Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli
amazon-image
Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli

Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli

Simple 
  4.67  (1376 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Simple Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli, sert kimyasallar içermeyen, parabensiz, alkolsüz*, sabunsuz, parfümsüz ve renklendiricisiz içeriğiyle özellikle hassas ciltler için mükemmel bir seçim... Vitaminler (E ve B5 vitaminleri) 3 kez saflaştırılmış su ve iyi kalpli temizleyiciler içeren formülü sayesinde yüzünüzü nazikçe temizler ve ferahlatır. Farklı deneyimler için iyi kalpli içeriklerden oluşan diğer Simple yüz temizleme ürünleriyle tanışın.


*Etil alkol içermez.


Oftalmolojik ve dermatolojik olarak test edilmiştir. Hayvansal kaynaklı içerik içermez.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%21
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Keziban S.
Keziban S. · 29 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandıktan sonra yüzümün ferahladığını hissettim. Dermatolojik olarak test edilmiş olması da benim için artıydı. Gayet güzel bir ürün ben beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Minenur Kalın
Minenur Kalın · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kullanımda bile yüzü pürüzsüz yapıyor. Islak yüze parmak ucu ile biraz alıp masaj yaparak uygulandığında etki etmeye başlıyor. Kremsi bir köpük yapısı var.Yüz temizleme cihazıyla veya yüz temizleme fırçasıyla birlikte kullanıyorum etkisini daha fazla hissediyorum. Ürün gerçekten çok kaliteli. Diğer ürünler gibi de parfüm yok. Kokuya karşı hassas ve alerjik olanlar için çok uygun bir ürün. Yüzde ferahlama ve arınma etkisini anında hissediyorsunuz. Ürün boyutu uzun süre kullanıma uygun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sare A.
Sare A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnternetteki eski yorumlarda sert kimyasal içermeyen formül denmesine karşın içerik listesinde ikinci sırada sls yazdığı söyleniyor. Ama elime gelen ürünün içerik listesinde sls'ye rastlamadım. Cildim normal ancak maske kullandığım günlerde maske bölgesi çok yağlanıyor ve sivilceleniyor. Maskeyi çıkardığımda bu ürünle yıkadım ve sivilcelerim birkaç gün içinde gitti. Yıkama sonrasında da cildi kurutmuyor ve yumuşak, kadifemsi bir doku kalıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Figen G.
Figen G. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Severek kullanıyorum. Simple ürünlerinin bu kadar güzel olduğunu geç fark etmiş olmama üzülüyorum. Bir cok ürününü denedim hepsine de bayıldım. Cildi ışıl ışıl yapıyor kurutmuyor. Yapısı biraz zor çıkıyor gibi olsa da ben yuz yıkama cihazıyla guzel sonuç elde ediyorum . Üzerine de yine buradan aldığım yağsız nemlendirici ohh mis. Yüzümde ne kızarıklık ne sivilce ,ne kuruluk ne gerginlik yaptı. Su kadar iyi heldi cildime. Teşekkürler simple;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlkay T.
İlkay T. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Simple markasıyla tanışmam 2 sene önce ilk makyaj temizleme yağıyla olmuştu o günden sonra jeliyle tanıştım. içeriğinin bu kadar temiz olması kalbimi çalan en önemli özelliklerinden biri. Diğer temizleme jelleri ilk kullanımlarında sivilcelenme yapıyordu ama bu üründe hiç öyle bir problem yaşadım o yüzden çok memnumun şimdi nemlendiricisiyle birlikte kullanıyorum cildim inanılmaz yumuşak ve nemli bir görüntüsü var ışıl ışıl gözüküyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda K.
Seda K. · 36 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Simple ürünlerini birçok kez kullandım gönül rahtlığı ile de kullanmaya devam ediyorum. Ben çok Simple Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli, sert kimyasallar içermeyen, parabensiz, alkolsüz, sabunsuz, parfümsüz ve renklendiricisiz içeriğini beğendim. Açıkçası birçok ürünü kullanmama rağmen hiç bir alerjik reaksiyon göstermedi cildimde. Gayet güzel temizliyor cildi. Gönül rahatlığı ile kullanılabilecek bir ürün tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seldanur İ.
Seldanur İ. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı bir cilt yapısına sahip biri olarak yüzümü böyle fresh yıkama jelleri ile temizleyince aşırı mutlu oluyordum fakat başka markalarda bu freshlik çok uzun sürmüyor fakat Simple zaten adını duyduğum falat bir türlü fırsat bulamadığım bir marka idi. Denebunu sayesinde bu güzellikten mahrum kalmadım çok güzel ve yakın çevreme tavsiye etmeye başladım bile kendisini çok sevdim ve devamlı benimle olmasını temenni ederiiim💚
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Z.
Beyza Z. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü daha öncede kullanmıştım ve tekrar satın aldığım bir ürün oldu. Karma bir cilt yapım var t bölgesi yağlı geneli dönem dönem kuru olan fakat içeriğinin güzel olması cildimde sivilce çıkarmaması tekrar almama sebep oldu. Her temizleme jelinden sonra nemlendirmek gerektiği gibi bunda da o temizlik hissinden sonra bir nemlendirici istiyorsunuz...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
simple ürünlerini genel olarak beğeniyorum. yapısı biraz farklı jel kıvamında biraz aleovera gibi geldi. yüzümde makyaj varken denedim rimel de dahil çıktı. güzel temizliyor. hafif bir kokusu var çok kokmuyor gibi. yıkayınca yüzde herhangi kötü bir his kalmadı. sonrasında krem ihtiyacı hissi de oluşmadı yani gerginlik olmadı. ben sevdim tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sabiha A.
Sabiha A. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Simple, yüz ürünleri konusunda hep kullandığım ve güvendiğim markalardan. Temizleme, nemlendirme açısından gayet iyi. Kokusuz, cilt ürünlerinde olması gerektiği gibi sert kimyasallar içermemesi yüzü herhangi bir şekilde çizmemesi açısından gayet iyi. Hiçbir üründen tek kullanımda mucize beklememek lazım, düzenli kullanımda gayet başarılı bir ürün olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.