Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Fairy Platinum Plus Bulaşık Makinesi Deterjanı Kapsülü Fairy Platinum Plus Bulaşık Makinesi Deterjanı Kapsülü-badge
amazon-image Fairy Platinum Plus Bulaşık Makinesi Deterjanı Kapsülü-badge
Fairy Platinum Plus Bulaşık Makinesi Deterjanı Kapsülü

Fairy Platinum Plus Bulaşık Makinesi Deterjanı Kapsülü

Fairy 
  4.82  (72358 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Zorlu yemek kirlerinde 1 Numara Fairy Platinum Plus’ın yeni ön yıkama teknolojisi ile bulaşıkları makineye koymadan önce sudan geçirmeye, suda bekletmeye, ovalamaya gerek yok. Çünkü Fairy Platinum Plus, en zorlu kurumuş kirleri yumuşatarak ön yıkamayı sizin yerinize yapar; kusursuz bir temizlik sağlar. Fairy Platinum Plus Zorlu Kirleri Yıkar Geçer!

Fairy Platinum Plus’ın güçlü kapsülleri eko-programlarda bile etkili, böylece 1 paket Platinum Plus 40TL’ye varan elektrik tasarrufu sağlar. Hem doğaya karşı sorumlu, hem de bulaşıkta tutumlu olmanıza yardımcı olur! 


Nasıl kullanılır?

Kirli bulaşıkları sudan geçirmeye gerek duymadan makinenize yerleştirin. Fairy Platinum Plus kapsülünü olduğu gibi makinenizin deterjan gözüne yerleştirin. Suda hızlı çözünen formülü ile Fairy kapsül zorlu yemek kirlerini çıkarır, etkili Fairy temizliğinin tadını çıkarın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%77
%12
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Canım fairy:) çok tatlısın her zaman ki gibi. Mis gibi yaptın bardaklarımı. Ürünü denemek için tüm çay bardaklarımı tüm su bardaklarımı makineye koydum ve kısa programda yıkadım sonuca ben bile inanamadım ki acaba içinde parlatıcı mı var diye düşünmeden geçemedim. Durulama gerektirmemesi ayrı bir hoşluk :) hayatımı güzelleştirip çevreye karşı duyarlılığın iÇin teşekkür ederim fairyciğim :) şimdi yarın markette reyonlarda seni arıyor olacak gözlerim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sabiha TANRIKULU
Sabiha Tanrikulu · 22 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fairy platinum kullanıcıyım normalde artan fiyatlar sebebiyle daha uygun bi ürüne geçmeyi düşünüyordum ki plus beni çok şaşırttı. Normalde hep ön yıkama yapıp atıyordum ön yıkama yapmadan attığım ve beklemiş olan kahve bardağım ter temiz çıktı. Kampanya takip edip kesinlikle alacağım bir ürün iyi ki varsın fairy 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah S.
Gülşah S. · 29 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün ne kadar etkili olduğunu denemek için tavalarımı Sudan geçirmeden makineye attım makinem dolmadığı için de 1 gün makine de bekledi. Sonuçtan gayet memnunum tavsiye ederim bende bundan sonra bu üründen kullanırım.Tavaların önceki ve sonra ki halini paylaştım herşey net belli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe G.
Ayşe G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben normalde Fairy elde yıkama kullanıyordum. Çünkü zorlu ve inatçı-kurumuş kirleri elimle ovarak çıkartmak daha güven verici oluyordu. Fairy Platinum Plus kullanırken hiçbir ön yıkama yapmadım, özellikle denemek istedim performansını ve gerçekten beni şaşırttı. Piyasada yer alan ve benim kullandığım çoğu premium markadan daha üstün bir temizleme yaptığını söyleyebilirim. Hatta makinenin yüzeyi bile pırıl pırıl olmuş. Tek ufak nokta, öyle buram buram bir limon kokusu almadım, olsa iyi olurdu. Tortu kalmış mı diye denemek için bardağı su ile çalkaladığımda bardakta hiçbir köpük oluşmaması çok hoşuma gitti. Çünkü maalesef piyasadaki ürünlerin çoğunda tortu kaldığını hissediyorum ve bardakları çalkalamadan içemiyorum. Ama Fairy bana güven verdi bu konuda. İçeriği umarım fazla kimyasal içermiyordur. Çünkü lekeleri iyi temizleyememe ve bulaşık tortusu bırakma konularından sonra 3üncü önem verdiğim nokta ürünün doğal yapıda olması...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem T.
Özlem T. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa kullandım gerçekten harika bir temizleme sağlıyor. Fotoğraf da çektim temizlemeden koyduğum bulaşıklar bile tertemiz çıktı. Ayrıca kokusuna bayıldım ve hemen sipariş verdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap E.
Mehtap E. · 36 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fairy platinum plus… tek kelimeyle muhteşem.. sürekli olarak kullandığım bir ürün.. hem makine hem sıvı bulaşık deterjanını kullanıyorum üstüne de tanımam…
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar E.
Pınar E. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fairy markasının kullanırım. Fairy Platinum Plus Hepsi Bulasik tabletini denememiştim çok memnun kaldım. Hepsi tertemiz çıktı ve parladı teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan T.
Neslihan T. · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bulaşık makinesinde ön yıkama yapmaya bile gerek kalmadı. yağ lekesini çıkarttı. kokusu da çok güzel. yemeklerden sonra kalan kötü kokuyu yok etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif İ.
Elif İ. · 47 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutum geldi makinem doluydu kullanmak istedim. Makinem bitince kapağını açtım mis gibi limon kokuyor. Tabaklar çatallar özellikle bardaklar ışıl ışıl. Tek bir kalıntı kalmamış. Güvenle alabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse K.
Buse K. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evimde bu ürünü kullanıyorum kullanmayada devam edicem gerçekten kaliteli ve fiyatina değen bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.