Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier C Vitamini Parlak Süper Aydınlatıcı Serum
amazon-image
Garnier C Vitamini Parlak Süper Aydınlatıcı Serum

Garnier C Vitamini Parlak Süper Aydınlatıcı Serum

Garnier Skin 
  4.49  (795 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Garnier'nin [%4] Niasinamid+C Vitamini*+Salisilik asit ile yüksek konsantrasyona sahip ilk serumu. Parlak ve aydınlık bir cilt. 6 günde koyu lekelerin görünümünde azalma!

KANITLANMIŞ ETKİNLİK: - Parlak ve aydınlık bir cilt - Koyu leke görünümü 6 günde azaltır. NASIL KULLANILIR? - Bir tam dolum damlalığı temiz bir cilde uygulayın, nazikçe masaj yaparak yedirin. - Sabah ve akşam temiz bir cilde uyguladıktan sonra gündüz/ gece nemlendirici kreminizi uygulayın. - Göz çevresiyle temasından kaçının.

*C Vitamini Türevi

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%29
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Dilan A.
Dilan A. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem ambalajı hem dolusu hem kokusu hemde etkisi ile harika bir ürün.Sürekli almak istediğim ve merak ettiğim bir üründü Denebunu fiyat farkı ile sonunda aldım.Pırıl pırıl bir cilt ve yumuşak bir doku bırakıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ecem O.
Ecem O. · 26 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
C vitamini ve salisilik asiti hali hazırda dönüşümlü kullanan biri olarak içine niasinamid gibi bi onarıcı yenileyici de ekleyerek kombine serumu yapılması çok hoşuma gitti ve daha önce denk gelmediğim bir şeydi. Pahalı markalarda bile bu kombinasyonu bulmak zorken ulaşılabilir bir markanın bunu üretmesi ayrıca hoşuma gitti. Paketin damlalığı güzel. Kokusu diğer markaların c vitaminleri gibi korkunç değil, hatta bayağı güzel kokuyor. Sadece c vitamini kolay bozulan bir içerik olduğundan şeffaf cam paketlemesi beni şüpheye düşürdü. Dolap içerisinde gün ışığı almayacak şekilde sakladığınız takdirde onun da bir sorun yaşatmayacağını düşünüyorum. Ayrıca ürün cruelty free. Günümüz markalarında bu da gerçekten çok değerli. Bunlar dışında ürünün paketlesi kullanılan renkler parlaklık vesaire c vitaminini vurgular tarzda ve dikkat çekici. Rafta görsem hem içeriği, içindeki asitler ve bunların yanında garnier güvencesi ve paketlemenin de güzelliğiyle beni satın almaya iterdi ve alırdım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevinc D.
Sevinc D. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim harika yatmadan önce ve sabah sürüyorum üzerine nemlendirici kremini de sürüyorum efsane sabah kalktığınızda yüzünüz bebek gibi oluyo tavsiye ediyorum🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime nem vermesi açısından güzel, daha önce de farklı bir markanın C vitamini serumu kullanmıştım yalnız garnier serumu kadar etkili olmamıştı. Nem açısından ve yumuşaklık açısından çok beğendim. Akneli bir cildim olduğu için sivilce izlerim var ve düzenli kullanımda bu lekelerin de azalmasını umuyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Nur S.
Fatma Nur S. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk sürüldüğünde aydınlık bir görüntü oluşuyor ciltte. 6 gün düzenli kullanmama rağmen herhangi bir renk eşitliği olmadı cildimde ama kullanmaya devam edicem bir gelişme olursa güncellerim. Nemlendirmesi ve aydınlatıcı olması konusunda oldukça başarılı tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevinç Ata
Sevinç Ata · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük rutinimde sabah uyandığımda ve gece uyumadan önce yüzümü temizledikten sonra serumla desteklemeyi ve beslemeyi garnier sayesinde alışkanlık haline getirdim. Bu serum cildi beslerken aynı zamanda kusursuz ışıltılı bir görünüme kavuşmamı sağladı. Teşekkürler garnier.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün gerçekten geleceğinden tereddüt etmiştim görsele de ekledim. Aynı ürün geldim. İlk iki gün tek olarak kullandım. Etkisini anlama amaçlı gerçekten cildime parlaklık ve nemlik kazandirdi. Daha sonrasında gece gündüz kremlerim ile destekledim ve 10 gün düzenli kullanmam ile gözle görünür sonuç elde ettim cildimdeki lekeler gitti parlaklık oluştu ve rengi açıldı görsele de ekledim. Bu ürünü kesinlikle kullanmaya devam edeceğim. Ve herkese önereceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Işılay Ç.
Işılay Ç. · 35 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez bir cilt ürününden bu derece memnun kaldım. Cildim parlak ve canlı görünüyor. En önemlisi de verdiği nem oldu benim için. Cildim aşırı kuru ve hassas pul pul dökülür bazen ve inanın çok şaşırdım ilk kez ekstra nemlendiriciye ihtiyaç duymadım çok nadir üstüne nemlendirici sürdüm. Renk eşitliği sağladığını bariz gördüm , cildimde pek leke yoktur ama küçük bir kaç lekemde henüz öyle belirgin bir açılma görmedim belki çok az fark etti. Sonuç olarak ben serumdan çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren D.
Ceren D. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün 30ml lik olmasına rağmen fazlasıyla yeter. Azıcık bişey bile tüm cilde dağılıyor ve rahatlıkla emiliyor. Kapağını açar açmaz kokusu beni mest etti. Cildim hem nem e doyuyor hem vitamin alıyor hem de mis gibi kokuyor. Daha önce kullandığım markalar yapış yapış bi his bırakıyordu ama Garnier’in bu ürününde o sorun yok. Cildime çok düşkün biriyim lise dönemlerinde roaccutane kullanmıştım ve hala ondan kalan bi kuruluk var, fakat iyi ki bu ürünü deneme fırsatım oldu. Artık alışveriş listemde en başta. Teşekkürler!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selda Gür
Selda Gür · 34 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk başta kokusuna bayıldım nedense böyle bı kokuya sahip ürünlerden çok güzel sonuçlar görmedim ama bu ürün gerçekten üzerinde yazanları yerine getiriyor. En iyi etkisi çok güzel bir parlaklık veriyor ve bir hafta kullanmama rağmen yüzümdeki lekeler de günden güne renginin açıldığını gözle görebiliyorum. Hem lekelerle savaşıp hemde bu kadar aydınlık vermesi birde cildin renk tonunu eşitlemesine bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.