Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Inside Out Everyday Cream SPF 20
amazon-image
Inside Out Everyday Cream SPF 20

Inside Out Everyday Cream SPF 20

Inside Out 
  4.47  (1530 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Zengin bitki özleri içeren vitamin içeriği ile cildi besler, eğitim verir ve koruma sağlar. 5xHyaluronic Acid Matrix ile nemlendirilir ve SPF 20 geniş spektrumlu orta güneş koruması içerir. Sağlıklı, normal, yağlı ve kuru ciltler için uygundur. Dermatolojik olarak test edilmiştir. Ciltte seçilmiş, seçimde sağlıklı ve normal durum bir belirti, teşhis bir ciltiniz var ya da bu tip ürünlere karşı daha önce tercih edilmez.


Nasıl kullanılır?

Yetişkinlerin kullanımına uygundur. Göz çevresine uygulama yapmayınız. İçeriğindeki ürünlere karşı sınıfları olan kişilerce kullanılması önerilmemektedir. İstenmeyen bir etkiden faydalanmak için bırakınız. PARABEN İÇERMEZ. Menşei : Almanya

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%24
%6
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Selin K.
Selin K. · 31 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzüme uyguladığım Inside Out Everyday Cream SPF 20 ürününün nemlendirme ve güneşe karşı koruma etkisini çok beğendim.Gün boyu güneşe ve kurumaya maruz kalan cildime nem etkisini beğendim.Devamlı kullanımda daha etkili olacağını düşünüyorum.Ürünü kullanmak isteyenlere tavsiye ederim.Bu ürünü deneyimlememe imkan sağlayan Denebunu Ailesine çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla U.
Çağla U. · 28 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle bayıldım! Alıp almamakta tereddüt ettiğim bir kremdi ancak denebunu ile küçük paketini deneyince bayıldım ve büyük boyunu hemen sipariş ettim. Karma bir cildim var ve nemlendirici bulmakta sorun yaşıyorum. Yapıca yoğun kremler burun ve çenemi gün içinde yağlandırırken, yanaklarımda ve kuru olan alnımda iyi emiliyor, daha hafif kremler ise yağlı bölgelerimde daha iyi nemlendirme sağlarken kuru olan bölgelerimi nemlendirmiyor ve gün içinde pullu bir cilt görünümü oluşmasını sağlıyordu ve bu sebepten dolayı nemlendiricilerimle bir türlü anlasamiyordum. Ama bu kremde hiç böyle bir sorun yaşamadım. Karma olan cildimi çok iyi nemlendirdi ve sabahtan akşama kadar süren bir nemlendirme sağladı. Aynı zamanda spf içeriğiyle herhangi bir güneş kremi kullanmama da gerek kalmadı. Kesinlikle harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
gülsen u.
Gülsen U. · 37 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Su bazlı ve hafif bir dokuda olan krem oldukça rahat sürülüyor. SPF 20 koruma faktörüyle gündüz kullanımına uygun. Altına hem nemlendirici serum uygulayarak hem de serum uygulamadan kullanma fırsatı buldum ve iki şekilde de kullanıma uygun. Sürer sürmez ciltte bir aydınlık olması hoşuma gitti. Karmadan yağlıya dönük bir cilt tipim olmasına rağmen gün içerisinde çok az yağlanma yaşadım. İçeriğinde niacinamide olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. Kokusu biraz rahatsız edici olsa da içeriğinin ambalaja açık bir şekilde yazılması, şeffaf davranan bir firma olduğunu hissettiriyor. Sodyum, kalsiyum, protein ve çeşitli bitki içerikleri olan bir Alman markası. İlk kez kullanmış olmama rağmen markanın diğer ürünlerine de şans verebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sebnem G.
Sebnem G. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Inside out markasının bu kremi cildi hem içten hem dıştan nemlendirmeyi,onarmayı hedefliyor ve bunu yaparken de içeriğini çok temiz tutuyor. Benim cildim özellikle kışın çok kuruyor ve dudak kenarlarım pul pul dökülüyor. Bu ürün cildimi neme çok güzel doyurdu ve ferah bir his sağladı. Ayrıca ben nemlendirme artı güneş koruması olarak ayrı ürünler kullanmayı hiç sevmediğim için bu tip koruma içeren ürünler bana daha kullanışlı geliyor. Kışın bile güneş koruyucu kullanmak benim için önemli. Daha önce duymadığım bu markayı araştırıp çok güzel ürünler ürettiğini gördüm. Tavsiye ediyorum ve kendim de büyük boy alarak bir süre kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Muhammed mehmet Telli
