Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Emotion Natural Breeze
amazon-image
Emotion Natural Breeze

Emotion Natural Breeze

Emotion 
  4.78  (4811 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Emotion’la sen de terlemekten korkma!

Yeni Emotion Natural Breeze deodorant alüminyum içermez; gözenekleri tıkamaz. Vücudun doğal terleme dengesini etkilemeden ter kokusunu önler. Yeni Emotion Natural Breeze doğal kaynaklardan elde edilen özler içerir.

Paraben ve silikon içermez. Üstelik Vegan.

Natural Breeze Koku Notaları

Aloe Vera’nın sulu tazeliği ile propolisin özenli zenginliği arasında harika bir buluşma.

  • Top : Yeşil Yapraklar, Aqua, Bergamot
  • Heart: Mimoza, Gül, Portakal Çiçeği
  • Base: Musk, Sedir Ağacı

Nasıl Kullanılır?

En iyi sonucu almak için günlük duş sonrası kuru ve temiz ten üzerine uygulayın. Cildinize 10 cm uzaklıktan 2-4 sn. püskürtün. Koltuk altı, boyun ve terleyen tüm bölgelerinize güvenle uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%11
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

OZLEM Y.
Ozlem Y. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Astım rahatsızlığı olması nedeni ile parfum, rulon,deo kullanamıyorum.Yorumlarda hafif bir kokusu olduğunu okudum.Denemek istedim.Ilk kez rahatsız etmeyen bir ürün ile karşılaştım.Kokusu soft,hafif ve bir o kadar da kalıcı.Sızı ve karsınızdakılerı rahatsız etmiyor.Bu fiyata bu kaliteyi beklemiyordum.Denemenızı tavsiye ediyorum.Ben stok yaptim.Tam bir yaz kokusu.🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu C.
Burcu C. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Emotion markasını genellikle şeker ağırlıklı kokuları olduğu için tercih etmiyordum. Bilindik bir markanın deodorantını deniyordum bir aydır ancak ondan memnun kalmamıştım. Denebunı Mayıs ayı kutusunda gelen Emotion Natural Breeze deodorantı kokusu, temiz içeriği ve terlemeyi önlemesiyle başarılı buldum. Bundan sonra da kullanabileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice Ş.
Hatice Ş. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın daha önce diğer kokularını denemiştim ama bu ürünün farkında değilmişim. Pudrasiz olması, silikon içermiyor olması, vegan bir urun olması gibi özelliklerinin yanısıra kokusu da çok ferah, iç acıcı ve kalıcı. Bir çok arkadaşım hangi deodorant i kullandığımı sordu :) Bu deneyimi yasattigi icin Denebunu ailesine teşekküru bir borç bilirim 💐
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle satın almaya karar verdiğim ve sürekli kullanacağım bir ürün oldu . Özellikle hergün spor yapmaya özen gösteren biri olarak şiddetle tavsiyemdir. Asla kötü kokmanıza izin vermiyor onca terlemeye rağmen hala fresh kokuyorsunuz . Ve kolunuzu her kaldırdığınızda etrafa miss gibi tazelik yayılıyor .Şahaneee
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem O.
Sinem O. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mis gibi oldukça taze bir kokusu olan, gün boyu kokusunu alabildiğim bir deodorant. Güzel kokması yanı sıra temiz içeriği ile de ürün kendisine çekiyor bence paraben, silikon ve alüminyum içermiyor. Kıyafetlerimde bir leke bırakmadı severek kullandığım bir ürün oldu deneme sansı için teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serkan A.
Serkan A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kardeşim denedi. Yorumları şu şekildedir : Çok fresh bir koku. Kalıcılığını kullanmadan bilemeyeceğim ama Rexona’dan sonra ilk defa farklı bir marka kullanacağım. Rexona’yı pudralı diye bıraktım. Kıyafetlerdeki çizgi çizgi lekeleri ile uğraşmak istemedim daha fazla. Kokusunu çok sevdim bunun
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Turana M.
Turana M. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu efsane ürünün. 🌼Çok fres bir kokuya sahib. Temiz içerikli olmasında bayıldım ağır kimyasalların uzak olmasından dolayı bu ürünü tercih ederim. Kesinlikle denenmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum 🌼 uzun süre ter kokusunu önlüyor 🌼 duştan çıkmış gibi ferahlık veriyor 🌼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MERVE I.
Merve I. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
reklamlarda gördükten sonra merak ettiğim bir üründü, dene bunu kutusunda görünce çok sevindim. Bu kadar güzel olacağını tahmin etmezdim. daha öncede emotion ürünleri kullanmıştım ama bu başka. mis gibi tertemiz bir koku ve uzun süre kalıcı. çok beğendim. bundan sonraki deodorantım belli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Y.
Tuğba Y. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna o kadar muhteşem ve hafif ki kullandığım başka marka deodorantımı bıraktım. Artık favori deodorantım bu oldu devamlı bunu kullanıcam. İçeriğinin vegan olması çok büyük bir artı benim için. Kesinlikle pişman olmazsınız alın aldırın. Şiddetle tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selen Ö.
Selen Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir yerlerden güzel bir çiçek kokusu geliyor diye düşünürken bu güzel kokunun sıktığım Emotion parfümden geldiğini farkettim. Tam yaza uygun hafif çiçeksi bir koku.Bu markanın 2 farklı kokusunu daha kullanıyordum.Bu kokuya tam anlamıyla bayıldım diyebilirim.Tahminimden de hoş bir koku, bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.