Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier Besleyici Çift Fazlı Micellar Temizleme Suyu
amazon-image
Garnier Besleyici Çift Fazlı Micellar Temizleme Suyu

Garnier Besleyici Çift Fazlı Micellar Temizleme Suyu

Garnier Skin  · www.garnier.com.tr
  4.62  (2474 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Garnier Besleyici Çift Fazlı Micellar Temizleme Suyu, içeriğindeki Mavi Kantaron Çiçeği suyu ile hassas ciltler için bile makyajı tek adımda çıkarır.

Nasıl Kullanılır?

Bir pamuk üzerine iki üç damla damlatarak makyajınızı temizleyebilirsiniz

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%23
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kullanmadan önce garnier micellar kusursuz makyaj temizleyici kullanıyordum ve çok güzel temizlemesine rağmen cildimde hafif kuruluk oluyordu. Göndermiş olduğunuz ürün sürerken yağlı gibi gözüksede dürdükten sonra pamuk gibi bir cildim oldum. Lens kullanan birisi olarak gözümde lens varken yoğun makyajımı hatta ve hatta suya dayanıklı rimelimi bile çok güzel çıkarttı. Bundan sonra cilt temizleme için kullanacağım tek ürün bu olacak. Teşekkürler denebunu ailesi ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
selma g.
Selma G. · 36 · Siirt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzel hemen goz makyajımı temizledi ama hafif bi yağlı hissi bıraktı çok geçmeden vücudum emdi ve çok fazla rahatsız bi görüntü bırakmadı dokusu çok güzel şişesini de beğendim dış görünüş gayet iyi çalkalamaya bayıldım gidip gelip calkaliyorum da ama etkili bi temizleyici normalde göz çevrem her sildiğimde tahriş oluyor ama garnierle silince kızarmadı tahriş olmadı yanmadı çok sevdim kesinlikle herkese tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nisan C.
Nisan C. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün fiyat-performans bakımından gayet başarılı. Mavi kantaron çiçeği kokusunu sevdim. Çift fazlı olduğu için başta tereddüt etsem de düşündüğüm gibi cildimde yağlı bir his bırakmadı. Göz makyajımı ovalamama gerek kalmadan çıkarması ve gözümü yakmaması kullanmış olduğum ürünü düşünmeden değiştirmemde etkili oldu. Özellikle suya dayanıklı maskara kullanarak denediğimde pamuğu gözümde bir süre bekletip öyle temizledim ve çok başarılı sonuçlar aldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TUĞÇE K.
Tuğçe K. · 30 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kargom geldiğinde iş yerindeydim dayanamadım hemen denedim öncelikle benm için koku cok önemli sahane kokuyor ayrıca suratımda diğer temizleme suları gibi çift bazlı olmasına ragmen yaglılık hissi bırakmadı gözümde yoğun bir makyaj ve maskara olmasına ragmen tamamını cıkardı ve yüzümü temizledikten sonra yıkamam gerekiyor gibi bir his bırakmadı ayrıca ipeksi dokusundan dolayı cildimi yumusacık yaptı kesinlikle artık bu ürünü kullanacagım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nedime G.
Nedime G. · 27 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
•Ürünün rengine ve kokusuna bakinca çok güzel ama rengi elde etmek icin katki maddelerine başvurulmuştur cildimi etkiler mi diye düşündüm kokusu çok güzel geldi acaba parfüm içerdiği için temizler mi temizlemez mi diye tereddütte kaldım ama tereddütlerimin çok yersiz olduğunun farkına vardım yüzümü o kadar güzel temizledi ki ben tek kelimeyle ba-yıl-dım yeniden almayı düşünürüm^_^ cildimde çok güzel bir his bıraktı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Y.
Ezgi Y. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün çok fresh güzel bir kokusu var, cildimde yağlı bir his bırakmadı, şu an kullandığım ürün bitkisel yağları çok yoğun bir şekilde içerdiği için kullandıktan sonra ekstra bir temizleyiciye ihtiyaç duyuyordum fakat bu ürünü kullandıktan sonra başka bir ürünle temizleme ihtiyacı hissetmedim, gözeneklerimin hava aldığını hissettim. Suya dayanıklı eyelinerr I ve rimel i çok rahat bir şekilde çıkardı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe nur T.
Ayşe Nur T. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle harika kokusu var😊 daha önce bir çok markanın makyaj temizleme ürünleri kullandım ve çoğu ürün gözümü yaktı yada göz çevreme makyajımın bulaşması, makyaj kalıntılarının kalması gibi sorunlar yaşadım. Göz yapım hassas olmasına rağmen ürün gözümü yakmadı ve yüzüme makyajımı bulaştırmadı. Temizleme sonrası yüzde nemlendirici krem sürmüş gibi etki bıraktı. Kısacası benden tam not 👍 teşekkürler denebunu❣️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazire Ç.
Nazire Ç. · 39 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bugün elime ulaştı teşekkür ederim. Daha önce pembe kapaklı olanını kullanmıştım ve memnundum. Makyajımda rimel kapatıcı ve ruj vardı 2 pamukl hepsini temizledi. Yağlı bir his bıraktı evet ama zaten bu makyaj temizleme sularından sonra muhakkak yüz temizleme jeliyle üstündrn geçtiğim için sorun teşkil etmedi. Kokusu bi harika parfümünü bulsam onuda alırım o kadar bayıldım teşekkürler Garnier teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hacer y.
Hacer Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten önceden de kullanmış olduğum bu ürünün bana gönderilmesine çok sevindiğimi belirterek başlamak istiyorum. Ürünün dokusu ve kokusu çok güzel. Göz makyajımı temizledikten sonra yapış yapış bir his bırakmıyor. Ayrıca çıkmayan ruj ve rimel için muhteşem temizleme avantajı sunuyor çift fazlı olması sebebiyle. Çok beğendim bitince direkt yenilemeyi düşünüyorum, şimdiden etrafıma önermeye başladım bile! :) Teşekkürler Garnier, teşekkürer Denebunu. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlayda B.
İlayda B. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün şahane etkisi çok güzel ciltte bazı başka markaların bıraktığı yağlılığı bırakmadı ve gerçekten şahana muazzam bir ürün hele ki kokusu bu ürün beni kendisine büyüledi bu üründen uzun zaman önce Garnıer'ın başka bir ürününü kullanıyordum turkuazımsı bir renki ve oda şahaneydi buda onun gibi şahane ürün yüzümde yağlılık bırakmıyor kokusu kalıyor ve yüzümü çok güzel yapıyor. Bu ürünü tanımamda öncülük ettiğiniz için Dene Bunu Ailesine çok teşekkür ederim.😍❤😘
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.