Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Gong Pops Peynirli Acılı
amazon-image
Eti Gong Pops Peynirli Acılı
Eti Gong Pops Peynirli Acılı

Eti Gong Pops Peynirli Acılı

Eti Gong  · www.etietieti.com
  4.43  (1707 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Eti Gong Pops, Patlamış Sıkışmış Orijinal Bir Lezzet Patlaması!

Peynirli Acılı Yeni Gong Pops, TV karşısında dizi izlerken, arkadaşınla maç seyrederken, arkadaşlarınla sohbetteyken, oyun oynarken, ders çalışırken daha sabaha çok varsa senin yanında.

Karşınızda paketi açıldığı anda biten orijinal bir lezzet patlaması!



Paketi açtığında, ister paketten tek başına ye, ister kaseye boşalt sevdiklerinle Eti Gong Pops anının tadını çıkar

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%19
%6
%3
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif T.
Elif T. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok iyi fiyatı da cipse göre uygun. Tek bir sıkıntısı var bahararı tanelere homojen dağılmaması ve biraz tuzu azaltılmalı ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Y.
Zeynep Y. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle paketinden bahsetmek istiyorum. Paketi güzel boyutta ve kullanılan renkler çok güzel gereksiz hava ile değil gerçekten içi dolu dolu bir paket. Daha önce bu markanın sade ve büyük olanından tüketmiştim ve ona da bayılıyordum. Fakat bu cips tadında daha küçük boyutlu versiyonu. Baharat karışımı muhteşem peynirli ve acılı olanını denedim. Ağza ilk atıldığında önce peynir tadını alıyorsunuz sanki acı değilmiş gibi geliyor. Daha sonrasında acılığını hissediyorsunuz ve bu çok hoşunuza gidecek. Abartılı bir acısı yok ama baharat olarak tam olması gerektiği gibi. Zaten çok acı diye bir vaadi yok. Diğer cipsler gibi yedikçe sizi bıktırmıyor. Yedikçe yiyesiniz geliyor bir de yanında güzel bir içeceğiniz varsa daha da muhteşem olur. Tadını aromasını çok beğendim zaten tek açışta hepsini bitirdim. Tavsiye edilir cips yerine güzel bir alternatif olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye A.
Sümeyye A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben sevdim cips yerıne bunu yemek daha zevklı geldı bana ✅
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur D.
Edanur D. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel tadı var. Hafif ve çıtır çıtır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zülbiye S.
Zülbiye S. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tatlı bir acı güzel hoş bence
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilüfer D.
Nilüfer D. · 39 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketi açınca miss gibi peynir tadı geliyor.Ben kokuya çok önem veren biri olduğum için beni en çok etkliyen şey ilk başta kokusu oldu.Cips alırken zaten hakkımı hep peynirliden yana kullanırdım.Denebunu ailesi sanki bunu biliyormus gibi bana peynirli ve acıli geldi tadı efsane cheetosun peynirli cipsi gibi ama bu patlamıs misirdan yapilmis olduğundan cok daha lezzetli ben gonsun büyuk olanlarıni yemistim onlara gore kücük ve ince olması cok daha guzel ve acısı bana gore cok guzel.Bundan sonra tekrar tekrar alacagim bir ürün ve dipsosla deneyin inananın vazgeçemeyeceksiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe E.
Ayşe E. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gong pops'un acılı ve peynirli olaninin denedim. Ürünü ilk denedigimde ilk olarak peynir tadi aldim. Ben mac&cheese tarzi peynir tadini sevdigim icin bu tad hosuma gitti. Acısı yogun degil tatli bir aci. Eger yogun olsaydi her atıştırmalık zamani tercih edilen birsey olmazdi. Urunun kizartilmamasi ekstra guzel. Hem hafif hem lezzetli. Yagli cipsler yerine her aksam gong pops yiyebilirim. Tadı bagimlilik yapabilecek gibi, cipse gore daha hafif ve boyutu ideal.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berra S.
Berra S. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gongu zaten sürekli tüketen ve ayrıca bayılarak yiyen biriyim . Bu ürünüde çok iyi çıkacağından şüphe etmeden yedim ve zaten hiç şaşırtmadı . Çok güzeldi . Kesinlikle tekrar ve tekrar yerim ben bu atıştırmalığı tek sorunu her yerde bulunmaması ve BALLI HARDALLI AROMASININ OLMAMASII . En çok sevdiğim çeşidini bu şekilde üretmemeleri tam bir hayal kırıklığı oldu benim açımdan . Ama acılısı da gayet iyi olduğundan alıp yerim yinede
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aynur u.
Aynur U. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten bayıldığım bir ürün yapmışlar. Acılı olmasını ekstra sevdim ve yedikçe yiyesi geliyor insanın. Beğenmediğim bir tarafı yok. Boyutu , çıtırtısı gayet iyi. Atıştırmalık olarak ve cips gibi her an her yerde gayet yenilebilecek başarılı bir ürün yapmışla. En kısa zamanda diğer çeşitlerini de alıp deneyeceğim. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Umut Ö.
Umut Ö. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normal gong seven biri olarak buna bayıldım. Bu hafif mi hafif çıtır mı çıtır. Çıtır olması sürekli yeme isteği uyandırıyor. Aromasınıda beğendim. Heryerine eşit olarak dağılmış. Verdiğin parayı da hak edecek bir ürün. Çünkü hava ile dolu değil. Bildiğin Pops dolu ♥️ peynir ve soğanlisini da bekliyorum. İnşallah en kısa zamanda oda çıkar ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.