Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Matrix Onarıcı Göz Kremi
amazon-image
Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Matrix Onarıcı Göz Kremi

Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Matrix Onarıcı Göz Kremi

Estée Lauder  · www.esteelauder.com.tr
  4.63  (740 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster
  • İnce çizgiler, kırışıklıklar, göz altı torbaları ve renk tonu eşitsizlikleri gibi yaşlanmanın tüm görünen belirtilerini onarmaya yardımcı olur.
  • Cilt yoğunluğunu neredeyse yüzde 20 artırarak göz çevresindeki hassas cildi güçlendirmeye yardımcı olur. Mikro hareketlerin etkilerine karşı 360° destekleyici tampon etkisi sağlayarak göz çevresini desteklemeyi amaçlar.
  • Derin, kalıcı bir nemle 24 saat boyunca göz çevresinin ihtiyacı olan nemi kazanmasına yardımcı olur.

Nasıl uygulanır?

Sabah akşam, özel tasarlanmış 360° masaj aplikatörüyle uygulayabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%20
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Pınar B.
Pınar B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü yaklaşık iki haftadır kullanıyorum. Nemlendirme etkisi kesinlikle şahane 👌🏻 İnce çizgilerimin görünümünü hafifletmesi umuduyla kullandım. Evet görünümlerini hafifletmeye yardımı oldu. Aplikatörüne aşık oldum 😍 çok rahat ve açılı uygulama sağlıyor. Yalnızca emilimi biraz uzun sürüyor ama tahammül edilir. Severek kullanıyorum, epey de gidecek gibi 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
şefika ş.
Şefika Ş. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce hiç kullanamadığım ama çok sevildiğini gördüğüm bir ürün, ilk kullandığım andan itibaren göz çevremin kuruluğu tamamen gitti, yumuşacık oldu 😍 üstelik günlük bakımda rutin oluşturmakta çok zorlanan ben kullanım kolaylığından ötürü asla aksatmadan keyifle kullanıyorum, ne güzel tasarlanmış bi şişe ürün bittikten sonra dahi atmadan kullanılabilir bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
neşe d.
Neşe D. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba, ürünün kullanımı çok rahat ve gerçekten çok güzel nemlendiriyor, bende yeterli olduğu hissini uyandırdı. Göz çevremle ilgili görünüm olarak çok sorunum yok ancak düzenli bu bölgeye ürün kullanan biriyim. Bu üründen çok memnun kaldım çok az sürmeniz yeterli oluyor ve çok hızlı emilim sağlıyor. Benim gibi nemlendirme ihtiyacı duyanlara ve ufak çizgileri olanlara tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF Y.
Eli̇f Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün hep karşıma çıkıyordu yorumları çok iyiydi. Sürünce çok şaşırdım gerçekten söylenenlerden fazlası varmış. Ürünün aplikatörü sayesinde sürümü çok kolay, sürdüğünüz andan itibaren göz altlarınızın neme doyduğunu hissediyorsunuz. Ürünün 12 saat sonunda bile göz altlarımı nemli bıraktığına şahit oldum. İpeksi bir hale getiriyor göz altlarımı çok memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Göz çevresi için bir nemlendiricim yoktu. Sayenizde çok güzel bir ürünüm oldu. Minik boy olmasına rağmen hiç azalmıyor baya bereketli bir ürün. Aşırı nemlendiriyor sabahları uyandığımda bile o nemi hissediyorum. Şişlik ve halkalarda bir azalma gözlemlemedim açıkcası. Sadece nemlendirme için işe yaradı ve o amaçla kullanmaya devam ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aynı serının gözaltı kremini de zaten kullanıyorum doğrusu denebunuda uygun fıyatlı olarak bulunca bu ürünü de kullanmak istedgım ıçin aldım asırı memnun kaldım ağırlık yapmadan nemlendrme sağlıyor ve makyaj altındada cok ii duruyo muhtmelen orjınal boyunu tekrar alıcam
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ç.
Büşra Ç. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim, nemlendirmesi çok güzeldi. Sürdükten sonra göz altlarıma bir parlaklık veriyordu, bu açıdan mükemmel bir baz oluşturdu makyaj öncesi. Kırışıklıklar ile ilgili herhangi bir iyileşme gözlemlemedim. Ürünü genel olarak çok beğendim, tekrar almak isteyeceğim bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Göz çevresi kremlerinden beklentiyi genel anlamda düşük tutarım, zaten göz çevremdeki tek problem şişlik, onun dışında koyu halka, çizgi vs. gibi problemlerim çok fazla bulunmuyor. Şişlik ve nem konusunda oldukça yeterli geldi benzer problemleri olan varsa önerebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar B.
Pınar B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de bir exclusive kutunuz aracılığıyla kullanmıştım ve çok sevmiştim bu ürünü <3 yine aynı serumun kutuda olduğunu görünce kapyım hemen <3 göz çevresini çok iyi nemlendiriyor ve düzenli kullanımda ince çizgilerin görünümünü hafifletiyor. Severek kullanıyorum, teşekkürler <3
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
evrim t.
Evrim T. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ya inanılmaz, daha önce arkdaşlarım çok beğwndi diye almıştım, hakkaten de tüm övgüleri hak ediyor, inanılmaz şekilde 3. Kullanmamda lekeler ğzerindeki etkisini görebildim, şu an 1 hafta oldu henüz kırışıklıklarda ilerlemedi ama lekelerde ilk kullanımdan itibaren ilerleme mevcut, hayran kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.