Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Kuru, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)
amazon-image
Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Kuru, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)

Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan (Kuru, Bakıma İhtiyaç Duyan Saçlar)

Elseve 
  4.36  (2866 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

L’Oréal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan ile kuru ve yıpranmış saçlar için köpüksüz şampuan dönemi başlıyor! L’Oréal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan ile köpürtme, masaj yap: tek yıkamada 3 etkiyi 1 arada al!

  • Saçı nazikçe temizler
  • Kolay tarama sağlar
  • %70 daha fazla bakım yaparak saç kalitesini artırır

Nasıl kullanılır?

  1. Elinize 10-15 pompa sıkın.
  2. Dipten uca uygulayın.
  3. 1 dakika masaj yapın.
  4. 2 dakika bekletip durulayın.

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%51
%23
%11
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

tugba e.
Tugba E. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normal şartlarda şampuanımı, cilt bakım kremlerimi, vücut bakım kremlerimi, mahyaj malzemeleri hayatta değiştirmem ve takıldığım düzende giderim. Fakat L'Oreal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuanla fikrim tamamıyla değişti. Fark ettim ki şuanda değişimlere açığım. Saçımada iyi geldiğini düşünüyorum ve çalışma arkadaşlarıma da denebunu dan geldiğinde gösrerek onlarda benden gelecek cevabı bekliyorlardı. Onlara da olumlu cevap verdim. Bundan sorna L'Oreal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan kullanmaya devam edeceğim. Teşekkür ederim denebunu.com sizin sayenizde kalıcı fikirlerimi değiştireceğim ve yeniliklere açık olacağım. Denebunu.com bana bu fırsatı verdiğiniz için tekrar teşekkürler...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba G.
Tuğba G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım bir senedir çok fazla dökülüyor ve cansız duruyordu. Eskiden çok yumuşak ve parlaktı. L'Oreal Paris Elseve 3'ü 1 Arada Krem Şampuan'ını kullandıktan sonra saçlarımda dökülme olmadığını ve kolay tarandığını farkettim. Eski yumuşaklığı ve parlaklığı geri kazandım. Saçımda ağırlık veya kremsi bir yapı bırakmadı. Saçım yağlı bir yapıya sahip ve hergün yıkamak zorundaydım fakat artık çok çabuk yağlanmıyor. Kokusunu çok beğendim ve ferah bir his bırakıyor. Şampuanın kullanım süresi de uzun olursa gerçekten mükemmel bir şampuan olacak benim için. Şampuanı tekrardan alıp kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meryem Ö.
Meryem Ö. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuana bayıldığımı söyleyebilirim. Bu zamana kadar şampuana ayrı bakım kremine ayrı para veriyordum. L'Oreal Paris'in köpüksüz şampuanı çok pratik ve kokusu muhteşem güzel. Normalde saçlarım boyadan dolayı çok yıpranmıştı ve solgun bir görüntüsü vardı bu şampuanı 2 haftadır kullanmama rağmen gözle görülür mükemmel sonuçlar aldım herkes saçlarıma neler yaptığımı sorup durdu. Saçlarımdaki dökülmeler azaldı ve o kadar yumuşak ki pamuktan farkı yok ve saçlarımı boyattıktan sonra ilk defa bu kadar canlı ve göz alıcı görüyorum. Teşekkürler L'Oreal Paris :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Necla D.
Necla D. · 55 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 10 pompa diplere 5 pompa uçlarına olacak şekilde kullandım. İlk deneyim gerçekten benim içinde tuhaf bir deneyimdi. Köpürmeyen şampuan daha hiç deneyimlememistim.O sebeple ilk şampuanlama aşamasında sacım temizlenmiyor gibi hissettim ama tamamen yanılmışım!Tek bir şampuanlama yapmama rağmen saçların tertemiz ve yumuşacık oldu. Belirgin bir şekilde yumuşaklık ve sakinlik sağladı.Elsevein bugüne kadar çok çeşit şampuanı kullandım ama sonuçtan en memnun kaldığım seri bu oldu. Hatta şu sıralar devam eden sevgililer günü indirimi ile 2 tane yedekledim bile. Teşekkürler! :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem I.
