Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Fruko Cool Lime
amazon-image
Fruko Cool Lime

Fruko Cool Lime

Fruko 
  4.60  (13286 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Limon ve Misket Limonu Aromalı Gazoz



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%61
%21
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ramazan y.
Ramazan Y. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gazoz tüketirken içine mutlaka limon atanlardanım. Fruko tam bana göre bir ürün yapmış. Limonun ferahlatıcı etkisini ilk yudumda hissediyorsunuz. Özellikle sıcak havalarda içip serinlemelik bir ürün olmuş. Yalnız şeker oranı biraz daha düşünülebilir. Ağızdaki o pıtır pıtır baloncuk hissi çok güzel içerken aklıma on yüz bin milyon baloncuk yuttum diyen kız geldi. Beni çocukluğuma götürdün fruko
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tugce B.
Tugce B. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu ve Pepsi ailesi bu konuda taraflı olacağım bir gerçek çünkü Fruko Cool Lime ambalaj tasarımını ben çalıştım :) Tam da bu ürünün bana denk gelmesi ise bu ayımı çokça keyiflendirdi :) Ürünle ilgili gerçek düşüncem ise tadıyla ilgili diğer rakiplerine göre daha az şeker tadının gelmesi ve misket limonu tadının daha fazla gelmesidir :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
büşra s.
Büşra S. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ambalajı ve logo rengini uyumlu buldum. Fruko yeşilini hep beğenmişimdir ve görünce o limonlu tadı hep hissederim. Soğuması için bekledim ve tadına baktığımda sonuç yüz güldürücüydü. Limonun benzersiz aroması ve tadı ile karşılaştım, limonun acımsı tadının aksine çok yumuşak bir içimi vardı. Yemeklerin, tatlıların yanında ya da tek başına tercih edilebilecek güzel bir gazoz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DUYGU B.
Duygu B. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadında misket limonunun verdiği ferahlık tam yerinde. Limon aroması ve limonun verdiği ekşilik tam olması gerektiği gibi sadece bir tık daha az şekerli olabilirdi. Ancak şeker oranının da kesinlikle rahatsız etmediğini söyleyebilirim. Misket limonunun verdiği tat ve gaz yoğunluğu ile tam bir bütünlük sağlamış. Lezzet ve ferahlatıcılık açısından oldukça başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kadir ahmet B.
Kadir Ahmet B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadına bayıldım çok hoşuma gitti misket limonlu aynı zamanda hafif limonun ekşilik özelliği çok ferahlatıcı bogazda çok güzel bir tat bırakıyor Şeker oranı çok iyi limonun tadını engellemiyor limonun tadını öne çıkmasına engel olmamış şeker oranı gaz özelliklerinin korunarak böyle limonlu ve misket limonlu özelliğin olması çok farklı bir tat olmuş diğer markalara göre çok başarılı buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Ö.
Deniz Ö. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok fazla gazoz tüketmeyen ve hatta bu ürünü tatmadan önce olmasa da olur diyebilirdim fakat bu ürün benim bütün düşüncelerimi değiştirdi kutuyu açtığımda o misket limonunun şahane aroması ile karşılaştım ferahlatıcı ve kolay bir içimi var. Ezberleri bozduran bir içecek yapmışlar bu ürünü denedikten sonra benim favori içeceğim haline geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep B.
Zeynep B. · 52 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten bildiğim ve kullandığım bir marka ve ürün olduğu için seve seve içtim diyebilirim 😊 Limon aroması, aromasının damakta bıraktığı lezzet ve limon yoğunluğunun tam kararında olması ile tam 10/10 luk tam puanı hakeden bir ürün. Ferahlatıyor, ağızda güzel bir limon tadı bırakıyor ve lezzeti tam kararında daha ne olsun 😊 Sen de dene Fruko cool lime ile lezzeti yakala
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma B.
Fatma B. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk değerlendirme gördüğüm anda başladı bu denli bir yeşil hiçbir üründe olmamakla birlikte normal Fruko yeşilinden bambaşkaydı soğuması için sabırsızlanarak bekledim sanırım bekleyemedim de, açma halkasını kaldırdığım an limonun benzersiz ve eşsiz aroması ve tadı ile karşılaştım, limonun sertliğinin aksine çok yumuşak bir içimi vardı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Muhammed mehmet Telli
Muhammed Mehmet Telli · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
On yüz bin milyon baloncuklu Fruko nun tadına bir de misket limonun ferahlatıcı etkisiyle serinleme patlaması yaşatan bir içecek 😅. Tadını çok beğendim. Yemeklerde, serinlemek istediğimde, hararet geldiğinde ne içeceğimiz belli. Ben gazoz sevenlerdenim. Frukoyu da sürekli tüketiyorum. Paketi de gayet güzel tasarlanmış. Çok çok çok beğendim 💛🍋🧊🎊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra M.
Zehra M. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün tasarımı harika ötesi. Ambalajlara özen gösterilmesi ayrıca hoşuma gitti açıkçası. Tat olarak ise klasik Fruko gazoz ama herkesin hayalindeki misket limon birleşimiyle. Gazozlarda dikkat ettiğim önemli bir nokta da şeker miktarı. Şerbet gibi gazozlardan koşarak uzaklaşırım. Şeker limon tadını bastırmıyor ve çok iyi ferahlatıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.