Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Estée Lauder Advanced Night Repair Onarıcı Gece Serum (7 ml)
amazon-image
Estée Lauder Advanced Night Repair Onarıcı Gece Serum (7 ml)

Estée Lauder Advanced Night Repair Onarıcı Gece Serum (7 ml)

Estée Lauder  · www.esteelauder.com.tr
  4.58  (510 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Güzelliğinizi her yaşta koruyan gençlik iksiri; kolajen üretimini arttıran, daha fazla hiyalüronik asit içeren yeni uygulama aplikatörü formülü ile!

Bir serumdan tüm beklentilerinizi karşılayın! 

  • Çığır açan Chronolux Power Signal Teknolojisi ile YENİ Advanced Night Repair Serum daha sıkı bir cilt için - bir ilk olarak - hücre yenilenmesinin ve kolajen üretiminin artmasını sağlar. 
  • Cilt onarımı sağlayarak mevcut kırışıklık ve çizgileri giderir, gelecekte oluşmalarını engeller.
  • Hiyalüronik asit içeren formülü ile tam 72 saat nem desteği sağlar.
  • Ciltte renk eşitliği sağlayarak leke görünümünü azaltır.
  • Gözeneklerin görünümünü küçültür.
  • Hücre ve kolajen onarımını arttırır.
  • Aydınlık, sağlıklı ve ışıldayan bir cilde sahip olmanızı sağlar.

Nasıl Kullanılır?