Gizem I. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle sunu belirtmek isterim ki sacım birden cok işlem gördü ve benim için duş almak ve duştan cıkınca taramak bir işkenceydi. Taki bu adı gibi mucizevi şampuanla tanışana kadar. Eski kadar dökülme yok ve saclarım kuruluğunu yitirdi. Ben şampuan kullanıp daha sonra Bi avuç dolusu saç kremi kullanan oda yetmez gibi duştan sonra sacımı acıması için Bi ton ürüne deli paralar harcarken suan tek şampuan la kolayca taranan ve acılan saclarıma kavuştum. Bu ürün Benim saclarıma mucize etki yarattı bundan sonra tek kullanıcam şampuan bu üründür.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece Gülfem A.
Ece Gülfem A. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kışın gerek soguk havadan ve güneşin yetersiz oluşundan kaynaklı dökülme , kuruluk ve saç derimde dökülmeler mevcuttu. Özellikle kaşıntı olması beni acayip rahatsız ediyor ve tereddütte bırakıyordu. Daha önceden Elseve şampuanı kullanıp memnun kalmayan biri olarak bu ürüne de tereddüt ile yaklaştım. Kullanımdan önce kokusu artı bir puan ile kafamda yer etti. Uygulamanın kolaylığı, duştan cıktıktan sonraki saçtaki yumuşaklık hissi saçlarıma ekstradan bir şey uygulamadan tarayıp şekillendirmek beni çok memnun etti. Yeni inovatif ürünlerin devamı dileğiyle :) Teşekkürlerimle Sevgiler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
YASEMİN C.
Yasemi̇n C. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba , öncelikle krem şampuan olduğu için köpürmeden nasıl temiz olabilir ki diye ön yargım vardı. Reklamlarda da görmüştüm ilgimi çekmişti fakat bir türlü ön yargımı kırıp alıp kullanamamıştım taaaaa kii 'dene bunu' bana hediye edene kadar. Denedim ve köpürmeden de temiz parlak canlı bir saça sahip olunabiliyormuş <3 ilk deneyimim ve gayet başarılı... Satınalmakta tereddüt eden tüm arkadaşlarımıza tavsiye ediyorum. Deneyin sonuçtan siz de memnun kalacaksınız.. Teşekkürler DeneBunu Ailesi...Teşekkürler Elseve <3
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil A.
Sevil A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhaba, Öncelikle köpüksüz şampuan biraz garip gelmişti. Alışkanlıkları aşmak zor. Ancak daha ilk kullanımdan itibaren muhteşem değişimler yaşadım. Bu kadar memnun kalacağımı hiç düşünmemiştim. Ürünüm bitmemesine rağmen siparişimi çoktan verdim bile. Hatta çevremdeki herkesle de ürünün kalitesini paylaştım. Beni böyle bir ürünle tanıştırdığınız için de denebunu ailesine çok teşekkür ederim. Normal şartlarda satın alıp deneyeceğim bir ürün değildi. Köpüksüz olmasından dolayı bir ön yargım vardı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İklim C.
İklim C. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başta köpürmemesi saçlarımı yıkadığım hissine kapılamamama neden oldu, ancak sonrasında saçlar için çok daha yararlı olduğunu öğrendiğimden ürüne aşık oldum. Çünkü saçlarımı çok güzel temizliyor, kokusu saçlarımda çok uzun süre kalıyor. Ayrıca saçlarımdaki kuruluğu giderdi, saçlarım yumuşacık oluyor, kalitesini arttırdı saçlarımın. Çabucak bitmiyor, az miktarı saçıma yetti. Açıkçası ben çok çok memnun kaldım, bir daha da alacağıma eminim. Şampuan markamı değiştirtti bana bu ürün. Çok teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu K.
Burcu K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru ve kıvırcık saçlara sahip olarak saç bakım ritüelim önce şampuan+saç kremi+maske ve üstüne yağlarla saçlarımı açmaya çalışmakla geçerdi. Bu ürün sayesinde zamandan kazandım hepsini tek bir ürünün yapması kadar kolay bir şey daha yok. Denebunu göndermeseydi dikkatimi çekmeyebilirdi ama bundan sonraki süreçte almaya devam edeceğim bir ürün oldu. Saçlarım güzel kokarken aynı zamanda da kolay taranıyor ve bunların hepsi 5-6 dakika gibi kısa bir sürede gerçekleşiyor. Kuru saçlara kesinlikle tavsiyemdir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.