Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Fropie Probiyotik Bar Badem & Kakao
amazon-image
Fropie Probiyotik Bar Badem & Kakao
Fropie Probiyotik Bar Badem & Kakao

Fropie Probiyotik Bar Badem & Kakao

Fropie  · www.fropie.com.tr
  4.38  (455 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Türkiye'nin ilk ve tek probiyotik barı

  • Probiyotik
  • Vegan
  • Glutensiz
  • Şeker ilavesiz
  • Koruyucu ve katkı maddesi içermez
  • E-Vitamini kaynağı

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%22
%8
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seda Ö.
Seda Ö. · 33 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hurma tadına bayıldım 🥰 badem ve kakaonun birleşimiyle harika bir lezzet olmuş tebrikler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürüne ba-yıl-dım. Hemen sitesine gittim ve sipariş vermeyi düşünüyorum, Fropie hem probiyotik oluşu hem lezzetiyle muhteşem bir atıştırmalık. Diyetlerde sindirim sistemi genellikle bozuluyor ya diyare ya kabızlık oluyor ancak bu ürün sayesinde bir denge yakalamak mümkün. Benim en hoşuma giden diğer bir nokta ise içinde hurma oluşu ancak tadının çok net gelmemesi oldu. Genelde protein barlarda hurma tadı geliyor ancak Fropie dengeli bir tat sunuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duduye E.
Duduye E. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir süredir diyet yaptığım için normal çikolata vs yemiyorum, piyasadaki barlara da pek guvenmiyordum. Bu urun beni kendine hayran bıraktı. Kıvamı, aroması, lezzeti o kadar güzeldi ki. Doğal, seker ilavesiz, saglikli bir şeyin bu kadar lezzetli olacağını ummazdım. Hurma tadı, badem tadı mükemmel bir urun yakalanmış. Basarili bir ürün gerçekten hakkını vermiş. Diğer çeşitleri denemek için sabırsızlanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma S.
Şeyma S. · 33 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şeker ilavesiz sadece hurma ve badem içeriğinden oluşması bunun yanında aktif probiyotik içeriğine sahip olması ve koruyucu, katkı, alerjen vb maddeleri içermemesi ile gerçekten muadillerine göre bu barı oldukça başarılı bir noktaya taşımış. Ayrıca vegan ve gerçekten çok çok lezzetli. Henüz ürün çeşitliliğini kontrol etmedim ama kakaosuz seçenekleri de vardır diye düşünüyorum; vazgeçilmez atıştırmalıklarımdan biri olacağı şimdiden aşikar. Teşekkürler Fropie!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket k.
Buket K. · 31 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğine ba-yıl-dımm ! :) Sağlıklı atıştırmalıkların kraliçesi bence Fropie. Çünkü hem çok hafif hem de çok lezzetli. Probiyotik olması inanılmaz güzel. Yedikten sonra sindirimimi ve bağırsaklarımı iyi yönde etkilediğini düşünüyorum. Ben spordan önce tükettim ama kahvenin yanında da ara öğün olarak çok iyi gideceğini düşünüyorum :) Tavsiye ediyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra İ.
Büşra İ. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ambalajlı ürünlerde çok fazla şeker ve yağ bulunduğundan uzak duruyordum ama bu ürünü o kategoriye koyamam çünkü hem içeriği çok güzel, katkı maddesi veya şeker yok, hem de probiyotik içerikli. Sadece diyet ve spor yapanların değil, normal bir beslenme alışkanlığına sahip kişilerin de atıştırmalık olarak diğer paketli ürünlerdense böyle ürünlere yönelmesini tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek A.
İpek A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Probiyotik desteğin en lezzetli hali. Tadı o kadar güzel ki tatlı yerine bile yenir. Günlük olarak probiyotik destek alıyorum ve ara öğünlerde yemek üzere bu ürünle değiştirebilirim. Özellikle hap olarak probiyotik almaktan hoşlanmıyorsanız denemenizi öneririm. Bu markayı ve ürünü ilk defa duydum ancak diğer türlerini de denemek istiyorum. Günde 1 adet yemek üzere düzenli alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SILA K.
Sila K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Farklı markaların katkısız barlarını denemişliğim var. Açıkçası bu markaya daha önce denk gelmemiştim. En katkısız üründe bile muhakkak bir katkı maddesi oluyor ne yazık ki. Ürünün diğer ürünlerden farklı olarak probiyotik oluşu ve e vitamini desteği çpk ilgimi çekti. Lezzet olarak da çok yerinde.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feyza T.
Feyza T. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriğinin temiz olması , şeker ilavesiz olması ve probiyotik kaynağı olması sebebiyle ilgimi çekmişti. Tadı da bir o kadar güzel ki. Ofiste , işte her yerde çok rahat ara öğünlerde tüketilebilecek bir sağlıklı ve lezzetli bir atıştırmalık. Fropie’nin diğer ürünlerini de denemeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Setenay A.
Setenay A. · 32 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu tarz bar ürünleri sağlıklı beslenmeye çalışan biri olarak severek tüketiyorum. Bütün atıştırmalıkların yerine koyduğum bir ara öğün ya da çay yanı olur kendisi. Bu markayı daha önce deneyimlememiştim ama sevdim! Şeker ilavesiz ve probiyotik bombası oluşu tercih sebebi olur benim için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.