Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Lifalif Kırmızı Meyveli Yulaf Bar
amazon-image
Eti Lifalif Kırmızı Meyveli Yulaf Bar

Eti Lifalif Kırmızı Meyveli Yulaf Bar

Eti Lifalif 
  4.60  (6958 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Eti Lifalif Kuru Yemişli Yulaf Bar içinde sadece iyi bildikleriniz var!
Şeker ilavesiz ve doğal lif kaynağı içerir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%21
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hayriye D.
Hayriye D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Son iki aydır daha düzenli beslenmeye ve egzersizlere başladığımdan tükettiğim gıdalara daha fazla dikkat ediyordum ve yulaf gevreği müsli vs (diğer markalar) kullanıyordum. Ama Eti’nin bu yulaf barı o kadar tatmin edici ki tek küçük bi paketle bir öğünü geçirebilirsiniz üstelik daha doğal ürünler, saf şekerle ve katkı maddeleri olmadan. Ramazan ayında olduğumuzdan ve oruç tuttuğumdan dolayı ben yemekten sonra yediğim için hepsi çok fazla geldi ve çok doyurucu oldu. Bundan sonra (ramazan sonrası) ara öğünlerim için bunlardan stok yapıp tüketeceğim. Sadece kilo kaybetme yağ yakımı amacıyla (spor yapanlar için) değil sağlıklı besin tüketme doyuruculuk hissi açısından da yenilebilir. Bu güzel ürünle tanıştırdığı için teşekkürler denebunu. 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesrin M.
Nesrin M. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti çocukluğumdan bu yana en sevdiğim bisküvi markası. Okul kantininde koşarak aldığımız bir dönemin efsanevi Eti bisküvisi Piknik unutulmaz. Reklam şarkısı bile hala aklımda. ( Mutluluk denince akla hemen onun adı gelir , Eti Eti Eti 🥰 ) Böyle köklü markaların zaman içinde kaybolmak yerine değişen dünyaya ayak uydurması bence en güzel olanı. Başarının sırrı her zaman yeniliklere de açık olmaktır. Şahsen farklı bir markanın barlarını arada alırdım ama şuan Eti de favorim oldu. İçeriği çok dolu dolu ve besleyici. İçinde bu kadar çok çeşit olmasına rağmen kalorisinin düşük tutulması çok çok iyi olmuş. Ayrıca barlarda kırmızı meyveleri çok seviyorum. Bence yaz için formda kalmaya çalıştığımız bu günlerde acil durumlar için mutlaka çantamızda bulundurmakta fayda var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazmiye K.
Nazmiye K. · 28 · Kırşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karantina döneminde aldığım kilolar nedeniyle 2 hafta önce diyete başladım. Dolayısıyla şeker ihtiyacı ve ara öğün olarak tüketebileceğim yiyecekler arıyordum. Üstüne bu ürün geldi 🍒 öncelikle şeker içermiyor. Yulaf tokluk hissi veriyor. Koruyucu yok. Yerken diyet yiyeceği yiyormuş gibi değil, gerçekten zevk alarak yiyorsunuz. Ürünün içeriğinde göze çarpan tek şey gluten. Gluten içermeyen yiyecekler tercih eden insanlar için negatif bir durum. Onun dışında kalori miktarı 35 gr'lık paket için 485 kalori. Bence güzel ve lezzetli bir ara öğün. Yanına sade bir kahve ile diyet günlerimin vazgeçilmez ara öğünü olarak tüketeceğim. 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gül S.
Gül S. · 38 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün çikolatalı ve kuruyemişli olanlarını zaten tüketiyordum.özellikle kırmızı meyveli olanın tadı da diğerlerinde olduğu gibi harika.anlık tatlı krizlerine birebir.vicdan azabı çekmeden,diyeti bozmadan gönül rahatlığıyla tükettim.diyetteyken tatlı yedikten sonra pişman olmamak önemlidir :)Aşırı şekerli bir tat içermemesi harika olmuş. kırmızı meyvelerin hafifliği harika Damakta bıraktığı tad enfes. Gün içinde ara öğünde tüketilebilir çünkü aşırı tok tutuyor. Eti lifalifin bu ürününü kesinlikle kullanırım ve tavsiye ederim. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tam da diyete başladığım dönemde elime ulaştı. Bir ara öğün yerine bu ürünü tükettim. Lif içeriğinden dolayı sanırım tokluk hissi epeyce uzun sürüyor. Kendi ara öğünümden daha uzun süre tok tuttuğu kesin. Normalleşmeye geçip işe döndüğümde diyeti uygulamak zorlaşacak. işte tam o zamanlarda imdada yetişecek gibi duruyor. Çantama atar giderim işe. Lezzeti de hiç fena gelmedi. Genel olarak beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu D.
Cansu D. · 37 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü denemeden önce ilk gözüme çarpan şey Şeker ilavesiz olması. Hepimizin bildiği gibi şeker çok zararlı, bu üründe şeker yok fakat şeker tadını meyvelerden alıyorsunuz. İçinde benim en çok sevdiğim kuru meyvelerden cranberry, Hindistan cevizi, hurma özü ve kabak çekirdeği var . Sabah kahvaltıda veya ara öğün olarak muhteşem bir atıştırmalık bence. Ben kesin almayı düşünürüm, herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rojbin Y.
Rojbin Y. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kutudan çıkar çıkmaz denediğim ilk ürün oldu. Tadı gayet iyi , şeker ilâvesiz olmasına rağmen tatsız değil. Başta kuru olduğunu düşündüm fakat kuru değil, tam kurabiye kıvamında. Içinde kırmızı meyveleri ve kabak çekirdeklerini görebilirsiniz yerken. Ben beğendim ama kalorisi bana biraz fazla geldi. Keşke carb. oranı biraz daha düşük olsa , daha geliştirilebilir diye düşünüyorum. Yine de lezzetli bir atıştırmalık 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
emişan ö.
Emişan Ö. · 45 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu üründe; yulaf tam buğday gevreği, z.yağ, hurma, hindistan cevizi, kabak çekirdeği,vişne gibi sağlıklı içeriklerin olması ve katkısız olması en beğendiğim özelliği. evde ofiste tatlı ihtiyacının giderilebileceği sağlıklı bir yiyecek. şeker içeriğinin olmaması, tok tutması, lifli ve lezzetli bir ürün olması nedeniyle tercih edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elçin Ö.
Elçin Ö. · 39 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yulaf oranı yüksek,şeker oranı düşük.lif oranı yüksek olduğu için uzun süre tok tutuyor,lezzeti harika.gerçek bir diyet ürünü.pratik ve özellikle dışarda diyetinizi bozmadan kan şekerinizi düzenleyen müthiş bir atıştırmalık.kesinlikle içindeki ürünlerin oranları çok başarılı ve sürekli tüketilecek bir ürün, başarılı.özellikle şeker oranının düşük olmasını çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nurseli G.
Nurseli G. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa bugün tatma fırsatı bulduğum lifalif bar tamda ofiste ihtiyaç duyduğum bir anda açlığımı bastırdı. Atıştırmalık olarak aranan az kalorili sınıfta olan barın ofiste kırmızı meyveli olanını denedim ve eve giderken en yakın marketten tatmadığım diğer bitter çikolatalı, kuru yemişli ve kuru meyveli olanlarını da aldım ve hiç pişman olmadım, Mmmm...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.