Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Hyaluronik Aloe Jel Garnier Hyaluronik Aloe Jel-badge
amazon-image Garnier Hyaluronik Aloe Jel-badge
Garnier Hyaluronik Aloe Jel

Garnier Hyaluronik Aloe Jel

Garnier Skin  · www.garnier.com.tr
  4.52  (4155 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster
  • Doğal kaynaklı Hyaluronik Asit ve Aloe Vera içeren formülü ile 48 saate kadar nemlendirici etkisi olan yeni Garnier Hyaluronik Aloe Jel, pürüzsüz ve rahatlamış bir cilde kavuşmanızı sağlar.
  • Normal ciltler için uygundur ve yağlı bir his bırakmaz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%26
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Betül E.
Betül E. · 29 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak cildim karma/yağlı tipine uygun olduğu için her nemlendiriciyi istediğim gibi kullanamıyorum.Krem yapıda değilde jel yapıda olması emiliminin kolay olmasını sağlamış.Sürdürkten hemen sonra cilt tarafından emilmesi,yapış yapış bir his bırakmıyor oluşunu çok sevdim.Ayrıca ciltte parlama kesinlikle yapmıyor.Bundan dolayı benim gibi cilt tipine sahip insanların gönül rahatlığıyla kullanacağına kesinlikle eminim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine N.
Emine N. · 32 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım krem elimde sürekli kaygan yapışkan yapıyor dahası elimi o an için nemlendiriyor bir kaç dakika sonra ise elim tekrar eskisi gibi oluyordu bu nedenle elim sürekli kuru kalıyordu Garnier bu yeni ürünü ise elimi saatlerce nemli tutuyor ve nemi hemen çekdiği için elimde akışkan bir his de bırakmıyor buyüzden çok beğendim kesinlikle tavsiye edeceğim ve kullanmaya devam edeceğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru S.
Ebru S. · 34 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Garnier hiyaluranik jel kremden oldukça memnun kaldim hatta favorilerim arasina girdi. İçeriğinin temiz olmasi dogal icerikli olması beni ilk etkileyen faktör. Sonra hemen emiliyor, yağlı bir görünüm ve hissiyat vermiyor cildimde herhangi alerjen duruma ve akneye oluşturmadı. Uzun süre nem vaattini başarılı bir sekilde yerine getiriyor. Cildim pürüzsüz ve sağlıklı. Teşekkürler garnier tesekkürler denebunu ekibi 🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
RANA E.
Rana E. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt yapım aşırı hassas olduğundan kullandığım ürünlerin içerikleri çok önemli. İçeriğini gayet net buldum. Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum. Her gün sabahları yüzümü temizledikten sonra kullanıyorum. Garnier' ın hyaluronik asit ve aloe vera içeriğiyle yüzüm gün boyunca nemli, dinlenmiş ve ışıltılı kaldı. Bu temiz ve canlı hissini çok seviyorum. Denebunu' ya bu ürünü kullanmama olanak sağladığı için teşekkür ediyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye T.
Sümeyye T. · 30 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi oldukça güzel nemlendiriyor 😍 İçerisinde bulunan aloevera cildi nemlendirirken aynı zamanda rahatlatıyor gerçekten. Ürün jel yapıda olduğu için hızlı emiliyor ve sürdüğünüz an o ferahlığı hissediyorsunuz ❤️ Yine içeriğinde bulunan Hyaluronik asitte cilde ışıltı veriyor, üstelik ürün içeriğinin %96 kısmı doğal kaynaklı olması çok güzel. İçindeki maddeleri de kutunun üzerine yazmışlar ki bu benim gibi içerik meraklısı olanlar için çok güzel olmuş ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Simay Ö.
İrem Simay Ö. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutu tasarımının şeffaf olmasını çok beğendim. Kokusu da harika. Sürdüğümde yanma ve kızarıklık yapmadı. Nem vermesi diğer marka jel nemlendiricilerden çok daha iyi, asla fazlalık hissettirmiyor ciltte. Aynı zamanda sürdükten sonra taze bir cilt görünümü kazandırıyor. Tek sıkıntısı sürdükten sonra hafif bir yapışıklık hissi bırakıyor ama 10 dakika sonra emiyor ve cildi yumuşacık yapıyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BÜŞRA Y.
Büşra Y. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tam boy olarak gönderilmesi deneyimleyebilmek açısından çok iyi bir faktör ilk kullanımdan itibaren cilt üzerinde bıraktığı fresh etki denemeye değer nitelikte yapışkan his bırakmadan cildimin ürünü tamamen emmesi ve bıraktığı his mükemmel parlama yapmaması ile birlikte sağlıklı bir görüntü elde etmem sonucunda rutinime ekleyeceğim bir ürün olmaya aday ürünün doğal kaynaklı ve vegan içerikli olması bile denemek için başlı başına yeterli bir sebep.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan Ş.
Neslihan Ş. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce jel nemlendirici kullanmıştım ama çok yapışkan ve zor emilen bir yapıdaydı bu markaya aşırı ön yargılıyım çünkü peeling ve maskesi yüzümde akne oluşturdu ve gözle görülen lekeler oluşturmultu ama buna bayıldım. Bir ürünle ön yargımın kırılacağını hiç düşünmemiştim. Hemen emiliyor ve yüze ferah bir his veriyor. Devamlı kullanacağımı düşünüyorum çok beğendim tanıştırdığınız için çok teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya Y.
Derya Y. · 25 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güzel bir ürün. Gün içinde ikinci bir uygulamaya gerek kalmıyor nemlendirmesi gayet başarılı. Sadece ilk kullanımda batma hissi oluştu oda birkaç dakika içerisinde geçti ve aynı zamanda ürün jel kıvamında olduğu için hafif bir yapışkan dokusu oluyor sürdüğün zaman oda bir kaç dakika sonra kendiliğinden geçiyor. Ürün emilimi güzel cilde yağlı bir his bırakmıyor. Genel olarak başarı..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seval K.
Seval K. · 25 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tamamen jel bir dokuya sahip olan Garnier Hyaluronik Aloe Jel, daha cilde uygularken emilip gidiyor. Bu yüzden de uygulaması çok kolay. Sonrasında da ardında yağlı bir his bırakmıyor. Cilt bir bardak su içmiş gibi oluyor, anında canlanıyor. Doğal içerikli olması da ayrı bir özelliği. Ben çok beğenerek kullandım 🌸 Herkese tavsiye ederim 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.