Muhammed Mehmet Telli · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldım. Sadece 3 ml lik deneme sonrasında bile cildimde ki etkisini gözlemledikten sonra hayran kaldım. 2 gün sabah temizlediği cildime uygulamama rağmen cilt tonumda eşitleme sağladı. Cildim neme doydu, yumuşacık narin ve bebek gibi oldu. Şişirmiyorum gerçekten harika bir krem. Orijinal boy ürünü almak için İnternet sitesine girince fiyatı beni hayal kırıklığına uğrattı. Çok pahalı. Alabilecek gücü olanlar için kesinlikle tavsiye ederim. Parasının hakkını verdiğine sadece iki günlük deneme ile kefil olabilirim. O kadar etkili ve güzel bir ürün🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Havva T.
Havva T. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biraz pahalı bir ürün olsa da kullanım sonrası elde edilen sağlıklı cilt ve güzellik için değiyor. Ben bu ürünü sabah temizlediği hafif nemli cildime iyice yedirip 5 dk cildimi dinlendirir günlük makyaj rutinime devam ediyorum. Ekstra 20faktör güneş koruyucu içermesi sayesinde kış aylarında fazladan güneş kremi kullanmaya gerek kalmıyor. Bu üründe en sevdiğim özellik hiyalüronik asit sayesinde cildi çok iyi nemlendirme si ve diri bir görünüm sağlaması. Cildine değer veren her kadının kullanması gereken bir bakım ürünü. Ben severek kullanıyorum 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Irmak E.
Irmak E. · 21 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Insıde Out Everyday cream tam anlamıyla bi harika! Kuru ve hassas bir cildim var ve sivilceye meyilli, bu yüzden özellikle günlük kullanıma uygun ürün seçmekte zorlanıyorum. Everyday cream içinde bulunan zengin vitaminler ve hyaluronic acid ile cildi derinlemesine nemlendiriyor. Cildim âdeta pamuk gibi ve ışıl ışıl oldu. Üstelik güneş koruması içeriyor. Cildim tekrardan canlandı ve ışıldadı. Bundan sonra günlük nemlendiricim kesinlikle Insıde Out Everyday Cream. Teşekkürler denebunu!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur D.
Ayşenur D. · 28 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle karma bir cilde sahibim. Krem ne çok ince yapılı ne de vikis gibi bi ürün. Sürer sürmez hemen emiliyor ve yağlı bir cildiniz varmış gibi parıl parıl parlamıyorsunuz. Doğal bir parlaklık veriyor. Benim en çok dikkatimi çeken kokusunun böyle parfüm gibi olmaması. Yok denecek kadar az bi kokusu var. Bu iyi bi şey. Parfüm demek bence kimyasal demek. Ayrıca yüzüme sürdükten bi 4 saat sonra cildim hala yumuşacıktı. Tabi bu tarz ürünleri uzun vadede denemek lazım. Ama ilk gözlemlerime göre ürünü beğendim diyebiliriz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
leyla k.
Leyla K. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilde parlaklık ve ışıltı veriyor ve yumuşaklık vererek güzel hissettiriyor satın alıp kullacağım teşekkürler denebunu ailesi 👏🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan A.
Gülcan A. · 29 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir krem. Anında emiliyor, normalde spf faktörü içeren kremler zor emilir ama bu kokayca emildi. Cildi yeterince nemlendiriyor yağlı bir his bırakmıyor. Sürdükten sonra yüzüm yumuşacık oluyor . İçerik listesini inceleyince çok güzel maddeler olduğunu gördüm cilde oldukça faydalı bir krem. günlük kullanıma uygun, spf içermesi de avantaj. Hiçbir yan etkisi olmadı. Yumuşak ve pürüzsüz bir cilt sağlıyor çok hoşuma gitti, öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.