Enzym Cosmetics Sıkılaştırıcı Ve Selülit Karşıtı Terapi Vücut Losyonu
Enzym Sıkılaştırıcı ve Selülit Karşıtı Terapi Vücut Losyonu 200 ml, cildin daha pürüzsüz, sıkı ve esnek bir görünüm kazanmasına yardımcı olmak için özel olarak geliştirilmiş bakım losyonudur. Baobab Yağı ve Moringa Yağı ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde cildi derinlemesine besler, nemlendirir ve elastikiyetini artırır. Düzenli kullanımda selülit görünümünün azalmasına destek olur, cildin daha toparlanmış ve canlı bir görünüm kazanmasını sağlar.
Hafif dokusu sayesinde cilt tarafından kolayca emilen bu özel vücut losyonu, yağlı his bırakmadan etkili bir bakım sunar. Zengin bitkisel içerikleriyle cildin sıkılığını artırırken, nem dengesini korur ve uzun süreli pürüzsüzlük sağlar. Günlük kullanıma uygundur, özellikle selülit eğilimli bölgelerde masaj yaparak uygulandığında gözle görülür bir fark yaratır.
Enzym Sıkılaştırıcı ve Selülit Karşıtı Terapi Vücut Losyonu 200 ml doğal içerikli vücut bakım ürünü arayanlar için ideal bir tercihtir.
Puan dağılımı
öncelikle temiz cildime uygulayınca çok güzel nemlendiriyor ve emilmeyen yağlı bir hisle rahatsız etmiyor. sürdükten sonra vücudunda çekilmeye benzer bir his oluşturuyor. bu o kadar hoşuma gidiyor ki. başaarılı bir ürün olmuş cidden..
vücuduma sürdüğüm gibi düzelce emdi. gerçekten uzun süreli yumuşaklık sağlıyor. kokusu bana portakalımsı geldi. kalıp gibi hissettirmeyen gayet güzel bir kremmiş.
cidden daha şişeden dökerken kokusu geliyor. suyla arındırdıktan sonra yumuşacık bir his geriye kaldı . gayet beğendim. şişe tasarımı da çok güzel.
Düzenli kullanımda sıkılaştırabilir. Daha önce kullandığım markalarda oldu en iyisi bu
Bence etkili bir ürün düzenli kullanımda sıkılaştırıcı etkisinin daha da artacağını düşünüyorum
selilüt probleminiz varsa deneyebilirsiniz ayrıca ürün boyutu da gayet büyük
kokusu güzel düzenli kullanmak gerekiyor nemlendirmesi iyi yapısı güzel pürüzsüz yapıyor
yaş ilerledikçe bu tarz ürünlere ihtiyaç duyuluyor en memnun kaldıklarımdan oldu, üretene de denememize vesile olana da sevgilerle
selülitim olmadığı için o konudaki etsine yorum yapamıyorum. ama kokusu ve kıvamını beğendim
kokusu çok güzel ama tabiki daha çok deneyime ihtiyacım var hemen bir yorum yapılamaz bence ama kıvamı falan güzel bir ürün

