Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Forbiome Probiyotik 10 Milyar Mikroorganizma İçeren 10'lu Saşe - Abdi İbrahim
amazon-image
Forbiome Probiyotik 10 Milyar Mikroorganizma İçeren 10'lu Saşe - Abdi İbrahim
Forbiome Probiyotik 10 Milyar Mikroorganizma İçeren 10'lu Saşe - Abdi İbrahim
Forbiome Probiyotik 10 Milyar Mikroorganizma İçeren 10'lu Saşe - Abdi İbrahim

Forbiome Probiyotik 10 Milyar Mikroorganizma İçeren 10'lu Saşe - Abdi İbrahim

Forbiome  · www.forbiome.com
  4.40  (3330 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster
Ürün içeriği:
• 5 milyar Lactobacillus rhamnosus GG ve 5 milyar BB-12® suşları içermektedir.
• 300 miligram inülin içermektedir.
• Paket içerisinde 10 adet saşe bulunur.
Önerilen Kullanım Yerleri:
• Forbiome saşenin içerisindeki probiyotik mikroorganizmalar, sindirim sistemini düzenlemeye, bağışıklık sistemini desteklemeye yardımcı olur.
• Bir antibiyotik ile birlikte kullanılıyorsa, antibiyotik alındıktan 3 saat sonra alınması tavsiye edilmektedir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%25
%8
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kronik kabızlık sorunu yaşayan biriyim ve bu durumdan dolayı sürekli şişkinlik ve rahatsızlık hissediyordum. Bu ürünü kullanmadan önce bir çok bitki çayı ve probiyotik ürün denedim fakat bu da anlık çözümden başka bir fayda sağlamadı. Bu üründen de çok fazla bir beklentim yoktu ancak düzenli kullanımda gerçekten sindirim sistemimi aşırı rahatlattı, mide ve bağırsak sorunlarımı tamamen çözdü ayrıca ben suya karıştırıp tüketmeme rağmen hiç bir koku veya tat almadım. Gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef S.
Sedef S. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bugün 3. günüm, bana ve vücuduma iyi geldiğini düşünüyorum. Bazen rahatsız olduğum problemlerim azaldı şişkinlik ödem gibi ve daha kolay tuvaleye çıkmaya başladım. Biraz daha süre geçtikten sonra, kullandıktan sonra yorum yapacaktım ama şimdiden etkilerini görünce yazmam gerek diye düşündüm. Daha önce hiç böyle bi deneyimim olmamıştı açıkçası probiyotik denememiştim o yüzden her hangi bir kıyaslama yapamam ama ilk deneyimimde iyi gelmesi gerçekten hoşuma gitti :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema E.
Sema E. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gelmeden birkaç gün önce karında şişlik ve kasılmalarım vardı. Gerçekten çok zor durumdaydım kiri kullandım kasılmalar azaldı. İnanın gece uyuyamıyordum bu duruma şaşırdım. Ayrıca sürekli ilaç kullandığım halde hapşırıyordum alerji ilacımın yanında destek oldu kaşıntı ve rahatsızlık hisside düzeldi. Gerçekten bağışıklığa anında etki ediyor. Ve karında aşırı bir rahatlama hissi tüy gibi hissetme gerçekleşiyor. Alıp kullanmak istediğim bir ürün. En kısa zamanda.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva Y.
Havva Y. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tek tek paketlenmiş şekilde olması ayrıca güzel her an yanında taşıma imkanı ve kullanma imkanı bulunan bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yani etkisini tam olarak alabilmem için 10 günlük şaseyi tamamlamam lazım aslında ama sanki kullanmaya başladığımdan beri karnımda bir hafiflik var, sindirim açısından daha rahatım gibi hissediyorum, bana iyi geldi sanırım, kutuyu bitirdiğimde tam etkiyi alacağımı düşünüyorum, kokusu pek yok tadı da yok sayılır, suda biraz hissediliyor tadı ama denedim süte karıştırıp içince hiç tad alınmadan içilebiliyor, tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müberra A.
Müberra A. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün prebiyotik olarak adlandırılan bağırsakları ve bağışıklık sistemini destekleyen bir ürünmüş. Ne olduğunu internetten de ayrıntılı olarak araştırdım. İlaç olarak satılan ikameleri de söz konusu. Özellikle bağırsak problemleri yaşayan insanlar için kullanılabilir bir ürün. Hali hazırda ishal salgını söz konusu iken bağırsakların toparlanmasında yardımcı olduğunu düşünüyorum. Bağışıklık sistemi üzerinde de etkili.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün çocuk olanını damla şeklinde bebeğime kullanmıştım o yüzden aşinayım. Son zamanlarda bağırsak sıkıntılarım vardı kendime almayı düşünmemiştim deneme ürünü gelmesine sevindim ve gelir gelmez denedim. Bir kez kullanmama rağmen ürün etkisini göstermeye başladı. Vaadini gerçekleştiriyor bu anlamda çok iyi. En çok da suda içilebilir özelliğini sevdim süt alerjisi olan annelere başka bir alternatif olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Ş.
Eda Ş. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce doktor tavsiyesi ile kullanmıştım ama Forbiome Adult markasını ilk kez denedim ikinci kullanımda hemen etkisi gördüm çok büyük fark oldu gaz problemi ve midede şişkinlik rahatsızlıgim vardı üzerimdeki etkisi mükemmel ötesi oldu. Extra bağışıklık sistemine iyi gelmesi de benim için çok çok iyi oldu en kısa zamanda siparişimi oluşturacağım şuan 3gun kullanımda bile rahatım çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semanur Ş.
Semanur Ş. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün mide/bağırsak problemleri olanlara da sadece bağışlık sistemini güçlenedirmek isteyenlere de iyi gelecek bir ürün. Bağırsak/mide sağlığımız araştırmalara göre vücudumuzdaki modumuzda dahil her şeti etkiliyor bunun gibi probiyotik ürünler ve probiyotik gıdalarla beslenmek kendim de deneyimliğim kadarıyla hem fizikle sağlığa hem ruhsal sağlığa iyi geliyor. Ürünü deneyimliğim kadarıyla oldukça işe yarar ve kullanımı kolay bir ürün olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müzeyyen G.
Müzeyyen G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
forbiome adult şase ilk defa kullandım. Ürünü yoğurt ile birlikte kullandım. Yıllardır sindirim problemleri yaşayan birisiyim. özellikle günlük hissettiğim ağırlık ve şişkinlik ürünü kullandıktan sonra azalmaya başladı. Ürünü kullandıktan sonra hızlı bir şekilde vücudumda hafiflik hissetmeye başladım. Daha önce kullanmadığım bir ürün olmasına rağmen bundan sonra sıklıkla kullanacağım. Bu fırsatı bana sağladığınız için teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.