Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Etat Pur Purifying Cleansing Gel
amazon-image
Etat Pur Purifying Cleansing Gel

Etat Pur Purifying Cleansing Gel

Etat Pur  · www.etatpur.com.tr
  4.35  (760 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster
  • Ferahlık sağlayan bu jel, suyla bir araya geldiğinde bolca köpürür.
  • Cildin temizlenmesine, arındırılmasına ve cilt dokusunun sıkılaşmasına yardımcı olur.
  • Sebum dengesinin normalleştirilmesine destek olur.
  • Erkekler, ergen yaştakiler ve akne eğilimli cilde sahip kişiler için idealdir.
  • Bakır glukonat ve nazik temizleme maddeleri içerir.
  • Bu biyomimetik formül doğal olarak geliştirilmiştir ve paraben, silikon, yapay renklendirici, mineral yağı, fenoksietanol, EDTA veya PEG ve benzeri bileşenler içermez.

Nasıl Kullanılır?

Nemli cilt üzerine köpürtün, ardından nazikçe durulayın. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%44
%36
%9
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Fulya Beyza B.
Fulya Beyza B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bu markayı duymadığımdan biraz araştırayım dedim: Kısaca Etat Pur, temel olarak cilt tarafından asimile edilen besin maddelerinden oluşan biyomimetik ürünler içeriyormuş. Biyo burada doğal, yaşamdan gelirken mimetik ise taklit etmekten geliyormuş. Yani bir nevi doğal olanı taklit etmek ya da cildin doğal yapısını bozmadan tedavi etmek anlamına da çıkabilir. Ürünler herhangi bir zararlı madde veya gereksiz birleşen içermiyor. Bu marka her şeyde sadelikten ve az bileşenden yana. Hatta ambalajları bile sade; sadece cildinizin dostu olmaktan başka amaçları yok. Nemlendiricisine gelecek olursam; yüzümü temizlemek için genelde tonik türevi ürünler kullanamıyorum. Çünkü beyaz tenliyim ve cildim hassas. Dolayısıyla tonik türevi ürünler cildimi yakıyor. Ama Etat Pur’ün nemlendiricisi harikaydı diyebilirim. Özellikle hiçbir şekilde cildimde yanma olmadı. Ayrıca uygulaması da kolay. Ben elimle sürmedim yüz temizleme aleti ile daireler çizerek sürdüm ama el ile de kolaylıkla sürülebilir. Ürünün herhangi bir kokusu yok. Yani belki biraz hoş bir koku aramış olabilirim ama hiçbir şekilde koku almadım. En beğendiğim yanı durulaması çok kolaydı. Bazı yüz kremlerini durulamak tam bir baş belasıyken bu ürün çok kolay durulanıyor. Gelelim kullanımın sonunda verdiği sonuçlara. Cildimi yağdan arındırdı, yağlı cildin yansımalı görünümünü matlaştırdı (ki bu bir üründe aradığım en önemli özelliktir) sıkılaştırdı, pürüzsüzleştirdi ve tabiki de güzelce temizledi. Ben ürünü peeling ve siyah nokta maskesinden sonra uyguladım ki gözeneklerim daha da açık olsun ve derinlemesine bir temizlik olsun. 5 ml’lik bir deneme boyu olmasına rağmen az miktarda kullanmak bile etkili olduğundan bir sonraki kullanım için bile biraz kaldı. Normal boydaki bir ürün büyük olasılıkla kullanıma göre 1-5 ay arası gidecektir. Etkisine, ekonomik kullanımına göre fiyatı gayet uygun bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yaren S.
Yaren S. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürüne en yakın olarak daha önceden kullandığım ve hala her gün kullanmaya devam ettiğim la roche possey effeclar gel var. Bu ürün de gratis, watsons gibi kozmetik marketlerde satılan aşırı kozmetik içerikli ürünlerden değilmiş gibi görünüyor. Eczane gibi yerlerden temin edilen daha az kozmetik içerikli, daha çok güven veren ürünlere benziyor. His olarak la roche possey effeclar gele çok benziyor bence. Sanki içine biraz da hacı şakir katı beyaz sabun katılmış hali gibi. Ürünü kullandıktan sonra cildimdeki gıcır gıcır dokunuşu sevdim. Ürünü denemeden önce burnumda pütür pütür bir doku vardı ancak şu an kesintisiz akan pürüzsüz bir his var burnumın üstünde. Yanaklarım, çenem ve alnım da yumuşacık olmuş. La roche'um bittiğinde bu ürünü satın alıp kullanabilirim diye düşünüyorum. Deneme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim. Aksi halde, adını hiç duymadığım bir marka/ürün olduğu için denemek için almazdım muhtemelen. Teşekkürler!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
aysun ü.
