Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier C Vitamini Parlak Süper Aydınlatıcı Serum
amazon-image
Garnier C Vitamini Parlak Süper Aydınlatıcı Serum

Garnier C Vitamini Parlak Süper Aydınlatıcı Serum

Garnier Skin 
  4.49  (795 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Garnier'nin [%4] Niasinamid+C Vitamini*+Salisilik asit ile yüksek konsantrasyona sahip ilk serumu. Parlak ve aydınlık bir cilt. 6 günde koyu lekelerin görünümünde azalma!

KANITLANMIŞ ETKİNLİK: - Parlak ve aydınlık bir cilt - Koyu leke görünümü 6 günde azaltır. NASIL KULLANILIR? - Bir tam dolum damlalığı temiz bir cilde uygulayın, nazikçe masaj yaparak yedirin. - Sabah ve akşam temiz bir cilde uyguladıktan sonra gündüz/ gece nemlendirici kreminizi uygulayın. - Göz çevresiyle temasından kaçının.

*C Vitamini Türevi

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%29
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zeynep Ç.
Zeynep Ç. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yoğun sivilce lekelerim var c vitamini aydınlatıcı serumun iyi geleceğine inanıyordum. Öyle de oldu. Hemen kullanmaya başladım. Gece sürdükten sonra sabah kalktığımda sivilce izlerimde dökülme ve küçülme olduğunu fark ettim. İndirimli fiyatı da su an gayet iyi bittigi zaman tekrar almayı düşünüyorum. Paketleme için de dene bunuya teşekkür ederim...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru G.
Ebru G. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldımmmm denebunu.com dan çok uyguna almış oldum keşke stok yapsaymışım düzenli kullanacağım serumum oldu cildim kuru, bugday tenliyim özellikle yaza geçişte çok solgunlasıyor. Bu süreçte bana çok iyi geldi direk emiliyor yumuşacık etkisi kalıyor canlılık veriyor. (Başlangıçta biraz sivilce yapıcak gibi oldu c vitamininden olmali.. sonra alıştı cildim)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi rahatlatıp yumuşatan bu ürünün mükemmel bir cilt bakımı rutini için diğer ürünlerin yanına eklenmesi gerektiğini düşünüyorum. Çok kısa sürede cildinizdeki değişimleri gözlemleyebilirsiniz ve özellikle içeriğindeki maddelerden kaynaklı kokusu da bu ürünün alınmasını gerektiren başka sebeplerden sadece bir tanesi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
RABİA ULABA
Rabi̇a Ulaba · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz. Yüzümün t bölgesi çok yağlı geri kalanıysa aşırı kuru nem dengesini sağladı. Sivilcelerimi kuruttu eski sivilcelerimden kalan izleri de azalttı. Cildime aşırı parlaklık ve yumuşaklık verdi. Normal hayatımda serum kullanmazdım ama artık sabit kullanacağım bi serumum var ... :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm A.
Gülsüm A. · 30 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yüz bölgesi olarak karma bir cilde sahibim. ysğlı olan bölge gerçekten yağlı ve kuru olan bölge gerçek anlamda kuru. günlük rutinime Garnier'i ekledim. bütün yüzüme güzelce yediriyorum. yüzüm gerçekten neme doymuş gibi oluyor, yüzümün nefes aldığını hissediyorum. bitince kesinlikle tekrardan alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande K.
Hande K. · 38 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz yumuşak yapıyor cildi ve tüm gün aynı yumuşak his devam ediyor parlaklığı da güzel uzun sürede aydınlatıcı etkisinin daha iyi olacağını düşünüyorum leke görünümünde azaltmayı da uzun süre kullanımda sağlarsa harika ama nemlendirme etkisi süper benim aşırı kuru cildim var tek kelime ile bayıldımm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevcan D.
Sevcan D. · 26 · Tunceli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım günden itibaren yüzüm daha yumuşak ve parlıyordu resmen, Garnier ürünlerinden yüzümde sivilce çıkaranlar falan oldu ama bu bambaşka, ilk şişem neredeyse bitmek üzere ve yüzüm doğal highlighterlı gibi. Kesinlikle rutininize ekleyin kızlar, bayılacaksınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Nur E.
Esra Nur E. · 33 · Elazığ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmadan yazmak istemedim etkisini görmek için harika bir ürün parlatıyor ve yumusacık yapıyor cildim de hafif lekeler var ve gecırmeye basladıgını düşünüyorum kuru bir cikdim var sürdüğüm zaman parladıgını görüyorum ve çok hoşuma gidiyor zaten garnier bildiğimiz bir marka serumunu çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ö.
Zeynep Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun gayet güzel. Cilt tonumu ilk 3 günde eşit hale getirdi. 6 gün sonunda ise cildimdeki koyu leke görünümünde ve yoğunluğunda azalma olduğu apaçık belli. Çok güzel bir urun. Garnierin zaten pek çok ürününü kullanıyorum. Bundan sonra bu urun de sürekli alacağım ürünlerin arasında olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Lafçı
Fatma Lafçı · 32 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünle aşk yaşadım resmen hayatımda böyle serumla karşılaşmadım resmen cildim ışıl parlaklık ve kadifemsi bir yapıyla karşılaştım.cildimin ilk defa lekelerimin ve dolgunlastigini ayni botosk etkisine bayildim herkese tavsiye ediyorum bundan sonra favorim teşekkürler garnier denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.