Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
FaceLab Yoğun Nemlendirici Hyalüronik Asit Serum
amazon-image
FaceLab Yoğun Nemlendirici Hyalüronik Asit Serum

FaceLab Yoğun Nemlendirici Hyalüronik Asit Serum

FaceLab 
  4.54  (579 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • İçeriğindeki Hyaluronik Asit, cildi yoğun şekilde nemlendirir. 
  • Cildimizin daha sıkı ve dolgun görünmesine yardımcı olur. 
  • Vitamin B5 (Panthenol), cildinize canlı ve parlak bir görünüm sağlar.

Nasıl kullanılır?

  • Haricen kullanım içindir. 
  • Göz ile temasından kaçınınız. 
  • Göz ile teması halinde bol su ile yıkayınız. 
  • Çocukların ulaşamayacağı yerlerde oda sıcaklığında, direkt güneş ışığından uzakta ve kendi ambalajı içerisinde saklayınız. Yetişkinler içindir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%24
%3
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kez kullandığım bu ürünü sabah ve akşam olmak üzere iki kez kullandım. İlk kullandığımda yapışkan hissi verecek diye korktum, ama anlık bir yapışkanlık hissinden sonra yüzümde direkt olarak kurudu ve mat bir görünüm oluştu. Düzenli kullanımda yüzümde nem oranı dengelendiği için daha mat görünümden ziyade daha aydınlık bir görünüm oldu. Gözeneklerimi de kısa süre içinde gözle görülür biçimde sıkılaştırdı. Makyaj için baz niyetine de kullandım başarılı :) Ben üründen çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yasemin A.
Yasemin A. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
parfüm içermesini sevmedim. bu yüzden kokusu güzel ama daha az yapay kimyasalı tercih ederdim.yumuşatma etkisi fena değil
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Derya Ö.
Deniz Derya Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kendinize bir güzellik yapmak istiyorsanız bu ürünü tavsiye ederim. Kullandığımdan beri cildimde mat sağlıklı bir görüntü var. Sivilce izlerim geçmeye başladı ve sivilce de pek çıkmamaya başladı. Cildim yumuşadık oldu. Mimik çizgilerim bayağı azaldı. Ayrıca mükemmel bir kokusu var bahar bahçeleri gibi. Ciltte hızlıca emiliyor yapışkan his yok. Kendinize bir güzellik yapın ve bu ürünü kullanın. 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Linu E.
Linu E. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben her gün makyaj yapan bir kişiyim benim için iyi bir nemlendirici çok önemli bu ürünü ilk defa denedim ve diyebilirim ki bütün nemlendiricileri şu an akadar kullandım bu en iyisi çok güzel sıkılaştırıyor ve canlı bir ton size sonuç veriyor ben çok memnun kaldım * Favorim listeye ekliyorum Gerçekten güzel bir ten sahip olmak istiyorsanız mutlaka deneyin kesinlikle pişman olmayacaksınız!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ş.
Merve Ş. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu Ürünü sona sakladım çünkü birkaç gün deneyimledim.Cildim çok yağlı bir cilt özellikle T bölgesi ama hiçbir şekilde yağlı his bırakmadı cildim serumu hızla emdi ve kokusu Hafif rahatsız etmedi çok beğendim.Ustune direk makyaj yaptim ve makyaji cok iyi tutuyor👍 Genel olarak kutunun içeriği bana uygun geldi ve çok memnun kaldım ürünlerden.Cok teşekkür ediyorum Denebunu😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem A.
Özlem A. · 43 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
herkese tavsiye edeceğim böyle bir güzel ve ferah koku olamaz. benim için özellikle kozmetik ürünlerinde koku ve emilimi çok önemli. Serum müthiş güzel kokuyor. Emilimi hızlı ve asla cildi yağlandırıyor. sabah akşam düzenli kullanıyorum ve cildimin gerildiğimi, parladığını ve yenilendiğimi hissetmeye başladım. Bence harika bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sultan S.
Sultan S. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önce yüzümü nemlendirmeden sürdüm öylesini tavsiye etmiyorum ama temiz biraz da nemlendirilmiş bi ciltte mükemmel bi etki veriyor çok yağlı gibi durmayan bi sekilde nemlendiriyor cilt tonunu kesinlikle eşitliyor ve çok canlı ve dolgun bi cilt cıkartiyor ortaya sürekli alınabilecek bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizemnur D.
Gizemnur D. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü birkaç gündür kullanıyorum dokusu çok güzel ve çok güzel de nemlendirmeye sahip 3,4 damlası bile tüm yüzü nemlendiriyor ,ben dermaroller ile kullanıyorum içindeki asitten dolayı gözeneklerime iyi geleceğini düşünüyorum ve sıkılaştırması da hoşuma gitti üzerindeki özellikleri barındırıyor bu gayet güzel birşey
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe A.
Tuğçe A. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı ve hafif derece egzamalı bir cildim var. nemlendirici konusunda hep çok dikkatli olmam gerekiyor. Ama bu ürün... Hiç bu kadar rahatça nemlendirmemiştim yüzümü. Hergün sabah akşam temiz cilde kullandım. Gram yağlanma sivilce yapmadı. Bu kadarını beklemiyordum. Yumuşak ve daha duru görünüyor cildim. Bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kubranur K.
Kubranur K. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim karma yer yer de aşırı yagli bir cilt kullandigim kadariyla herhangi bir yan etkisini gormedim. Cildinize uyguladiginizda asiri yagli yapış yapış iz birakmiyor hafif hos kokulu bir serum. Cildinizin nem doygunluk ihtiyacinizi yasatiyor resmen, tamamen fiyat performans ürünü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.