Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum
amazon-image
Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum

Garnier Hyaluronik Aloe Nemle Dolgunlaştıran Süper Serum

Garnier Skin 
  4.60  (638 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

CİLDİME FAYDALARI NELER?

Garnier'nin [%3] Gliserin + Hyaluronik Asit + Aloe Vera ile yüksek konsantrasyona sahip ilk serumu. Tek kullanımda daha pürüzsüz, yumuşak ve sıkı görünen bir cilt!

HYALURONİK ALOE SERUM'UN ARKASINDAKİ BİLİM

[%3] GLİSERİN + HYALURONİK ASİT + ALOE VERA

 

Biyofermentasyon ile elde edilen bu dolgunlaştırıcı aktif madde kendi ağırlığının 1000 katına kadar nem tutabilmesi ile bilinir.

Ferah hissi ve süper-nemlendirici etkisiyle bilinen bu içerik cildi yoğun bir şekilde nemlendirir.

Vegan Formül*

*Hayvansal kaynaklı veya türevi bileşenler içermez

KANITLANMIŞ ETKİNLİK

Anında:
Daha pürüzsüz bir cilt,
Daha yumuşak bir cilt,
Daha sıkı görünen bir cilt.

1 ay kullanım sonrası:

Daha canlı görünen bir cilt,
Daha parlak bir cilt,
Daha sağlıklı görünen bir cilt,
Tek kullanımda: Neme doymuş ve daha yumuşak bir cilt.

Nasıl Kullanılır?

Serum damlalığının aldığı kadar serumu temiz yüzünüze ve göz çevrenize nazikçe yayarak uygulayın.

Her sabah ve akşam temiz cildinize gündüz veya gece kreminizden önce uygulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%24
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel bir ürün ilk kullanımda kendini belli ediyor çok hafif ve aşırı nem dengesi sağlıyor herkese tavsiye ederim☺️☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fehime Akbalık
Fehime Akbalık · 27 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu, içeriği, verdiği hissiyat muazzam💋. Tek kullanımda gözle görülür bir dolgunluk ve yumuşaklık 👌🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba B.
Tuğba B. · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü uzun zamandan beri almak istiyordum sizin sayenizde kavuştum 🙏Çok merak ettiğim bir üründü tereddütlerim vardı ama boşunaymış gerçekten o kadar doğal bir serum ki sanki gerçek aloe Vera jeli sürüyorsunuz ve anında cilt emiyor cildiniz yumuşak ve pürüzsüzlüğüyle kalıyor tek kelimeyle mükemmel bir ürün yapmışlar vazgeçilemeyecekler arasında 👍😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Ç.
Yağmur Ç. · 24 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Neme dolgunluk hissini kesinlikle hissediyorsunuz. Cildinize nazikçe uyguladıktan sonra ferahlık hissi oluşuyor çok beğendim düzenli kullanırsanız cildinizin sıkı göründüğünü fark edeceksiniz cildiniz yumuşacık oluyor.Garnier çok iyi bir serum yapmış kullanmanızı kesinlikle öneriyorum bundan sonra devam edeceğim serum olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün üzerinde yazdığı gibi gerçekten de tek kullanımda cildiniz neme doyuyor ve daha yumuşak oluyor. Ürünün az miktarı bile yüzünüze yetiyor.Açıkcası ilk kullanımda hemen etki ediceği düşünmüyordum ama ilk kullanımda farkı anlıyorsunuz. Bir süredir kullanıyorum, cildiniz daha canlı, daha parlakve daha sağlıklı görünüyor. Ürün vadettiği her şeyi gerçekleştiriyor. İçinde hyaluronik asit ve aloe vera olması da insanı daha da mutlu ediyor.   Aleo vera'nında etkisiyle cildinizde rahatlık hissi bırakıyor. Kokusa güzel. Kullanımında sabah akşam temiz cildinize uygulayın daha sonrada gündüz/gece kremini uygulayın diyor ama bence serumdan sonra ayrıca bi krem kullanmaya ihtiyaç olmuyor. Serum zaten cildinizi nemlendiriyor ve kadife gibi yumuşacık  yapıyor. Verdiği nem uzun süre kalıyor. Gerçekten  cildinizi yumuşacık  yapıyor. Neme doyduğunu hissesiyorsunuz. Cildim karma ama üründen çok memnunum, herkese de tavsiye ederim...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem K.
Çiğdem K. · 57 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün geldi bugün elime geçti ama maalesef daha kullanamadım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül A.
Betül A. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun Turkiyeye yeni gelen bir ürün ve icerigindeki Gliserin ve hyrulanic asit ilk kullanimda etkisini gostermeye basladi. Denebunu exculisive kutulari arasinda gorunce hemen aldim, kutusu ve kargo hizi muhtesemdi. ilk kullanimda yumusak nemli bir gorunum sagladi. Kesinlikle herkesin bakim urunleri arasinda bulunmasi gereken bir urun. Tesekkurler Denebunu.com 💚💙
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra Ş.
Zehra Ş. · 29 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu aşırı güzel şişesi de çok güzeldi lakin Serum gibi değil bu biraz daha katı loreal nem bombasına benziyor cildi baya canlı gösteriyor ilk başlarda yapışkan hissi veriyor 5 dkk ya falan o da geçiyor ciltte hemen emiliyor makyaj bazi için gayet uygun tavsiye edebilirim lakin benim cildim karma bir cilt kuru olan yerlerde sivilce yapmadı ama karma olan bölgede sivilce yaptı alırken buna dikkat edilebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Ç.
Ayşe Ç. · 24 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak değerlendirmek gerekirse benim yüzümdeki sivilceleri kurutu regl zamanı çıkan şişkin sivilcem söndürdü hiç böyle bir perfonmas beklemiyordum gerçekten sırf yorum iyi olsun diye değil ürün çok iyi kendimlikke tabsiye ediyorum yüzük tumışacık pürüzsüz parlak daha sıkı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra E.
Büşra E. · 28 · Kilis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem ben böyle bir ürün görmedim her zaman ki gibi özenli cilt dostu bundan sonra tek ürünüm diyebilirim teşekkür ederim denebunu beni bu güzel ürün ile tanıştırdığın için herkese tavsiye ederim ❤️🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.