Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
amazon-image
Garnier Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Garnier Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Garnier Skin 
  4.61  (429 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Garnier'den bir ilk: Argan yağı içeren Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile suya dayanıklı ve uzun süre kalıcı makyajı zevkle çıkarmak için etkili bir çözüm sunuyor.
Micellar teknolojisi sayesinde ciltteki kalıntılara, makyaja ve yağ fazlasına mıknatıs gibi yapışır.
Ovalamaya gerek yoktur.

Tek adımda:
• Makyajı Temizler.
• Cildi Arındırır.
• Rahatlatır.
• Hassas ciltlere de uygun, hepsi bir arada çözüm.

Tüm cilt tiplerine uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%23
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gökçe E.
Gökçe E. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha önce de kullanmış ve tekrar tekrar satın almıştım. Daha önce aynı ürünün mavi kantaron çiçeği suyu olanını da kullandım. Lens kullandığım için o üründen de memnundum. Ürün makyajımı kusursuz bir biçimde çıkardı. Lens kullanıyorum ve göz makyajımı çıkarırken herhangi bir buğulanma vs yapmadı. Ürünle yüzümü sildikten sonra cildimde yağlı his bırakmadı ve sivilce, siyah nokta oluşumuna sebep olmadı. Tek bir pamukla günlük makyajımı kolayca temizledi. Genel olarak üründen oldukça memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna D.
Berna D. · 22 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün makyajı güzelce temizliyor.Asla çok yağlı hissiyatı bırakmıyor.İçindeli argan yağı itibariyle normal olarak hafif bir yağ bırakıyor.Onu da hafif bir pamuk gezdirerek alabilirsiniz.Kullandığım çoğu ürünün aksine gözümü de hiç yakmadı.Rimeli de rahatça çıkardı.Gözümde hiç siyahlık kalmadı.Kokusu da çok güzel.Beni hiç rahatsız etmedi.Ürünü kullandıktan sonra yıkamaya gerek olmaması da çok kolaylık sağlıyor.Ürünün boyutu da gayet ideal sizi uzun bir süre götürür.Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün genel olarak benim beklentilerimi karşıladı. Çok ovalamadan kolaylıkla makyajımı çıkarabildim. Yağlı bir his bırakmadı , yumuşacık oluyo cildim. Kokusu cok hoş argan yağlı şeyleri her zaman sevmisimdir. Benim cildim akneye meyilli bir cilt akne problemini zorluklarla atlatmış biri olarak her gün kullanmaktan ziyade haftada 3 veya 4 defa bu ürünü kullanmayı tercih ettim. Genel olarak sevdimmm :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BA YIL DIMMM !!!! Kirpik dibimde waterproof ürünleri hiç kalıntı bırakmadan temizledi ve yağlandırmadı. Gözüm de yanmadı. Makyajı çıkartmakta oldukça başarılı. Kokusu gercekten mükemmel. Argan yağlı olması ayrı bir güzel ve buna rağmen ciltte yağlı bir his bırakmıyor. Makyajı kolaylıkla çıkarırken cildi nemlendiriyor, içerindeki yağlarla da besliyor. Kesinlikle herkeste olması gereken bir ürünn <3
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esmanur T.
Esmanur T. · 32 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna ve etkisine aşık olduğum bu ürün hakkında şunları söyleyebilirim: Ürün vadettiği şekilde makyajı tek adımda kolayca çıkarıyor.Göz makyajını ovalamadan tek adımda çıkarması en sevdiğim özelliği diyebilirim çünkü kirpiklerim çabuk dökülüyor ama dökülme yapmadı. Geride müthiş bir temizlik hissi bırakıyor. Argan yağı içermesine rağmen cildimde yağlı bir his bırakmadı. Makyaj temizleme suyu arıyorsanız mutlaka bir kere denemenizi tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rümeysa d.
Rümeysa D. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle harika. Kaliteli makyaj temizleme suyu çok aradım ama bulamamıştım. Bu ürün bambaşka çok güzel bir deneyim oldu benim için. Bundan sonra 1 numaralı makyaj temizleme suyum seçtim. Kokusu da muhteşem başka ne söyleyebilirim ki mükemmel bir ürün. Bu günden sonra hep kullanacağım ve hatta tek kullanacağım makyaj temizleme suyum oldu. Denebunu ekibine teşekkür ediyorum beni bu güzel ürünle tanıştırdığı için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm U.
Gülsüm U. · 31 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben böyle benzersiz bir ürün görmedim. Kokusu harika, cildi derinlemesine temizliyor ve mat ipeksi bir görünüm bırakıyor. Makyajsız cilde de uyguladım. Siyah noktadan eser kalmadı. Sildi süpürdü. Mucize gibi. Cilt tonum eşitlendi ve yağlı his kesinlikle bırakmadı. Cildim daha sağlıklı görünüyor. Ve daha açık tonda pembemsi. Bu görünüm çok hoşuma gitti. Bu ürün olmadan asla!!!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Garnier zaten çok severek kullandığım bir marka daha öncesinde kullandığım bir üründü kendisi de. Makyajı temizliyor evet cildin üzerinde kadife bir his bırakıyor. Durulamaya gerek yoktur deseler de ben kendi içimin rahat etmesi açısından (kapalı komedon oluşturacak korkum yüzünden) temizleyici ürünüm ve toniğimle geçiyorum. Fiyat performans olarak kullanılabilir etkili bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nazlı y.
Nazlı Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sürekli göz makyajı yapan biri olarak temizlemesinden aşırı memnun kaldım. daha kolay şekilde makyajımı temizledi önceden temizlerken kirpiklerim dökülürdü ama bu ürünü kullanırken çok nadir döküldü ve yağlı his çok azdı. kokusu çok güzel. mutlaka yenisini alacağım ürünler arasında.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mısra K.
Mısra K. · 27 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu, boyutu, makyajı çıkarma gücü çok iyiydi. Bundan sonra sürekli kullanacağım bir ürün oldu. Ayrıca tüm yüze uygulanması çok iyi çünkü önceden gözüm için ayrı yüzüm için ayrı kullanıyordum. Hassas ciltli olmama rağmen hiçbir kızarıklık veya tahriş de yapmadı. Çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.