Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Lifalif Kuru Yemişli Yulaf Bar
amazon-image
Eti Lifalif Kuru Yemişli Yulaf Bar

Eti Lifalif Kuru Yemişli Yulaf Bar

Eti Lifalif 
  4.56  (7932 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Eti Lifalif Kuru Yemişli Yulaf Bar içinde sadece iyi bildikleriniz var!
Şeker ilavesiz ve doğal lif kaynağı içerir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%21
%3
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Rahime Y.
Rahime Y. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten çok lezzetli ve ağzınızda hemen dağılmıyor..Marketlerde görüyordum merak ediyordum ama alışkanlıklarımdan kolay vazgeçemediğim için daha yoğun çikolatalı olan barları tercih ediyor sonrasında mide yanması ve sivilce sorunu ile uğraşıyordum....Dışarıdan baktığınızda paket zaten sizi kendine çekiyor...ve birden fazla sağlıklı besin barındırmasıyla size paketin içini merak ettiriyor....enerjiniz bittiğinde tazelenmek için güzel bir alternatif.....hele benimki kahve delisi olanlara kahvenin yanında tavsiye ederim...ürünü tüketmeye başladığınızda bol fındık tadı en başta dikkati çekiyor..ve içi çok yoğun..preslenmiş bir lezzet şöleni gibi...ve marka içeriği konusunda çok şeffaf...Anlamını bilmediğiniz türlü kimyasal adları yazıp akıl oyunu oynamamışlar...Aklınızı karıştırmak istememişler....Üretim yerine kadar ayrıntılı yazmışlar...Benden tam puan....
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÖZLEM Ö.
Özlem Ö. · 45 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü özellikle akşamüstü çok açıktığımda ve tatlı birşeyler yemek istediğimde denedim. Şeker katkısız bir ürün olması çok güzel. İlk dikkatimi çeken damakta hafif tatlı bir tad bırakması oldu. Çok şekerli bir tat içermemesi harika olmuş. Kuruyemişli ve meyveli barları çok severim. Diğer kuru meyveli ürünlerini zaten kullanıyordum fakat bunu hiç denememiştim. Damakta bıraktığı tad enfes. Diğer bu tip barlardan çok daha güzel. En güzel yanlarından biri ise çok doyurucu olması. Akşam yemeğine kadar kesinlike açlık hissi uyandırmadı. Gün içinde ara öğün veya canım atıştırmalık istediğinde kesinlikle ilk tercihim oldu. Eti lifalifin bu ürününüde kesinlikle kullanırım ve tavsiye ederim. Teşekkür ederim deneme fırsatı verdiğiniz için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
jilda p.
Jilda P. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bu tarz ürünler var değişik markalarda da. bazen spor çıkışı ambalajına bakıp aldığım oluyordu yedikten sonra içindekileri okuyunca nasıl yani doğal şeker ilavesiz denilen üründe en zararlı olan maddelerin olduğunu gördüm. eti nin bu ürününde bunların hiçbiri yok gerçekten harika bir atıştırmalık.özellikle spor sonrası , ara öğün olarak çok iyi gidiyor. gramajı biraz daha fazla olmalı bence.bazen çünkü yemeğe çok zaman olduğundan daha uzun tutması çok daha iyi olur.1 adet yetmeli bu nedenle gramajı yükseltilmeli. lezetti de çok yerinde kesinlikle tatsız tuzsuz değil . doğal olması bu demek değil zaten. eti bunu çok iyi başarmış diyet ürünü ile karıştırılmasın.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün içeriğini incelediğimde gayet sağlıklı bir bileşiminin olduğunu gördüm. Genelde içindekiler kısmı anlamadığımız bir çok katkı maddesi ile dolu oluyor, ama bu üründe tam tersi anlaşılır ve sade bir içindekiler listesi var. Ayrıca içeriğinde alkol ve domuz yağı türevlerinin bulunmadığını belirtmesi de bu konuda hassasiyeti olanlara olumlu etki edecektir. Bunların yanısıra, belki kuruyemiş oranı biraz daha fazla olabilirdi, baskın bir yulaf tadı geliyor çünkü. Ayrıca olumsuz olarak değerlendirmemekle birlikte yerken biraz sert buldum. Ama, esas olarak, şeker ilavesiz olmasının, ayrıca tercih sebebi olmasını sağlayacağını düşünüyorum. "... bu kadar! " :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Y.