  • Sabahları ve akşamları temiz cildinize, nemlendirici kreminiz öncesinde uygulayın.
  • Makyaj öncesi baz olarak ya da makyaj sonrası elmacık kemiklerinizin üzerine aydınlık bir görüntü vermesi için de uygulayabilirsin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%25
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sıddıka Ç.
Sıddıka Ç. · 65 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok merak ediyordum. Deneme fırsatı bulduğum için çok mutluyum. 15ml lik bir ürün gerekirse biraz daha pahalı olarak sunulsaydı, daha uzun süre kullanabilirdim. Neyseki serum kıvamı ve kolay yayılma özelliği bakımından az bir miktarı yüzüme yetti. Keşke içine bez kese yerine serumun nasıl, ne kadar kullanılacağını anlatan bir insert eklenseydi. Şişenin plastik olduğunu görünce hayal kırıklığına uğradım. Cam her zaman tercihim. Markadan beklentim yüksekti. Serum içeriği güven veriyor ve kullandığım gecelerin sabahında aydınlık ve gerçekten bakımlı bir ciltle uyandım. Sıkılaştırma özelliğini daha uzun süreli kullanımda görebileceğimi düşünüyorum. Düzenli kullanmak için büyük boyunu alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tülin B.
Tülin B. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu exclusive paketlerinde gördüm ürünü çok merak ediyordum hemen aldım. Beklediğimden küçük geldi ürün ama önemli olan etkisi diyerek denemeye başladım. Kullanışımın 3. Günü ilk günden beri tamamen etkisini gördüğüm şey yüzdeki o sağlıklı ışıltı görünüm. Serumu sürmek çok kolay zaten ben yanaklarıma alnıma damlatıp ellerimle yediriyorum o an da parıltıyı görüyorum ve bütün gün etkisini görüyorum. Nemlendirmesi de gayet iyi üzerine ben ek olarak nemlendirici krem de sürüyorum nem bombası oluyor resmen yüzüm.Diğer etkileri için uzun süreli kullanmam gerek ürünü. Ama şu an memnunum üründen.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük cilt rutinimde serumlar olmazsa olmazım arasında, bu serumu da çok severek kullandım. Kendinize en iyi yapacağınız şeylerden biri gün sonunda cildinizi bu serumla ödüllendirmek olur :) Kullandığım kısa sürede farkettiğim etkisi yüzdeki minik kırışıklıklarınızı açıp cildinizin daha dolgun, ışıltılı görünmesini sağlıyor. Kuru gergib hissi sürer sürmez yok ediyor sabah bebekler gibi uyanıyorum. Bütçesi elveren herkes denemeli. Sadece bu serum için demiyorum gerçekten iyi kalitede cildinize uygun bir serum candır, alın aldırın!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilşad M.
Dilşad M. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok çok iyi bi ürün ben hala kullanıyorum açıkçası bitirmedim bitirmemek için de düzenli kullanmıyorum artık 3 gün hevesimi aldım sonra iki güne bir sürmeye başladım. Dolar kurundan ötürü giderek ulaşılamaz seviyelere çıkan highend ürünlere avrupada daha uyguna kullanabiliyorlarken bu fiyata almayı doğru bulmuyorum o yüzden almam ya da alamam. Ancak serum çok iyi tabi ki yanaklarım daha dolgun duruyor kullandığım zamanlar ve cildimdeki aydınlık görünüm çok çok iyi. Umarım tekrar burda rast gelirim ve yine denemek için fırsatım olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Alev S.
Alev S. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Estee Lauder serumu baska serumlarimla kombinleyerek zaten kullaniyordum. Ve cok memnundum. Yenilenince de orijinal boy yerine deneme boyunu edinmek istedim. Ya kivami degistiyse ya cildimle uyusmazsa gibi cekincelerim vardi. Ama kivam ayni. Cildim hemen emiyor ve ertesi gun aydinlanmis fresh bir yuzle uyaniyorum. Daha derin etkiler icin mutlaka uzun sureli kullanilmali. Bir cok serum kullandim ama estee nin serumu hic agirlik yapmamasiyla hep bir adim onde. Bu sicaklarda yuzu terletmeyen bol bol nemlendiren harika bir serum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Serum harika bir serum. İçerik olarak baktığımda tam olarak aradığım özelliklere hitap eden bir ürün. 7ml çok küçük bir boy olduğu için ancak kısa süreli bir kullanım süreci sonrasında elde ettiğim deneyimi en iyi şekilde ifade etmeye çalışırsam bir kere cildiniz gercekten gözle görülür bir aydınlık görünüme çok net kavuşuyor. Cildinizin daha sağlıklı ve canlanmış bir cilde evrildiğini hissedebiliyorsunuz. Büyük boyunu kesinlikle almayı düşünüyorum ama tabii biraz indirimli bulabilirsem süper olur :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm T.
Gülsüm T. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süredir merak ettiğim bir serumdu. Gece bakımı için alternatif serumlarım olduğu ve ürün çok pahalı olduğu için orjinal boyunu alıp almama konusunda çok kararsızdım. Ama 2 gün sabah akşam kullanmama göre çok güzel sonuç aldım. ,Cildim sabah ışıl ışıl ve gün içinde nemlendiricim öncesi sürdüğümde de gün boyunca neme doymuştu. O sebeple yorumu tamamlmak için son günü bile beklemek istemedim. Elimdeki serumlarım biter bitmez yenisini edineceğim. Keşke kutu içerisinde bir indirim kodu olmuş olsaydı :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçek anlamda çok güzel. Yapısı diğer kullandığım serumlara göre bana çok farklı geldi. Yapış yapış bir his bırakmıyor cildimi temizledikten sonra sürdüğümde temiz ve nemli bir his kaldı. Sabah kalktığımda daha aydınlık bir cildim olduğunu fakettim daha önce kullandığım hiç bir üründe bu etkiyi görmedim. 7 ml olduğu için kısa sürede bitti ancak 50ml olanını almayı düşünüyorum. Uzun süreli kullanımda ürünün vaad ettiği tüm etkilerini göreceğime inanıyorum. Teşekkürler denebunu yine güzel bir ürünle tanıştırdın :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu T.
Burcu T. · 33 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldım.Daha önce de çok duyduğum bir üründü fakat kullanma fırsatım olmamıştı.30lu yaşlara yaklaşırken bu tarz bir ürün arayışı içerisindeydim.Deneme boyunu kullandıktan sonra hemen orijinal boy siparişimi de verdim.İlk kullanımda bile yüzümde bıraktığı his ve görünüm beklentimin çok üzerinde.Aydınlık ve pürüzsüz his veriyor.Cildim yağlı olmasına rağmen kesinlikle rahatsız etmedi.Uzun süreli kullanımda etkisinin çok daha fazla olacağına eminim.Arkadaşlarıma da tavsiye ettiğim ve bundan sonra da kullanacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zülal K.
Zülal K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok başarılı buldum ancak fiyat olarak biraz pahalı. Daha uyguna Kore cilt bakım ürünü almak daha mantıklı bence. Sabah akşam uyguladığım için iki hafta kadar kullanılır diye tahmin ediyorum. Tam serum kıvamında çok sulu değil. Genel olarak cildim yağlı ancak burun çevrem pul pul dökülüyor ve kızarık bir halde. Bunları çok güzel yatıştırdı ve yapış yapış yağlı bir his bırakmadı. Bu bakımdan nemlendirmesi ve cilde verdiği sağlıklı ışıltıyı sevdim. Gözeneklerdeki etkisi için daha uzun kullanmak gerek bence. Kızarıkları yatıştırdığı ve cildimi toparlamama yardımcı olduğu için bu ara kurtarıcı ürünüm oldu. Büyük boy olmasa da zaman zaman cildin hassas olduğu dönemlerde alıp rutinime eklemek daha mantıklı geliyor bana. Özellikle benim gibi sorunu olanlar ve haftada 2-3 kez kimyasal tonik uygulayıp cildini yatıştırmak isteyenler küçük boyunu almayı düşünebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.