Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Garnier AHA + BHA Cilt Kusurları Karşıtı Serum
amazon-image
Garnier AHA + BHA Cilt Kusurları Karşıtı Serum

Garnier AHA + BHA Cilt Kusurları Karşıtı Serum

Garnier Skin  · www.garnier.com.tr
  4.48  (4409 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

%4 [NIASINAMID +AHA+BHA] ile zenginlestirilmis ilk siyah serumumuz, cilt kusurlarının görünümünü azaltır. Cildi pürüzsüzlestirir ve esit bir cilt görünümü saglar.
Içeriginde yer alan güçlü içerikler %4 [NIASINAMID +AHA+BHA] AHA, mat ve esit olmayan cildi arındırmaya, BHA, cilt kusurlarının görünümünü azaltmaya ve Niasinamid, cilde yatıstırıcı his saglamaya yardımcı oldugu bilinmektedir. [KÖMÜR]

Cildi arındırmaya ve matlastırmaya yardımcı oldugu bilinen dogal kaynaklı içerik.

Nasıl Kullanılır?

Temiz yüze uygulayın ve nazikçe cilde pürüzsüz sekilde yayın. Sabah ve aksamları günlük rutininizde veya hedefe yönelik bir bakım olarak kullanabilirsiniz. Göz çevresiyle temasından kaçının.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%22
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve R.
Merve R. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü sürdüğünüz zaman yüzünüzde bıraktığı hissiyat çok iyi gözle görülür bir fark oluyor ertesi günden. Ürün geldiği günden beri deniyorum hafif kahverengi lekelenmelerim açıldı durulanmaması ve üzerine nemlendirici sürüp bu hissi daha da harikalaştırma durumu beni çok mutlu etti ciltte kuruluk yapmıyor lakin benim aşırı kuru bir cildim olduğu için nemlendirici ile kullanıyorum. Ben üründen çok memnun kaldım. tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nisan G.
Nisan G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Piyasada AHA+BHA içeren birçok başka ürün var ama benim için bu ürünün farkı cilt hassasiyetimi artırmaması oldu. Çoğu ürün cildimi rahatsız ediyor, özellikle bunun gibi kimyasal peeling ürünleri, fakat bu hiç etmedi şaşkınım biraz hatta. Fonksiyonu malum yazan işe yarıyor tabii ki o açıdan da memnunum ama benim adıma asıl fark yukarıda yazdığım oldu, çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep D.
Zeynep D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir haftadır sabah ve akşam kullanıyorum ürünün özelliklerinde pürüzsüzleştirici diyor cildim inanılmaz pürüzsüzleşti ve renk eşitliği sağladı parlaklık ve canlılık veriyor ben sevdim alerji de yapmadı ben çok memnun kaldım. Renginden dolayı acaba diyordum hassas ciltliyim bi reaksiyon yaşamadım Düzenli kullanımda çok iyi. Kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem Y.
Meltem Y. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü üç gündür kullanıyorum ben belirgin fark yakaladigimi düşünüyorum.benim cildimde gözenekli olmasada her cilt gibi kusurlu gizle görülür bir renk değişimi fark ettim ama kullanıp serum sonuna kadar degerlendirmek isterim.denebununun bana şimdiye kadar çıkan en muhteşem kutusuydu diyeblilirim.tesekkurler.kullanin sizde farki gorun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Ç.
Tuğçe Ç. · 38 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süre kullandıktan sonra yazıyorum. Cildim oldukça sorunlu, sivilceye meyilli ve siyah noktalı bir cilt. İlk günler sadece akşam , daha sonra da sabah ve akşam uyguladım. Ve güneş kremi kullanmaya dikkat ettim. Bu süreçte cildimde gerçekten bir düzelme,bir canlanma ve siyah noktalarda azalma oldu. İçindeki niasinamid gerçekten etkili. Ürünün vegan olması da gönlümü kazandı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yonca g.