Aysun Ü. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kutu bana babamı kaybettiğimiz için çok üzgün olduğum bir dönemde geldi. Bu süreçte uzun bir süre cilt bakımı hatta temizliği dahi yapmıyordum. Hatta o dönemde annemde kaldığım için temizlik ürünü bile yoktu yanımda. İşte böyle bir dönemde bu ürün geçti elime ve deneyeyim dedim. Günlerce temizlenmemiş cildimi gayet temiz hissettirdi. Ürün yumuşacık ve cildi yormayan bir ürün. Cildi kurutmuyor ve tertemiz hissettiriyor. Yıkama sonrası cildim yumuşacıktı. Başarılı ve denenmeye değer bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge G.
Özge G. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce hiç bilmiyordum. Jel dokusunu beğendim. İki şekilde denedim. Önce ağır bır makyaj varken derinlemesine temizleyecekmi acaba diye baktım. Ve başardı. :) cildimde zaman zaman sivilceler oluştuğu için kapatmak için kat kat malzeme oluyor. Tamda böyle bir zamanda derinlemesine temizlemesiyle beni benden aldı. Birde günlük hafif makyajda cildimin durumuna bakıp denedım. O zamanda pürüzsüzleştirmesiyle benden tam not aldı. Çok zaman almadan mükemmel temizlik için tek geçerim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda A.
Eda A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle markayı daha önce duymamıştım ilk defa deneme fırsatım oldu. Sürekli olarak kullandığım bir ürün yok aslında sabun ve suyun birleşimini seviyorum. Ama uzun süredir burum kenarlarımda ve çene kısmımda maske takmaya bağlı olarak havasız kaldığı için bir yağlanma problemi yaşıyorum sabunla bunu çözemedim alkali dengesinden kaynakli ama bu ürünü 2 defa kullandım sabah ve akşam çok büyük bir miktarda sürmedim ve o yağdan arınmış hissettim. Ürün ile ilgili üzerinde cildinize sürün ve köpürtün diyor eğer sabun veya diğer kozmetik markalarının temizleyicileri gibi köpürüceğini düşünüyorsanız o konuda biraz haya kırıklığı yaşıyabilirsiniz köpürmediği için bende başta e köpürmedi temizlemez ki bu cildi dedim ama içeriğindeki dengeleyici maddeler sayesinde arındırdı. Fiyatını bilmemekle birlikte makul ve mantıklıysa kozmetik markalarındansa derma kozmetik ürünlerini tercih ettiğim için muhtemelen alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
öykü elif ö.
Öykü Elif Ö. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duşta nemli cildime kullandım herhangi bir kokusu yok yüzümü çok güzel temizledi asla sivilcelendirmedi hatta mevcut sivilcelerimi de temizledi benim cildime çok iyi geldi. İnternetten fiyatına baktım sipariş edecektim fakat gereksiz pahalıydı. Başka markalarda aynı işlemi yapan daha uygun fiyatlı yüz temizleme ürünleri var. Fiyatı aynı oranda tutacak olursak diğer markalara göre bu ürünü tercih ederim. Kullanım aşamasında gözüme kaçmasına rağmen gözümü aşırı derecede yakmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelda T.
Pelda T. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma bir cilt tipine sahibim. Yani burun, çene ve alın bölgem yağlı; yanaklarım ise kuru. Bu temizleme jelini daha önce duymuştum fakat kullanmamıştım. Yüzümü nazikçe kurutmadan yağdan arındırması çok güzeldi. Ayrıca kimyasal içermemesi de kendine çekti beni. Orijinal boy ürününü sipariş etmeye karar verdim. Gerçekten memnun kaldım. Tavsiye ederim:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge K.
Özge K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün hiç kimyasal kokmuyor. Tamamiyle dermakozmetik gibi geldi ve bunu düşünmemin sebeplerinden biri de doğal bir kokusu olması. Cildimi temizlerken sanki cilt bakımına gitmiş hissi uyandırdı. Cildimi çok narin ve kurutmadan temizledi. Her ne kadar yağlı bir cildim olsa da bazen ürünler bu noktada cildin dengesini bozabiliyor. Ürün cildimde hiçbir tepkime oluşturmadı ve çok temiz hissettirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep İ.
Zeynep İ. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildime uygun olan ürünü gönderdikleri için çok mutlu oldum. Maske nedeniyle bütün gün havasız kalan ve bu nedenle sivilcelenme eğiliminde olan cildimi nazikçe ve etkili bir şekilde temizlediğini hissettim. Ürün az miktarda kullanıldığında dahi bolca köpürdü, küçük boyutta olmasına rağmen oldukça bereketliydi. Ürün içerisinde zararlı kimyasal maddelerin olmaması tercih sebebi olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimi derinlemesine temizledi.Kurutmadan yumuşak canlı ve parlayan bir cildim oldu kullanım sonrasında. En önemlisi de o kadar güzel kokuyor ki kendinizi yeni doğmuş bebek gibi pamuklara sarılı hissediyorsunuz🥰 Kesinlikle kullanmaya devam edicem çevremde ki herkese şimdiden aldırdım bile
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.