Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem – Kuru ve Sert Saçlar İçin
amazon-image
Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem – Kuru ve Sert Saçlar İçin

Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem – Kuru ve Sert Saçlar İçin

Elseve  · www.lorealparis.com.tr
  4.68  (777 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Saçlarımın En Güzel Günü Onunla Her Gün

Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem’in jojoba yağıyla zenginleştirilmiş formülü saçınızı ağırlaştırmadan besler, elektriklenmeye karşı korur.

-İpeksi yumuşaklık

-Göz alıcı parlaklık

-Kusursuz şekillendirme

Nasıl Kullanılır?

Islak saçın boy ve uçlarına taramadan önce fındık büyüklüğünde uygulanır. Saça yumuşaklık ve parlaklık sağlar.

- Kurutmadan önce, saçı ısıdan korumak için saç boy ve uçlarına uygulanır.

- Son dokunuşta, saç ot ve uçlarına uygulanarak saça yumuşaklık, parlaklık ve kusursuz şekillendirme sağlar.

Saçınızı beslemek ve şekillendirmek için Elseve Mucizevi Yağ ailesi ile birlikte kullanın.

Göz ile teması halinde bol su ile yıkayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%20
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seda B.
Seda B. · 27 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben yaklaşık 4-5 senedir bu ürünü bittikçe almaya çalışırım . çok güzel bir kokusu var. benim saçlarım hem elektrikleniyor hemde çok kabarıyor. duştan sonra nemli saça da kullanıyorum . kurutulmuş saça şekil vermeye de bu ürünü kullanıyorum. ben diğer markalarında yağ ve yağ bazlı saç kremlerini denedim ama en çok bunu beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BÜŞRA A.
Büşra A. · 29 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa denedim ama neden bu zamana kadar kullanmadığıma gerçekten pişman oldum diye bilirim. saçlarımı yumuşacık yaptı ve anında parlak görünmesini sağladı. kokusu desen şahane herkese muhakkak önereceğim ürünler arasında şimdiden yerini aldı bile. şiddetle kullanmanızı tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Altun
Kübra Altun · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün seti ile denemek istediğimde saçlarım kalın ve gür her duş sonrası çok kabarır ve kurur kurumaz düzleştirmek zorunda kalırdım, Saçlarım çok yanar kırılırdı, Saç güzelleştirici krem sayesinde saçlarım kırılmıyor yanmıyor çabuk şekil alıyor Teşekkürler Denebunu Ailesi 🫶
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra U.
Büşra U. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öne bir süe bu ürünü kullanmıştım ardından başka bir ürüne geçmiştim. Kutuyu teslim aldığımdan beri neden bu ürünü bırakmışım diye düşünüp duruyorum. İnanılmaz kabaran ve elektriklenen bir saç yapım var ve yıllardır saçıma en etkili gelen ürün bu. Kabarmayı elektriklenmeyi azaltıyor ve saçlar mis gibi kokuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru T.
Ebru T. · 38 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün öncelikle kokusuna bayıldımmmm...çok az bir miktar uyguluyorum hem saçımı yumuşacık yapıyor hem de elektriklenmiyor..Kokusu da uzun süre kalıcı.aynı zamanda saçımı parlak ve bakımlı da gösteriyor gerçekten uuzunnn zamandır aradığım güzel bir ürün .Kesinlikle ve kesinlikle rutinime ekleyeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
öznur p.
Öznur P. · 46 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kutuyu alma nedenim bu kremdi...durulanmayan saçkremleri ilk tercihim...genelde çoğu ürün saçları ağırlaştırıp 1 günde yağlanmasına neden oluyor..elseve ise ağırlaştırmıyor, yağlandırmıyor ve parlaklık sağlıyor...saçımı 3 gün şekillendirmem bozulmadan kullanabiliyorum...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ş.
Elif Ş. · 30 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok fazla kişinin önerdiğini görünce denemek istedim gerçekten övüldüğü kadar var benim saçıma çok iyi geldi ince telli ve kabarık saçlarımı yumuşacık yaptı kabarıklığını da aldı denenmesini ben de tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berivan Taş
Berivan Taş · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben kıvırcık saçlıyım ve sürekli neme ihtiyacı olan bir saçım var. bu ürünü daha önce kullandım ve gerçekten çok beğendim saçı görsel olarak gerçekten güzelleştiriyor. parlaklık veriyor ve elektriklenme de azalıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal B.
Hilal B. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten benim için harika bir ürün saçlarımı yumuşacık yaptı ve çok güzel bakım yapıyor. Özelikle ısı işlemi sonrası kullanımı çok işime yarıyor çünkü saçlarım kremden doyasıya yararlanıyor herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melek G.
Melek G. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sürekli kullandığım bir ürün. saçımı taradıktan sonra ıslak ilken sürüyorum saçım yumuşacık oluyor ve parlak gözüküyor. eskiye göre yıpranmıyor. kokusu saçta kalıyor. tavsiye ediyorum severekte kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.