Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Form Çok Tahıllı Keten Tohumlu ve Kinoalı Çıtır Çubuk
amazon-image
Eti Form Çok Tahıllı Keten Tohumlu ve Kinoalı Çıtır Çubuk

Eti Form Çok Tahıllı Keten Tohumlu ve Kinoalı Çıtır Çubuk

Eti Form  · www.formdakal.com
  4.58  (4733 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster

Formunu korurken tuzludan vazgeçmeyenlere Eti Form’dan Yepyeni Atıştırmalık! Tahılların ve ekşi mayanın lezzetini tohumlar ile zenginleştirdik. Yağı azaltılmış, lif kaynağı yeni Form çubuk’u beğeninize sunduk

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%21
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Derya A.
Derya A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Form markası daha öncede kullandığım bir markaydı zaten. Özellikle tatlı atıştırmalıklarını kullanıyordum. Tuzlu olanları bana kuru ve tatsız geldiği için pek tercihim olmuyordu. Ama denediğim ürünü çok sevdim. Ürünü denedikten sonra tekrar satın aldım. Sıklıkla tükettiğim bir alternatif ürün oldu benim için. 2 saat tok tutmaya yetiyor beni. Kokusu çok güzeldi zeytin içerikliydi bana gelen ürün. Kıtır kıtır ve gevrekti. Öyle diğer tuzlu ürünleri gibi kuru ve yağsız gelmedi bana. Bu yüzdende sevdim zaten. Azda olsa yağ olmalı, kuru olmamalı bence. İçerik olarak zeytin yağı düşünülebilir. Üründe zeytinli olduğu için. Ben beğendim. Çevremede tavsiye ettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Irem D.
Irem D. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti Form’un bisküvilerini ve zeytinli domatesli krakerlerini severek tüketenlerdenim fakat çubuk krakerlerini ilk defa denedim. Ailecek denedik de diyebilirim aslında. 😂 Tok tutması konusunda ailecek hemfikiriz fakat tadını kardeşim beğenmedi mesela. Bir fikir olması açısından belirtmek istedim bunu da. Herkese hitap edecek bir tat olmadığını söyleyebilirim. Diyet ürünlerinde çok da tat beklememek lazım gerçi.Ancak ben tadını da beğendim.Ayrıca yağının azaltılmış olması benim için bir artı. Uygun fiyatlı oluşunu da unutmamak gerek.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
GÖZDE S.
Gözde S. · 37 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Form bisküvileri kalorisi düşük olması gerektiğinden genelde tatları biraz yavan oluyor. Ama bunun içindeki zeytinin verdiği tat onu bu yavanlıktan kurtarmış. Yerken kahvaltı yapıyormuş hissi verdi bana. Bu kadar harika olacağını beklemiyordum doğrusu. Bir de şunu fark ettim genelde bu tür atıştırmalıklar paket bitene kadar yediriyor. Yani kuru ve yavan olduğundan paket bitse bile doygunluk hissetmediğin oluyor ya da ben de öyle oluyor ☺️. Fakat bu üründe bir kaç adet yediğinizde doyma hissi uyanıyor. Bence bu da + bir özellik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
FATMA T.
Fatma T. · 33 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti form ürünlerini ara öğünlerimde tercih eden biriyim. Çok tahıllı keten tohumlu ve kinoalı bu atıştırmalık tahıl konusunda çok zengin bir ürün👏🏻 İş yerinde mutlaka çekmecemden ayırmadığım, bittikçe yeniden aldığım bir ürün 👏🏻 öğle yemeğine çıkamadığım zamanlarda hem kolay hem pratik tadı da çıtıt çıtır ve uzun süre tokluk hissi verdiği için dışarıdan yemek söylemek yerine hemen tercihim kendisi oluyor 😊 Kahvaltı alışkanlığı olmayanlar bile tercih edebilir. Benim gibi zeytin seven herkesin mutlaka tatması gerekir 👍🏻 😊 Yedikçe yiyesiniz gelecek 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Doğan
Büşra Doğan · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti Form Çıtır Çubuk diyette olan ve spor yapanlar için oldukça uygun bir ürün. Diyette olanlar ara öğün gibi kullanabilirler. Çalışanlar için de yine bir ara öğün atıştırmalığı olabilir. Bu ürünün en çok beğendiğim yanı keten tohumu ve kinoanın uyumu oldu. Daha önce Eti Form Çıtır Çubuk krakerin zeytin ve kinoalısını da denemiştim o da oldukça lezzetliydi. Yağ oranının azaltımış olması da ekstra avantaj spor yapanlar ve diyette olanlar için. Protein, lif, karbonhidrat bakımından oldukça zengin olan bu ürünü tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MÜGE EZGİ K.
Müge Ezgi̇ K. · 40 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu tür atıştırmalık yiyeceklerde lezzete bakıyorum.. Genelde light ya da form ürünlerde ilk 2 ya da 3. seferde damak zevkimle birleşiyor. Ama Eti'nin diğer ürünlerinde olduğu gibi, bunda da sanki ilk değil defalarca yediğim bir lezzetmiş gibi hissettim. Ben tadına bayıldım :) Hatta aynı gün diğer çok tahıllı zeytin ve kinoa olanı da aldım. Kinoa yı salataların içinde sevmememe rağmen bu atıştırmalık da tat olarak iyi ayarlandığını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur A.
Ayşenur A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden aldığım diyet ürünlerinin özellikle lezzet konusunda çok yetersiz olduğunu düşünüyorum. Sadece pratik olmasından dolayı öğün geçiştirmek ve yemek yemek amacı güdüsüyle yemek bana zevk vermiyordu. Fakat bu ürünün tadı hem güzel, hem chia tohumu ile yapılmış olması hem de yediğinizde güzel bir zeytinyağı tadı almanız ürünü kesinlikle güzel yapıyor. Artık markete gittiğimde ilk baktığım favori ürünüm :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selçuk M.
Selçuk M. · 36 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadina bayildimmmmm. Tek kelimeyle mükemmel. Aradigim tat aradigim lezzet. Diyet/light urunler tuketmeyi cok seviyorum. Zaten genelde yeni cikan light urunleri mutlaka denemeye calisirim. Zeytinli kinoali olusu zaten hemen denemem lazim diye dusundum. Tadini cok sevdim koklayarak keyfini cikararak yedim diyebilirim. Yedikten sonra da keske bitmeseydi diye dusundugum bir tat oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil A.
Sevil A. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Light bir ürüne göre oldukça lezzetli buldum, içeriğindeki zeytin ve kekik tatları gayet hissedilir ve ürünü çok lezzetli hale getirmiş. Kahvaltıda ya da acıktığım herhangi bir anda tüketmek isteyeceğim bir ürün. Bol tahıllı ve lifli olması açısından da sağlığım için faydalı bir ürün seçeneği. Bu çeşidini çok beğendim, diğer çeşidini de satın alıp deneyeceğim mutlaka.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Etiformun tüm ürünlerini severek tüketiyorum. Bu üründeki zeytin ve eksi maya lezzeti beni benden aldı. Hiç öyle diyet ürün gibi değil. Oldukça lezzetli bir atıştırmalık. Tek problem belki benim ağız tadımdan da kaynaklanıyor olabilir, tüm diyet ürünler gibi fazla tuzlu bir tadı var. Kesinlikle akşam üstü atistirmaligim listesinde olacak bundan sonra.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.