Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Estée Lauder Advanced Night Repair Supercharged Jel Göz Kremi
amazon-image
Estée Lauder Advanced Night Repair Supercharged Jel Göz Kremi

Estée Lauder Advanced Night Repair Supercharged Jel Göz Kremi

Estée Lauder 
  4.72  (567 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Bu yeni göz kremi jel yapıdadır. Gözlerinizi ekran ışıklarına karşı korur. Gözlerinizi ekran ışıklarına karşı korur. Koyu halka ve çizgi görünümünün azalmasına yardımcı olur. Daha aydınlık ve pürüzsüz bir göz çevresi görünümü sağlamayı destekler.

Nasıl kullanılır?

Gözlerinizi ekran ışıklarından korumak ve daha pürüzsüz ve aydınlık bir göz çevresi görünümü için göz çevrenize uygulayın. Tüm yaş, cilt tonu ve cilt tipi için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%72
%16
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün yapısına bayıldım ayrıca çok minik bir damlası dahi iki göze birden yeterli oluyor. Uzun süre nemli tutuyor. Gece kullanılırsa sabah daha berrak gözlere sahip oluyorsunuz. Ürünü 3-4 gündür özellikle geceleri kullanıyorum, yağ bezesi veya irrirasyona neden olmadı özellikle koyu halka görünümü için tercih ettim. Sonuçlar için oldukça erken ancak sabırla, uzun süre ve düzenli kullanımda etkili olacağına inancım tam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve İ.
Merve İ. · 37 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 2 haftadır kullanıyorum. Göz altımda ve çevresinde morluklar olduğu için bu kremi hep kullanmak istemiştim fakat piyasada uygun fiyatlı deneme boyunu bulamadım. Morluk ve halkalarda gözle görülür azalma sağladı. Göz altlarım aydınlandı. Çizgi ve kırışıklık görünümündeki etkisini görebilmek için biraz daha uzun süre kullanmam lazım. Göz altı morluk ve halkalarından şikayeti olanlara öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşah Ö.
Gülşah Ö. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normal boy ürünleri fiyat olarak biraz uygun olsa gerçekten vazgeçemeyeceğim bi marka. Denebunu sayesinde keşfettiğim ve kullanmaya yine bu sayede devam ettiğim için emeği geçen herkese teşekkürler ☺️ göz kremi olarak bugüne kadar kullandığım hiçbir marka üründe bu ürünün yaptığı etkiyi görmedim diyebilirim. Nem bombası resmen gözler aydınlanıyor. Ayrıca yanma, batma vs yapmıyor alerjik cildime rağmen
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur E.
Öznur E. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çoook beğendim. İyi ki denebunu.com var da bu ürünlerin deneme boylarını alıp ürünle ilgili fikir sahibi olabiliyoruz. Kadifemsi bir yapısı var kremin ve nemlendirme konusunda gerçekten cok iyi. Mercimek tanesinden bile küçük bir kısmı sürdüğümde bile ışıldıyor göz altım. Geceleri yatmadan uyguladım. Göz altım mor değil ama ince çizgiler var. onlara iyi geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal P.
Hazal P. · 30 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem yoğun bir şekilde nemlendiriyor hemde çok hızlı emilim sağlıyor göz etrafında rahatsız edici bir görüntü veya hissiyat olmuyor. Gece sürüyorsunuz sabah bebek gibi bi göz altıyla uyanıyorsunuz. Gündüz göz altına sürdüğünüz kapatıcı bile çok doğal duruyor. Ben bu ürünü çok beğendim kesinlikle ilk indirim döneminde almak istiyorum. Çok pahalı ama değer mi? Evet değer:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Herkesin önerdiği bu ürünün abartı olduğunu düşünmüştüm. En çok nemlendirme özelliğini beğendim. Göz kenarları çok kuruyan biri olarak tavsiye edebilirim. Mor halka, kırışıklık vb sorunlar için ise uzun vadede bir sonuç alınabileceğini düşünüyorum. Piyasa fiyatına göre uygun olduğu için aldım ama ürünün miktarı cidden az. 5 ml. Ne kadar dayanır bilmiyorum. 😅
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TUBA KOÇAK
Tuba Koçak · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu göz kremini yaklaşık iki yıldır kullanmaktayım ve çok memnunum herkese de tavsiye ederim. Ürünün özellikle koyu halkalar üzerinde ciddi etkisi var. Göz altına sürüldüğünde yumuşacık bir etki veriyor. Emilimi de çok güzel, göz altınız da yapış yapış bir etki bırakmıyor. Sürekli alacağım kullanacağım cilt bakım ritüelimde sürekli bulunduracağım bir göz kremi. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melodi E.
Melodi E. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
, Gerçekten çok başarılı bir ürün uzun yıllardır Bu markayı kullanan bir insanım Bu ürünün normal yüz kreminde kullanmaktayım Seri Genel olarak başarılı ama göz kremi çok daha performans olarak başarılı günlükteki koyu halkaları çok kısa bir sürede yok ediyor Ferah bir görüntü veriyor uzun süre kullandığınızda da kırışıklıkları minimuma indirdiğini gözlemledim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma D.
Fatma D. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü zaten kullanıyorum bu fiyata bulunca hemen aldım 2 den fazla alabilseydim alırdım ((: Nemlendirmesi kesinlikle çok iyi ve düzenli kullanımda benim gibi genetik göz çevresi morluğu hatta siyahlığı olan birinin bile göz çevresinde aydınlanma sağladı. Syncronized multi recovery ile birlikte kullanıldığında mucize gibi bişey. Dene bunu dan syncronized recovery i tekrar bekliyoruz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
fatma fahriye t.
Fatma Fahriye T. · 62 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Göz kremi kullanma konusunda biraz tembelim açıkçası.Çok güvendiğim bir marka olan Estee lauder’ın göz kremini dene bunu’da çok hesaplı bir fiyata görünce,hemen siparişimi verdim.İyi ki vermişim inanın ilk kullanımdan itibaren aydınlığı ve diriliği farkettim.İnanılmaz güzel bir ürün.Faydasını gördükçe bağımlısı oldum.Şiddetle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.