Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eti Bidolu Kurabiye Parçacıklı Gofret
amazon-image
Eti Bidolu Kurabiye Parçacıklı Gofret

Eti Bidolu Kurabiye Parçacıklı Gofret

Eti Bidolu 
  4.69  (8244 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kakaolu gofret yaprakları arasında dolu dolu çikolata kreması ve kakaolu kurabiye parçacıkları ile yeni Eti Bidolu gofret severleri lezzete doyuracak. Gofrette yenilik ve haz arayanlara: Eti Bidolu!



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%13
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kezban Y.
Kezban Y. · 30 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bidolu kurabiye parçacıklı gofretini çok beğendim. Genellikle değişik atıştırmalıkları hep araştırıp denemeyi çok severim. Dene Bunu sayesinde bu sefer bu gofreti deneme fırsatım oldu. Gofretin çıtırlığı çok güzeldi . Arasındaki kurabiye parçaları hem gofret hem kurabiyeyi aynı anda deneme imkanı sunmuş ve gayet iyi olmuş. Tadını kokusunu çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Erim C.
Erim C. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti'nin her ürününü çok kaliteli ve lezzetli buluyorum ama Bidolu çeşitlerini daha çok seviyorum ve sık sık tercih ediyorum. Kurabiye parçacıklı gofretini ise denebunu sayesinde deneme fırsatını yakaladım ve gerçekten çok lezzetli buldum. Özellikle kurabiye parçacıkları olduğu için bayan bir tat olmasından çekinmiştim ama öyle olmadı. Lezzeti, yapısı harika.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başak K.
Başak K. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim daha önce başka çeşitlerini denediğim bir Gofret. Bunu denedikten sonra gerçekten koca bir Gofret paketini yemektense tercihim bu paketi alıp ağzımda dolu dolu tadı hissederek kahve ile tüketmek oluyor. O yüzden ben diğer ürünleri ile alışveriş tercihlerimi zaten değiştirmiştim. Bu alternatifi ve tadını da çok beğendim. Gerçekten denemediyseniz ve yoğun tatları seviyorsanız bir şans verin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berra S.
Berra S. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti bidolu kurabiye parçacıklı gofret tadıyla ağızda bir tat şöleni yaratan bir atıştırmalık . Çayın yanında paket paket yenir ve misafirlere ikram edilir bir gofret . İçindeki kremanın tat yoğunluğu ve bolluğu ürünü mükemmel bir şeye dönüştürüyor . Bayıla bayıla yiyen biri olarak şunu söyleyebilirim ki denemeyen çok pişman olur . Sizi kendisine alıştırabilecek bir atıştırmalık çünkü
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve S.
Merve S. · 36 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç tatmamistim.denebunu sayesinde tatma imkanım oldu. Tam bir kahve aşığıyım.kahve olmadan asla günümü bitirmem.bidolu kahve yanına yakışacak harika bir tat. Dışı kıtır inceceik gofret içi baymayacak kıvamda kurabiye parçacıklı dolgu...oğlumda çok sevdi.bundan sonra ilk tercihimiz arasinda yer alacak. Bu güzel lezzetle bizi tanıştırdığın için teşekkürler denebunu🙏❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mine A.
Mine A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti Bidolu'nun atıştırmalıklarına zaten bayılan biri olarak kurabiye parçacıklı bu ürününü de çok severek tükettim. Eti gerçekten de bu işi biliyor :) denebunu sayesinde keşfettiğim bu kurabiye parçacıklı çeşidini de küçük kaçamaklar yapmak istediğim zamanlarda severek tüketeceğim gibi duruyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Süheyla Y.
Süheyla Y. · 41 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti marka olarak her zaman tercihimdir zaten. Bidolu olarak da tüm gofret çeşitlerini o kadar severek kullanıyoruz ki... Her akşam çayımızın yanında eşlikçimizdir. En başta insanı tatmin eden bir dolgusu var. Kurabiye parçacıklı gofreti de efsane. 1 adet gofret bile sizi gofrete doyuruyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice B.
Hatice B. · 40 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İki gofret yaprağı arasına hem dolu dolu krema hemde kurabiye parçacıkları sığdırmak güzel fikir hem gofret krema tadı hem kurabiye tadı çok iyi olmuş ayrı ayrı hepsinin tadını alıyorsunuz.Gofretmi alsam kurabiye mi alsaydın diye arada kalmadım paketi çok iyi çantaya atmalik tam çayin yanına enfes atıştırmalık olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eti karama oldukça benzer yoğunlukta bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Kurabiye parçacıkları ve aroması daha renkli bir ürün olmasını sağlamış ama dediğim gibi bu yoğun çikolatayı sevmeyen birisi, kurabiye parçacıklı bir ürün olarak tercih ettikten sonra bayıcı bulabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule Ç.
Şule Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün genel olarak güzel zaten bidolunun diğer ürünleri de çok güzel adı gibi kreması bol ve güzel ama bu kurabiye parçacıklının kreması bana acı geldi sütlü çikolata sevdiğim için öyle gelmiş olabilir yoksa ürün başarılı ağıza kurabiye parçalarının gelmesini de sevdim boyutu da gayet iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.