Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Family Islak Mendil
amazon-image
Family Islak Mendil

Family Islak Mendil

Family 
  4.63  (8215 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

*Ph dengeli

*Alkolsüz

*Paraben içermez

*Dermotolojik olarak test edilmiştir.

*Hijyeniktir.

*Aileniz ve sizin için yumuşak ve kalın dokulu

*Genel kullanıma uygundur

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%22
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 49 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Family hassas dokunuş adındanda anlaşılacağı gibi ,gerçekten benim bebeğim gibi cildi hassas olan bebekler için birebir ,Anne olarak gözüm kapalı rahatlıkla kullanabileceğim bir ürün ,bebeğimin tenine en ufak bir yakma ,kızarıklık gibi bir etkisi olmadan ,sadece görevini yaptı ve temizledi ,temizledikten sonra bazı ıslak mendillerin yaptığı gibi bir yapışkan hissi yerine tamemen yumuşacık krem sürmüşsünüz gibi kalması ayrı bir güzellik 🙋😃🥰🤗 ürünün kapaklı olması benim herzman tercihim olmuştur,diğer türlü üstündeki koruyu zamanla özelliğini kaybediyor ve açık kaldığı içinde ıslak mendiller kurumuş olarak elinizde kalıyor,kesinlikle tavsiyemdir , teşekkür ederim 🧿❤️😉😃
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine K.
Emine K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evde çocuk olunca ıslak mendil kullanılması kaçınılmaz. Mendilin pamuksu yapısı ve kokusu çok iyi. Ayrıca boyutu da güzel. Bunların dışında ph dengesi,alkolsüz oluşu ve paraben icermemesiyle çocuklarda rahatlıkla kullanilabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÜMİT Y.
Ümi̇t Y. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bazı ıslak mendiller çok sulu oluyor ve buna bağlı olarakta köpürüyor bu hiç hoş olmuyor fakat bu ürün çok güzel çok sulu olmadığından tam performans alabiliyorsunuz. Alkolsüz ve paraben içermemesi ekstra güzel. Mendili kaliteli hemen parçalanmıyor. Kokusu da çok güzel ve hafif. Her yerde kullanıyorum. Güzel kokuya sahip küçük diye içindeki ıslak mendillerde ince değil gayet iyi kullanışlı ben çok memnun kaldım. Bitince tekrar alabileceğim bir ürün oldu. Almayı düşünen herkese almalarını tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe E.
Ayşe E. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Islaklığı ve dokusuna bayıldım. Islak mendilin dokusu diğer mendillere göre daha kalın. Tek ıslak mendille daha fazla temizlik sağlıyor. Bana herhangi bir alerji veya kızarıklık yapmadı. Normalde diğer mendillerde kaşıntı, alerji vs. yapanlar olmuştu. Zaten paketin üzerinde dermatolojik olarak test edildiği yazıyor. Yumuşak, ıslak ve kalın dokulu olması harika. Sadece neden bilmiyorum ama kokusunun bir tık daha ferahlatıcı olmasını isterdim. Yine de satın alma kararımı değiştirmezdi. 10/10!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu G.
Arzu G. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cook güzel kokuyo Kesinlikle harika bir ıslak mendil. Tokluğu, ıslaklık ayarı, boyutu, temizlemesi gerçekten çok kaliteli. Beklediğimin 3-4kat üstü çıktı. Tebrik ediyorum. Diğer markalı, meşhur mendilleri kullanıyorum normalde, arkaları görünüyor hepsinin... Tek yapabileceğim olumsuz yorum belki parfümü azaltılsaymış gözüm kapalı hiç düşünmeden alırım diyebileceğim bir mendil olmuş derdim. Böyle de çok başarılı olmuş yine de. Ayrıca ph değerininde dengeli olması 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağrı A.
Çağrı A. · 39 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Havlunun kumaş dokusu çok iyid ve kalındı. ıslaklığı da kullanım için çok ideal seviyedeydi.. tek kullanımda nerdeyse tüm ihtiyacınızı karşılayacak düzeyde iş görüyordu..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meral c.
Meral C. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ph dengeli olması harika çocuklarımız hatta bebekler için çok rahat kullanabilirsiniz bu ürünü alkolsüz olması harika zaten paraben içermemesi çok güzel sağlık açısından da içimi rahatlatan diğer özelliği ise dermotolojik olarak test edilmesi gerçekten çok iyi ve en güzeli yumuşak ve kalın dokulu olması işini gerçekten çok rahat görüyor herkese tavsiye ediyorum kullanmaları için bundan sonraki markam belli oldu evde ofiste her ortamda çok ıyı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ş.
Tuğba Ş. · 30 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce market markalı ıslak mendilleri kullandım. Ama bu ürünü görmedim hiç. Genelde market markalı ürünlerde mendiller çok ıslak olmuyor, çıkarınca 2 3 dakika içerisinde kuruyor. Fakat bu üründe öyle bir sorun yaşamadım. Islaklığını çok beğendim. Bir şeyi silmek için gayet yerinde bir ıslaklığı var. Uzun bir süre de ıslaklığını koruyor. Ayrıca kokusu da çok güzel. Parfüm gibi kokuyor. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ekşi
Elif Ekşi · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
dokusu çok güzel büyüklük olarakta iyi sadece kokusunu çok sevmedim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İdeal boyutlarda dokusu güzel fakat içerik olarak parfümlü ve kimyasal bir kaç üründen dolayı çocuğuma kullanmayı tercih etmem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.