Eda Y. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçine şeker katan ilginç rakiplerinin aksine gayet başarılı buldum. Bundan önce vitalia biters2go alıp birden fazla tüketiyorum doymak için. Ancak Lifalif'in bir barı dahi karnımı doyurmaya yetti. Ara öğün olarak gayet yeterli olduğu gibi, zor anlarda ana yemek yerine de geçecek kadar doyurucu. Üstelik şeker içermemesine, içindeki hurmam özü ve elma suyu sayesinde şeker ihtiyacım da giderildi. Özet olarak lezzetli, ulaşılabilir, doyurucu ve şeker krizi ataklarında yardımcı olacak bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 45 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika! Ben sağlıklı ve doğal beslenen, etiket okuyan biri olarak hem içerik hem de lezzet olarak tam puan verdim. Ayrıca top şeklinde olanlar (domatesli/incirli) da ayrı güzel. Tebrik ederim böyle barların tadı ya çok kötü olur ya da içeriği “doğal” adı altında hiç de doğal değildir. Tek aklıma takılan içerikte “buğday gevreği” gibi girdiler var onların da içeriği temiz midir acaba.. Özetle harika, yuvarlakları beğenmiştim, gönderdiğiniz barın da her çeşidini aldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cemile A.
Cemile A. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yukarıda da söylediğim gibi şeker oranının az olmasına bayıldım. Diyabet hastası olduğum için bu tarz şeyleri tuketemiyordum ama eti lifalif yulaf bar'a bayıldım. İçerisinde katkı maddesi yok şekeri de hurma suyundan aliyo. Kesinlikle tekrar tercih edeceğim bir bar. Ve kesinlikle şiddetle herkese tavsiye ediyorum. Denebunu ailesine cooook teşekkür ederim ilginiz ve hassasiyetiniz için. Sizin aranıza katılmaktan dolayı mutluyum. Sağlıkla kalın
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysegul O.
Aysegul O. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü genel olarak çok beğendim. Fiyatını bilmediğim için fiyat-performans olarak değerlendiremiyorum ama 3,5-4 TL veririm. İlave şeker içermemesi, içindeki yemişlerin büyük parçalı olması ve porsiyonunu tatmin edici olması sevdiğim özellikleri. Bir iyileşme alanı kalorisi olabilir. Kalorisi miktarı biraz yüksek geldi. Reçetesiyle biraz oynanarak, daha düşük kalorili bir hale getirilebilir. Teşekkürler!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
cavidan ö.
Cavidan Ö. · 41 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benden önce 3 yaşındaki kızım bayıldı.Muhteşem bir ara öğün alternatifi oldu benim için. Şekersiz olmasını ve tatlı krizlerimi gidermesine bayıldım. Benim tansiyonum ve şekerim olması gerekenden düşüktür. Sürekli yanımda tatlı ve tuzlu ihtiyacımı giderecek bir ürün bulundururum. Son zamanlarda sağlıklı bir ürün arıyordum Eti lifalif bu konuda ki arayışımı sonlardırdı diyebilirim. Bu ürünle tanıştıran denebunu ailesine çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Y.
Melike Y. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün hurma özü ve elma suyu konsantresi ile tatlandırılmış olmasıni çokok beğendim. Ayrıca tatlilik oranı çok kıvamında. Günümüzde hemen hemen her atıştırmalık glikoz şurubu içerdiği için tatlı ihtiyacımı böyle bir ürünle gidermek bana kendimi iyi hissettirdi. Doyuruculugu sebebiyle öğün olarak da tüketilebilir. 3,5 yaşındaki oğlumun tadını beğenmesi de beni ayrıca mutlu etti. Onun beslenmesine de Lifalif'i dahil edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.