Yonca G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunu ilk duydugumda satin almistim daha sonrasinda deneme urunu olarak geldi .Cok memnun kaldim yorum yapmak icinde bir sure daha kullanmaya devam etmek istedim. Serum kullanmayi zaten cok seviyorum.Cildimin gunden gune kendine gelmesi inanilmaz guzel. Cilt kusurlarini duzenli kullandiginizda duzeltiyor ve sabah uyandigimda cildimi aydinlik bir sekilde ve yumusacik gormek harika bir his :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mürşide Ş.
Mürşide Ş. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu bilindik garnier kokusu. O tanıdık havasi insana guven veriyor. Uygulamasi cok kolay. Yüzümde hos bir etki bırakıyor. Etkisini cevremdekilerin fark etmesi hosuma gitti. Cildimdeki yaglilik hissini azaltmasi, tertemiz gorunum vermesi bu urunu tercih etme sebeplerim olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamzenur Y.
Gamzenur Y. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim aşırı hassas bu ürünü kullanmadan önce çok tereddüt ettim önce bileğimde denedim sonra yüzümde denediğimde çok şaşırdım gerçekten. Rengi sizi aldatmasın cilde sürüldüğünde renk değişimi olmuyor çabuk emiliyor ve cildi besliyor. Çok beğendim şimdiden stok yaptım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aytül S.
Aytül S. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En son Garnier’in herhangi bir ürününü kullandığımda lise öğrencisiydim üçü bir arada olan bir zamanlar hepimizin evinde olan ürününü kullanmıştım. Genel olarak marka hakkında önyargılı olduğumu söyleyebilirim ancak bu ürünü gerçekten beğendim. 4-5 gündür sabah akşam kullandım. Kafamı karıştıran birkaç nokta var öncelikle içeriğinde %4 oranında niasinamid + aha + bha olduğu bilgisi önde yazıyor ancak bu içeriklerin oranlarını ayrı ayrı öğrenemiyorsunuz ve ayrıca ürünün sabah akşam kullanılması öneriliyor. Genel olarak cilt bakımına düşkün olduğum için asit içeriği olan ürünlerin genellikle gece önerildiğini ve sürüldükten sonra yıkanması gerektiğini biliyorum. ayrıca güneş kremi kullanın uyarısı da yapılmamış. Öneri yok ama siz yine güneş kremi kullanın mutlaka. kullanımı anlatılırken bunların atlanması beni ürün içeriğindeki aha+bha oranı hakkında baya bir şüpheye düşürdü diyebilirim. bunun olumsuz bir şey olduğunu da düşünmüyorum ama asit içeriği gerçekten düşükse bunun asit olarak pazarlanması hoşuma gitmedi açıkçası. Ayrıca serumdan kalıntı kalmayacağı söyleniyor yüzde çok belli olmasa da sürdüğünüz parmakta hafif grimsi kalıntı kalıyor tabi yıkayınca geçiyor. Kokusu var ama rahatsız edici bir koku değil. Tüm bu kafamı karıştıran noktalar haricinde ürün rutinime ekleyeceğim bir ürün çünkü sürüldüğünde gözeneklerimi ciddi oranda daralttı. Gözenekleri büyük arkadaşlara öneririm mutlaka. siyah noktalara olumlu bir etkisini görmedim. c vitamini kullanan insanlar c vit ile bu ürünü üst üste kullanmasınlar aradan 15-20 dk geçmesi gerekiyor yoksa sivilce yapabilir. collagen ile üst üste kullanıyorum gayet birbirlerine uyuyorlar yine hyaluronik asitle kullanımda da bir sorun yaşamadım. Ben rutinime ekledim ve sevdim ancak niasinamid kullanıyorsanız bu ürüne ihtiyacınız olur mu sanmıyorum. ben daha önce %5 niasinamid kullanmıştım ve cildimde sivilce yapmıştı ama bu üründe hiçbir şekilde olumsuz reaksiyon görmedim. hassas ve kuru bir cildim var. sizin de öyleyse ve asit-niasinamid kullanmıyorsanız bir şans verin bence. denebunuya teşekkürler gerçekten merak ettiğim bir üründü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem Ç.
Sinem Ç. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
aha+bha serum inanılmaz güzel bir fikir garnier için! serum olarak çok başarılı ve klinik olarak tasarlanıp, sunulması gayet güven verici. ürünü denediğimden beri cildimde herhangi bir irritasyona neden olmadı. ben çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.