Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Fondöten - 2N1 Desert Beige
amazon-image
Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Fondöten - 2N1 Desert Beige
Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Fondöten - 2N1 Desert Beige

Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Fondöten - 2N1 Desert Beige

Estée Lauder  · www.esteelauder.com.tr
  4.75  (373 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Double Wear Stay-in-Place Fondöten (Double Wear Stay-In Place Make-Up SPF 10), lekeleri ve çizgileri mükemmelce kapatır. Kalıcı ve bulaşmayan bir formüle sahiptir. Isı ve neme dayanıklıdır. Ciltteki yağlanmayı gün boyu kontrol eder, çizgi görünümü oluşturmaz.

Nasıl Kullanılır?

Nemlendirici üzerine uygulanabileceği gibi direkt olarak cilde, makyaj bazı veya serumdan sonra uygulanabilir. Fırça, sünger veya el yardımıyla ince bir tabaka halinde cilde yayılır. Daha doğal bir görünüm için, hafif bir şekilde boyun bölgesine doğru uygulamaya devam edilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%76
%13
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Naz K.
Naz K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Halihazırda kullandığım fondötenim. 4 yıldır her gün kullanıyorum düğün makyajımda da tercih ettim. Yüzümde fazlaca güneş lekesi ve sivilce lekesi var hepsini tek katta kapatıyor. Yüzümde 8-9 saat akmadan bulaşmadan duruyor. Doğru rengi bulduğu takdirde herkes bu fondöteni çok sever. Artan kur nedeniyle artık ulaşım biraz zor ama bir tane edinirseniz uzun süre sizi idare edecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YASEMİN S.
Yasemi̇n S. · 46 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok duyduğum ama kapatıcılığı iyi olduğu için yüzümde ağırlık yapacağını düşünmemden dolayı hiç denemediğim bir üründü ama çok yanılmışım . Düşündüğümden çok saha doğal durdu ve asla ağırlık yapmadı. Kuru ciltli olmama rağmen cilt iyi nemlendirildiğinde asla kabuk kabuk görüntü oluşmuyor. kalıcılık ve kapatıcılık olarak da çok memnun kaldım.kısacası yeni favorim oldu bu ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba K.
Tuğba K. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kapaticiligi ve bulasmamasi harika. Cildimle guzel uyum sağladı ve pürüzsüz bir görüntü oluşmasını sağladı. Normalde her fondöteni kullanamam, cildim hemen kusar. Ama bunda yapmadi, bunu çok sevdim. Tik-tok'da paylaşmadım, cunku hesabim yok ve kullanmayı reddediyorum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla Ö.
Damla Ö. · 33 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce estee lauderin pembe alt tonlu bi fondatenini kullanmıştım bana baya ağır gelmişti yüzümde kalıp gibi durmuştu bu üründen inanılmaz memnun kaldım cildimle bütünleşmesi kalıp gibi olmaması kusma yapmadı saatler sonra bile kapatıcılığı başarılı bundan sonra özel günlerde kullanacağım fondatenimi buldum 💖
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feride A.
Feride A. · 44 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yazın buğday tenime 3N1 olanı kullandım. kışa doğru tenim açılınca 2N1 almak istiyordum ama çok mu açık olur diye cesaret edemiyordum. burada denk gelmesi iyi oldu. tam istediğim tonu yakaladım. estee lauder kullandığım en iyi fondoten. üç kuruş fazla olsun estee Lauder olsun. zaten bunu kullanın başka fondoten kullanamaz net
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysun M.
Aysun M. · 30 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyutu küçük ama işlevi büyük bir ürün. Üründen birazcık almanız bile yetiyor, gün içersinde asla bozulmuyor pul pul görüntü oluşturmuyor nasıl dağıttıysanız öyle kalıyor.Karma yapıda bir cildim var fondöten öncesinde muhakkak nemlendiririm ve bu fondötenle cildim çok sağlıklı ve doğal görünüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
incecik yapısı doğal duruşu örtücülüğü ve kalıcılığı muazzam. bulaşmaması kaliteli duruşu bayıldım. Keşke dökmeli değil pompalı olsa daha iyi olur diye düşündüm. Denebunu olmasa bu fiyata alamasam deneme sansım olmayacaktı. Denedim beğendim artık büyük boyunu gönül rahatlığı ile alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra S.
Zehra S. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim bence parasını kesinlikle hak eden bir ürün vaat ettiğini her şeyi gerçekleştiriyor benim cildim karma yağlanma-parlama yapmadı günlük makyajda azıcık bile sürsen yeterli oluyor uzun süre ciltte kalıyor yenileme ihtiyacı duymuyorsun bence bulaşma da yapmıyor daha ne olsun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mekke N.
Mekke N. · 28 · Şırnak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Severek kullandığım bir fondöten yapısı ciltte duruşu bulaştırıcı olmayan bir yapıya sahip olması hem günlük hemde özel günlerde kullanımı çok güzel kesinlikle yüzde sivilcelenme yapmadı yüzüm hem yağlı hem hassas ve çok güzel durdu porselen gibi durdu çok başarılı🫶🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur A.
Nur A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü daha önce de deneyimlemiştim, yağlı cilde sahibim bu nedenle cildimde parlama olabiliyor ya da fondöten de bozulmalar olabiliyor. bu fondöten ise hem yüksek kapatıcılığa, hem cilt üzerinde hafifliğe hem de sabitlenme özelliğine sahip. çok memnundum, yine memnunum. ah keşke daha uygun fiyatları olsa…
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.