olduğum için çok sık kullanıyorum özellikle mevsim geçişlerinde cildimde kuruma olduğundan çok başarılı bir nemlendirici aynı zamanda yatıştırıcı etkisi olduğundan akne ve siyah nokta oluşumunu engeller
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simay A.
Simay A. · 35 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu mükemmel, cilde verdiği ferahlatıcı aynı zamanda nemlendirici özelliğiyle hem yaz hem de kış ayları için ideal bir ürün. Kuru cilde sahip olduğum için ilaç gibi geldi haftada 1-2 kez mutlaka rutinime ekleyeceğim şu mevsim geçişinde cildimi neme doyuracağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.