Etat Pur Pure Active Vitamin E
Dış etkenler sebebiyle güçsüzleşen cildin kendini onarmasına ve ilk kırışıklıkların görünümünü azaltmaya yardımcı konsantre bakım
- İlk yaşlanma belirtilerinin görünümünün azalmasına yardımcı olur.
- Cildin bariyer fonksiyonunu güçlendirerek kızarıklık ve hassasiyet endişelerinin azalmasına destek olur.
- Cildi toksinlerden arındırır, daha eşit bir cilt tonu sağlamaya yardımcı olur.
- Soya fasulyesi ve ayçiçeğinden elde edilir.
- Vitamin E Pure Active yağlı veya yapışkan bir etki bırakmadan hızla cilde nüfuz eder.
- Uygulamanın ardından cilt tipinize uygun bir nemlendirici kullanmanız tavsiye edilir.
- Maksimum etkinlik için ürünü açıldığı tarihten itibaren 3 ay içinde tüketiniz.
Nasıl Kullanılır?
Kullanmadan önce şişeyi çalkalayın. 4 damla almak üzere şişenin tabanına doğru bastırın. Vitamin E Pure Active tercihen sabahları bakım kreminden önce tüm yüze, temiz ve kuru cilde uygulanmalıdır.
4 haftalık kullanım içindir. Cilt tonu ve ilk kırışıklık görünümünün azalmasında gözle görülür sonuçlar 14 günlük kullanımın ardından gözlemlenmeye başlar
Birden çok Pure Active ürününü bir arada kullanabilirsiniz; ancak bunun için ürünleri birbirleriyle karıştırmadan sırasıyla doğrudan cildinize uygulamalısınız. 3'ten fazla ürünü aynı anda kullanmanız tavsiye edilmemektedir. Aksi takdirde cildiniz doygun hale geleceğinden aktif bileşenlerden etkin şekilde yararlanamayacaktır.
Puan dağılımı
Karma yapılı bi cilde sahibim. Tavsiye edildiği gibi sabahları cilt bakım rutini olarak nemlendirici kremden önce kullanıyorum. Sürer sürmez cildimi yumuşacık yaptı. Düzenli kullanımda renk tonu eşitleme konusunda başarılı olacağını umuyorum. Kesin sonuçlar söylemek için daha fazla zaman geçmesi gerekiyor. Genel olarak üründen memnun olduğumu söylemek mümkün
öncelikle markayla tanışmamı sağladığınız için teşekkür ederim. bu üründen sonra düzenli olarak bu markadan alışveriş yapmaya başladım. bu ürün için konuşacak olursam hemen emilmesini ve mat bir his bırakmasını sevdim. kullanımı kolay. kutu kücük evet ama 1 aydan uzun süre kullandım.
Benim cilt yapım karmadan yağlıya dönük. Sivilce oluşumuna çok müsaittir. Üstelik sivilce oluştuktan sonra lekelenme de yapmaktadır. Bu sebeple cildim için ürün kullanırken uzun süre araştırır iyice emin olmak isterim. Bu ürünü çok sevdim. Cildimde kesinlikle kuruluk yaratmadı, yumuşacık yapıyor her kullandığımda. Üzerinde yazdığı gibi e vitamininden sonra bir nemlendirici ile kullandım. Ben günaşırı kullandım. Tek kötü yani üzerinde ne sıklıkla kullanacağınız yazmıyor. Gün aşırı kullanmak yetti bana. En belirgin özelliği cildimde renk tonunu eşitledi. Başta da bahsettiğim gibi lekelenme çok fazlaydı bende. Kırmızı lekeler açıldı. Ve kesinlikle yüzüm yumuşacık oldu. Tekrar satın alıp kullanacağım.
Denebunu sayesinde tanıştım , daha önce hiç bu markayı duymamıştım. Bizi yakıştırdığı için teşekkür ederiz ♥️ Ürüne gelirsek kullandığım anda cildimde bıraktığı hissi seviyorum hemen emiliyor ve sanki cildim gerilmiş gibi diri ve canlı duruyor bence uzun vadede yani 2 aylık max kullanım sonucunda etkisini tam olarak gösterecek
Etat pur markası ile Dermatoloğumun tavsiyesi ile tanıştım. Kesinlikle tavsiye ederim. 3-4 damla kullanıyorum. Cildin nem düzeyine ve ışıltısına olumlu etkidi var
Ürün gerçekten çok güzel, cildimi aydınlattı, yumuşacık yaptı. Gerçekten 1 haftada bile gözle görülür fark var. Ancak çok pahalı maalesef, 15 ml olmasına rağmen :(
4 damla ile tüm yüzüm nemleniyor ayrıca uzun soluklu olmasa da yorum yapabilmek adına günlük kullandım ve cildim ışıldıyor. Daha önce hiç duymadığım bir üründü. Teşekkürler denebunu
10 gün boyunca cilde masaj yaparak düzenli kullandım alin ve göz çevresinde yeni oluşan ince çizgilerin gozle görülür şekilde azaldı cildim daha aydınlık ve canlı görünüyor tavsiye ederim
Yüzümde küçük güneş lekeleri mevcut ve ufak cıızgılerim var ürün gerçekten çok güzel . 3 haftada sonuç alıyorsunuz arkadaşlar kesinlikle gönülden tavsiye
Bu ürünün de anında etkisini gördüğüm için çok mutluyum. Cildim için hiç kullanmayı bırakmayacağımı düşündüğüm bir ürün artık olmazsa olmazım. Cildim tüm gün nemli ve sağlıklı kalıyor.

