Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier C Vitamini Parlak Süper Aydınlatıcı Serum
amazon-image
Garnier C Vitamini Parlak Süper Aydınlatıcı Serum

Garnier C Vitamini Parlak Süper Aydınlatıcı Serum

Garnier Skin 
  4.49  (795 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Garnier'nin [%4] Niasinamid+C Vitamini*+Salisilik asit ile yüksek konsantrasyona sahip ilk serumu. Parlak ve aydınlık bir cilt. 6 günde koyu lekelerin görünümünde azalma!

KANITLANMIŞ ETKİNLİK: - Parlak ve aydınlık bir cilt - Koyu leke görünümü 6 günde azaltır. NASIL KULLANILIR? - Bir tam dolum damlalığı temiz bir cilde uygulayın, nazikçe masaj yaparak yedirin. - Sabah ve akşam temiz bir cilde uyguladıktan sonra gündüz/ gece nemlendirici kreminizi uygulayın. - Göz çevresiyle temasından kaçının.

*C Vitamini Türevi

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%29
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Şeyma G.
Şeyma G. · 30 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kesinlikle cildimi yumuşacık yaptı. Ben 6 gün düzenli kullandım ve cilt altındaki akneleri dışarı atıp temizledi. Kullanmaya devam ettikçe daha çok faydasını göreceğime eminim. Cilt tonunu kesinlikle eşitliyor. Bir serum olarak hem içeriği güzel ve fiyatı böyle makul bulmak zor iken bu ürün çok faydalı. Yapışkan his bırakmıyor. Cilt hemen emiyor. Morlukları çok hızlı dağıtıyor. İçeriğinin vegan olması benim için çok artı bir özellik zaten. Bence ürünün yoğunluğundan dolayı gece-gündüz kullanmak için gündüz üzerine spf etkili krem sürülmeli. Ben kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İkra K.
İkra K. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tam olarak etkisini 6. günün sonunda daha da belli bir şekilde görebilirsiniz dediği için 6 gün sonunda yorumlamak istedim. Ürün parlak süper aydınlatıcı diyor cildimi parlattığını ve tam olarak aydınlattığından emin değilim. Ama cildime kısa sürede öyle güzel bir doku ve hacim kazandırdı ki cilt tonu eşitsizliklerimi yok etti diyebilirim. Cildimde ki lekelenmelere de kısa sürede fayda ettiğini gözlemledim. Kullanmaya devam ettiğim sürece de bu şekilde çoğu lekelenmelerimden kurtulacağımı düşünüyorum. Gerçekten tavsiye edebileceğim bir ürün. Ben çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema İ.
Sema İ. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmaya başladığım zaman nekadar fark edebilirki daha önce denediklerimden sonra biraz karamsardım ama kullanmaya başladıktan 2 gün sonrasında cilsimdeki değişim gözle görülür şekildeydi bunu eşim bile fark etti çillerim vardı doğuştan onlarda bile gözle görülür şekilde azalma oldu tenim aydınlandı gözeneklerim sıkılaştı ve pürüssüz yumuşak bi cilt ortaya çıktı ürünüm bittiğinde tekrar tekrar almak istiyceğim bi ürün oldu garnier beni şaşırtmadı ve ürünlerinin hepsinde bukadar kusursuz bi başarı fazla hiçmi hatan olmaz garnier :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma E.
Şeyma E. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusu muh te şem! Daha önce influencerların videolarında verdiği parlaklığı görüyordum fakat ışık etkisinden olduğunu düşünmüştüm asla öyle değilmiş sürdüğüm anda parlama başladı, yüzüme tam yedirdikten sonra bıraktığı o yumuşak his de tarif edilemez.. düzenli kullanımda leke görünümünde azalma olduğu iddia ediliyor üç gündür sabah akşam kullanıyorum zamanla gerçekten etkisi olacağını düşünüyorum şimdiden sağlıklı bi cilt görünümünü almaya başladı bile kesinlikle tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Ünal
Zeynep Ünal · 25 · Sinop
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusu çok hoş asla rahatsız edici değil. Yapısı serum için gayet ideal. Gerçekten aydınlatan bir etkisi var, adeta yüzüme güzellik geldi. İçeriği zengin bir serum niasinamid, c vitamini ve salisik asit içeriyor. Cilt tipime uygun bir serum. Annem de çok beğendi ve hemen denemek istedi. Ayrıca vegan bir ürün olması benim için çok önemli bi nokta. Garnıer harika ürünle gelmiş, herkese tavsiye ederim. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nagihan K.
Nagihan K. · 25 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle böyle bir ürünü denediğim için mutluyum çünkü gerçekten cildimin böyle bir ürüne ihtiyacı olduğunu öğrenmiş oldum bu sayede. Kuşkusuz her sürdüğümde yumuşak bir cilt ile karşılaşmak beni mutlu ediyor. Sadece endişem serumu kullandığımda yüzümde yapışkanlık hissi ve ağırlık hissi bırakacak olmasıydı. Fakat hiçbiri ile karşılaşmamış olmak beni rahatlattı. Yüzümdeki lekelerin de ürünü kullandıkça düzeleceğini tahmin ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra B.
Kübra B. · 31 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmel ürün, deneme ürünüm bitmeden yenisini sipariş ettim. Ürünü yorumlamak için de 1 hafta kadar bekledim. Sabah akşam olacak şekilde temiz cildime uyguladım serumu. Fark gerçekten gözle görülür. Cildim aydınlandı, ışıldıyor, lekelerimde açılma oldu. Cildim sorunlu olmamasına rağmen farkı hemen gördüm. Beni bu ürünle tanıltırdığı için denebunu ekibine teşekkür ediyorum. Günlük rutinime eklendi bile.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla E.
Damla E. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Vallahi billahi 100 puan oksada 100 puan versem böyle bisey o la mazz yüzümde hamileliktenmi artık güneştenmi nedir yanak bölümünde özellikle koyu lekeler vardı ve cilt tonumda eşitsizlik vardı aynı denildiği gibi 3. Günde cilt renginde açılma meydana geldi bariz Bi şekilde daha 1 hafta olmadı cildim parlıyo resmen uzun uzun yazıyorum ki nasıl harika Bi ürün olduğunu anlayabilin diye teşekkürler🥰😇
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha G.
Zeliha G. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
düzenli olarak 5 gündür kullanıyorum, gerçekten müthiş bir ürün bence. Ne yazık ki bir hayli sorunlu ve karma bir cildim var. Yanaklarımda kabuklanmalar oluyordu öncelikle onlar artık yok. yüzümü bir hayli yumuşattı ve aydınlattı, üstelik bahsedildiği gibi cildin renk tonunu eşitliyor. İyi ki iki kutu sipariş vermişim, muhtemelen bundan sonra düzenli olarak kullanacağım. kokusuda çok hoş ayrıca.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna A.
Aleyna A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkcası ürünün bu kadar etkili olacağını düşünmemiştim. Ürün elime ulaştığı günden itibaren düzenli kullanmaya özen gösterdim. Çünkü düzenli kullanımda etkisini görmek daha mümkün olacaktır. Cildimi nemlendirmesini ve serumu sürdükten sonraki kokusunu çok sevdim. Ayrıca vaad ettiği gibi yüzümdeki koyulukları gözle görülür oranda azalttığını gözlemledim. İlk defa bir serum kullandım ve çok memnun kaldım. Ürünüm bittiğindentekrar alıp kullanmaya devam edeceğim!😌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.