Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Nem Bombası Canlandırıcı Kağıt Yüz Maskesi
amazon-image
Garnier Nem Bombası Canlandırıcı Kağıt Yüz Maskesi

Garnier Nem Bombası Canlandırıcı Kağıt Yüz Maskesi

Garnier Skin 
  4.47  (916 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Nem Bombası Kağıt Yüz Maskesi, yoğun nemlendirici özelliğe sahip yeni nesil bir cilt bakım ürünüdür. Maskenin içinde bulunan konsantre formül, gerçek bir yenilik olarak nar özünü, hyaluronik asidi venemlendirici serumu bir araya getirir.

Sonuç:

-Yoğun şekilde nemlendirir
-Canlı bir görünüm kazandırır
-Işıltı verir

Nasıl uygulanır?

  1. Maskenin paketini açın. Temiz yüzünüze maskenin beyaz tarafı gelecek şekilde dikkatlice yerleştirin. Mavi koruma filmi maskenin dış yüzeyinde kalmalı. 
  2. Mavi koruma filmini maskenin beyaz kısmı yüzünüzde kalacak şekilde çıkartın.
  3. Maskeyi yüzünüze oturacak şekilde düzeltin.15 dakika bekleyin. Maske yüzünüzde rahatça kalacağı için dilediğiniz gibi hareket edebilirsiniz.
  4. Maskeyi yüzünüzden çıkartın. Yüzünüze hafif hareketlerle masaj yapın ya da bir pamuk yardımıyla yüzünüzde kalan miktarı temizleyin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%26
%8
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gözde Damla Ç.
Gözde Damla Ç. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak konuşmak gerekirse kuru bir cilde sahip olan ben icin konuşuyorum her hafta kesinlikle kullanmam gerektigini düşünüyorum ve ozelikle kuru ciltlerde olan yipranmalari bu sekilde büyük bir ihtimalle duzeltecegimi düşünüyorum. Herhalde bu zamana kadar bir cok marka olmus maskeleri kullandim fakar bunun kadar iyi olduğunu düşünmüyorum suan. Gerçek anlamiyla bana uygun en guzel ürün bu yüzden gercekden cok tesekkur ederim bu ürünü deneme firsati verdiginiz icin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben genel olarak çok kullanılışı buldum yüzün şeklini alması çok rahat kullanımı her hangi bir gerilme yapmaması zamanın kısa oluşu yüzde az duruşu maske varken yüzümde çok kolay hareket edebilmek açısından cildim maskeyi çıkardığım anda ışıltılı görünmeye başladı arınmış gibi oldu benim yüzüme çok iyi geldiğini düşünüyorum tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda M.
Seda M. · 31 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Canlılık nem benim yüzümde varolmayan seylerdi. çünkü cildimin yapısı kuruydu . Ne kadar nemlendirsemde anında kuruyordu . Garnier Nem Bombasını kullandıktan sonra cildim ışıl ışıl bebek gibi oldu. Hemen kosup bidaha aldım . Cünkü eskisi gibi cildimi hergün nemlendirmeme gerek kalmadı . Dayanıklılığıda uzun sürüyor :) İYİKİ varsınız Dene Bunu Ailesi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna A.
Berna A. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü beğendim fakat tekrar almak için gittiğimde fiyatı fazla geldi diyebilirim indirim zamanında stok yapmak daha mantıklı geldi. Normal ciltlerin maskeyi uyguladıktan sonra herhangi bir nemlendiricinin cildi nasıl kustuğunu fark edilebilir derecede ortada olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Binnur S.
Binnur S. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümü inanılmaz nemlendirdi ama yağlandırmadı. İlk başta ıslaklığı yüzümün hiç emmeyeceğini düşündüm. Ben ürünün üzerinde yazan süreden daha fazla yüzümde beklettim ve ürünün çoğunu yüzüm emdi. Çıkardığımda çok ferah bir his vardı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu E.
Burcu E. · 34 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Garnierin bu ürünü çok güzel yüze yumuşacık pırıl pırıl yapıyor yüze nem vermesini de sevdim 1 hafta boyunca yüzüm nemli kaldı sadece tek sevmedigim yanı paketin aşırı kremli olması onun dışında bu ürünü çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ilgın K.
Ilgın K. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kesinlikle beklediğim gibiydi , kremini kullanmıştım maskeside bi hayli o kadar güzelmiş. Öncelikle yüze uygulamak kolay ve pratik Yüzde hareketsiz kalmak zorunda değilsiniz bu çok güzel bir detay Ve kullanım sonunda hissettiğim rahatlık fevkalade :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nihal ö.
Nihal Ö. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cok başarılı belki biraz daa ferahlatici olabilirdi ama onun disinda yuze esneklik kazandiriyor yumusatiyor benim gibi su icmeyi unutan ve surekli vucudunda su eksikliginden dolayi kuruluk olusan biri icin ideal cok begendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek Ö.
Dilek Ö. · 34 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü normalde de sürekli kullanıyorum. Kışın aşırı kuruyan cildime haftada bir nemlenmesi için bu maskeyi yapıyorum. Bence çok güzel bir ürün ancak vaat ettiği şekilde 1 haftalık nemlendirmiyor. Ancak 3-4 gün yeterli oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Er Çetin
Merve Er Çetin · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten tek kelime ile mükemmel diyebilirim. Yüzümde fark edilir şekilde parlaklık ve rahatlama hissettim. Ürünü ilk kez kullandım ve bundan sonrakı süreçlerde kesinlikle devam edeceğim bir ürün teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.