Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Forbiome Adult
amazon-image
Forbiome Adult

Forbiome Adult

Forbiome 
  4.42  (4391 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Forbiome Adult, dünyanın en çok araştırılan probiyotiklerini içerir. Lactobacillus rhamnosus GG ve BB-12 dünyadan en çok bilimsel araştırması olan, FDA ve EFSA tarafından güveni kabul edilen probiyotik suşlardır. 

Bir saşe 10 milyar probiyotik mikroorganizma içermektedir. Ayrıca Forbiome Adult Saşe, içerdiği probiyotiklere ek olarak prebiyotik (inülin) de içermektedir. 

Forbiome Adult, sindirim sistemini düzenlemeye ve bağışıklık sistemini desteklemeye yardımcı olur. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%25
%7
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kübra İrem U.
Kübra İrem U. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu ve tadı yok bu beni mutlu etti cunku bu tarz sașelerin genellikle kokusu veya tadi oluyor ve malesef mide bulandiriyor. Bir suredir muzdarip oldugum gaz sancilarima iyi geldigi icin urunu satin alip kullanmayi düşünüyorum. Beni bu ürünle tanıştırıp denememi sağladığınız için tesekkurler Denebunu😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kevser G.
Kevser G. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sindirim problemim yok sanıyordum ta ki bu ürünü kullanıp sonuçları görünceye kadar.. Kullanımı pratikliği açısından sizi yormayan bir ürün ve şişkinlik hissini bir anda kesen tek probiyotik diyebilirim ister istemez yemeklerden sonra şişkinliğim oluyordu ama ilk kullanımda Bile etkisi mükemmel bir şekilde gösterdi. Artık rahat bir şekilde yemekten kalkabiliyorum kısacası daha önce kullandığım bir değildi ama artık hep kullanacağım bir ürün haline geldi tavsiye ediyorum ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MEHMET AK
Mehmet Ak · 44 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 2 gün arayla yoğurt kürümde kullandım.Herzaman tükettiğim yoğurt kürüm veya yoğurtlu müsli ürünlerinde bile kendimde hafifte olsa şişkinlik ya da hazımsızlık hissetmekteydim. Fakat kullandığım ilk saşe de bunu bedenimde kendimi iyi hissetmem de yarattığı rahatlık hissinden de kolayca anladım.Şikayetlerim devam ettiği müddetce ya da etmese bile herzaman evimde elimin altında bir yerde bulunması gerektiğini düşündüğüm ihtiyaç halinde kullanılması gereken bir ürün teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep A.
Zeynep A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün üretilen firma güvenilir ve içeriği de gayet başarılı. Yalnız su ile karıştırılarak içildiğinde içimi zor geldi ve biraz istemsiz tükettiğimi söyleyebilirim. Koku yok fakat içimi kolaylastiracak az tat eklenebilirdi. Belki yoğurdun ve sütün içinde farkedilmez daha kolay biçimde tüketilebilir. Üründe hafif bir limon tadı olmasını beklerdim. Onun dışında faydalı bir ürün olduğu tartışılmaz bir gerçek...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tansu K.
Tansu K. · 34 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün sindirim sistemimi rahatlattı. Ayrıca soğukların başlaması ile başlayan üşütme durumumu azalttı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Sonkaya
Büşra Sonkaya · 37 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımı kolay oldu, ilk etki eder mi acaba diye mırıldanırken denememle kısa sürede etkisini göstermesi beni memnun etti. Sindirim sistemimde bir hareketlilik oluşundan zaten bunu sizlerde farketmiş oluyorsunuz, ürünün de etki ispatı tam da bu noktada devreye giriyor. Teşekkür ederim bana sağladığınız kolaylıktan ötürü ve ayrıca denebunu ya minnettarım ki sizlerin vesilesiyle kaliteli ürünleri deneme fırsatına sahip olabiliyoruz.💜
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap Ö.
Mehtap Ö. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Reflü sorunu olan Bi insanım gün içerisinde yedigime içtigime dikkat etmeme ragmen gerek regl zamanı gerek bazen yediğimiz ünlü mamümler sonrası aşırı şişkinlik sindirim zorluğu yaşayan biriyim ilk defa kendi ilaçlarımı içmeden böyle kolay yolla içtigime suya döküp içtiğim Bi ürün bana iyi geldi çok teşekkür ediyorum ben suyla içmenizi tavsiye ediyorum bence daha etkili bir sonuç alıyorsunuz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice E.
Hatice E. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusuz olmasını çok sevdim, içerken rahatsız edici bir tat bırakmıyor. Herhangi bir içeceğe karıştırıp tüketebilirsiniz. Kullanımı da çok pratik. İlk şasede etkisini göstermeye başladı ama özellikle ikincisini kullandıktan sonra şişkinliği hemen azalttı ve bağırsak hareketlerini hızlandırdı. Çok memnun kaldım, teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Forbiome adult şişe öncelikle tadının olmamasını çok sevdim ayrıca yiyeceklerle karıştırılması da aşşırı iyi olayy 🥳 sindirim sistemini düzenliyor ve gaz şişkinliğine de iyi geliyor birkaç kullanımda ise yarar bir ürün tavsiye ederim yanii ✌️ alın aldırın diyebileceğim bir ürün bana bu ürünü kullanma fırsatı verdiğiniz için teşekkürler denebunuu 💯🧡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem Y.
Özlem Y. · 37 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genelde hazımsızlık ve şişkinlik yaşayan bir insan olarak hayatımı kolaylaştıracağını düşünüyorum genelde doğal ürünlerle çözüm bulmaya çalıyordum ama pek faydalı olmuyordu. Ürün zaten bildiğimiz ve güvendiğimiz firma olan Abdi İbrahim çıkışlı. Bu neden korkusuzca kullandım. Ben yoğurt ile karıştırarak denedim ürün tavsiyesi üzerine. Teşekkürler :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.