Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Fruko Cool Lime
amazon-image
Fruko Cool Lime

Fruko Cool Lime

Fruko 
  4.34  (11581 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Fruko Cool Lime-Limon ve Misket Limonu aromalı gazoz

Ferahlamak isteyenlere...

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%41
%24
%8
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elvan U.
Elvan U. · 43 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ay bilin bakalım bunu kimin elinden zor aldım? Bingo! Eşimin😒😒neymiş daha önce içmişmiş bundan çok güzelmiş hahaaa ya o zaman bırak ben içeyim🤣🤣neyse kıyamadım yine verdim tabi yarısını🥂şimdi ben doğruya doğru, şekerli içecek tüketmiyorum🙅🏻‍♀️Mesela bunun sıfır şekeri olsa alırım çünkü gazoza hasretim, tek seçeneğim light kola. Evet lime ferahlık veriyor ama bana yine de şekerli geliyor bu içecekler. Ama eve alıyorum tabi mecburen, ya eşim içiyor ya da eve gelene gidene su kola meşrubat diye soruyoruz muavin gibi. Eve alayım bakayım birkaç tane madem adam beğenmiş🤷🏻‍♀️🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İbrahim A.
İbrahim A. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bana geldiğinde tenekesi sızdırıyordu. Kutuyu ıslatmıştı. Tenekemi mi dayanıksız yoksa kargo şirketi mi çok salladı emin olamıyorum. Ama tenekenin birleşim yerinden bir sızıntı vardı. Press yapılan noktaların dayanıklılığı artırılabilir. Her ne kadar gazı kaçmış olsada dolaba atıp soğutup tadına baktım. Tad olarak güzeldi. Limon tadını sevdiğim için hoşuma gitti. İleride de tüketebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
UMUT C.
Umut C. · 35 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk değerlendirme gördüğüm anda başladı bu denli bir yeşil hiçbir üründe olmamakla birlikte normal Fruko yeşilinden bambaşkaydı soğuması için sabırsızlanarak bekledim sanırım bekleyemedim de, açma halkasını kaldırdığım an limonun benzersiz ve eşsiz aroması ve tadı ile karşılaştım, limonun sertliğinin aksine çok yumuşak bir içimi vardı. Tam olarak soğumasını bekleseydim eminim ki çok daha iyi bir tat elde edebilirdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YAVUZ E.
Yavuz E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fruko çoçuklugumda en sevdigim gazozlu içeçeklerden biri.Ben Fruko evde tükettigimde içine mutlaka limon varsa atarım bu benim en sevdigim gazoz tadıdır. Diger markaların içinde limon mevcut örnegin Beyoglu gazozsunda ama extra olarak franbuazda olunca açımsı bir tat olmakta ve bu beni rahasız etmektedir. İçtigim Fruko Cool Lime tadı ve misket limonun verdigi araması bence tam oturmuş.Çok başarılı !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatih D.
Fatih D. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde 7up gördüğümde hemen alan tercih eden biriyim. Sprite ve 7up aromasını diğer gazozlara göre daha hoş buluyordum ancak bunun 1lt - 1.5lt -2lt olarak şişelerde satılırsa kesinlikle almayı tercih ederim. Yalnız bardakta biraz bekleyince asidinde azalma diğerlerine oranla fazla oluyor. Bir bu dikkat çekti. 5 dk gibi bir süreden bahsediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve O.
Merve O. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzetli buldum asit oranı aroması güzeldi açıkçası kendisiyle benzer ürünlerin altında değil çok üzerinde de değil yemeğin yanında değil ama bol buz ile serinlemek için muhakkak tercih edeceğim bir içecek Deneme fırsatım olmasaydı belki de hiç tanışmazdım kendisiyle bu sebeple teşekkürler 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah A.
Gülşah A. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fruko ürünlerini beğenerek alıyorum zaten.Bu ürününü çevremdeki marketlerde denk gelmemiştim ama bayıldım.Özellikle limon aromasını bu kadar yoğun hissetmek bana içerken ayrı bi keyif verdi.Çevremdeki herkese önerdim ve benim de sürekli tercihim olacak.Benim gibi limon sevenler gönül rahatlığıyla alabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem B.
Gizem B. · 33 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün güzel ama 21 Haziran’da hak kazandığım dene bunu kutum12 Temmuz’da ancak teslim edilebildi kargoyla ilgili bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum denebunu sayfasından 2 haftadan fazla bi sürede kutumu kontrol ettiğimde kutunuz hazırlanıyor yazıyordu bu sorun denebunu dan kaynaklı diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mustafa Sezer O.
Mustafa Sezer O. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün paketi ve dışındaki grafikleri gerçekten hoş ve göze hitap ediyor. İçeriğindeki limon aroması da ayrıyetten güzeldi. Öğlen yemeği ile birlikte tükettim ve içerken gerçekten akıp gidiyor boğazdan :) Ürün hafif ve içim olarak gayet iyi gözüküyor bitmesin istiyorsunuz yarısına geldiğinde :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
emre c.
Emre C. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
SevenUp seven bir insan olarak Frukonun bu değişiminden çok memnun kaldım. Daha önce Frukoyu sırf bu sebepten içmiyordum, gerçekten diğer gazozlar arasında başarısız bulduğum bir üründü. Ancak şimdi hem limon ibaresi ve içeriği hem de SevenUp gibi bilinen bir ürünün tadını olması çok güzel olmuş. Artık tercih edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.