Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Elseve Komple Direnç Dökülme Karşıtı Güçlendirici Bakım Kremi
amazon-image
L'Oréal Paris Elseve Komple Direnç Dökülme Karşıtı Güçlendirici Bakım Kremi

L'Oréal Paris Elseve Komple Direnç Dökülme Karşıtı Güçlendirici Bakım Kremi

Elseve  · www.lorealparis.com.tr
  4.65  (742 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 26,95 TL/360 ml*

L’Oréal Paris Elseve’den yenilenen Komple Direnç ile saçlarımın gücü karşısında hiçbir şey duramaz!

Elseve Komple Direnç Dökülme Karşıtı** Bakım Kremi’nın arginine, biotin ve vitamin v5 ile zenginleştirilmiş formülü saçlarınızı güçlendirir, saçı koparak dökülmeye ve kırılmaya karşı korur. Tarama sırasında %98,8 daha az kırılma sağlar.***

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%63
%23
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kerime Karataş
Kerime Karataş · 32 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karışan şaçlarım cok kolay taramaya başladı. Kokusu ve kalıcılıgıda cok güzel gercekten cokbegendim bundan sonradındada bu seriyi kullanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sahibe K.
Sahibe K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bunu kullandıktan sonra saçıma maşa yada düzleştirici vurduğum zaman resmen koku saçlarıma hapsoluyor. Düzenli kullanımda saçınız resmen artık bu kokuyor. Kullanmadığınız gün bile duş aldıktan sonra saç bu ürün gibi kokuyor. Bayıldım tek kelime ile.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Ö.
Ayşe Ö. · 44 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun yıllardır güvenerek kullandığım şampuan ve saç kremi. Koparak dökülmeyi azalttı. Çok memnunun herkes kullanmalı :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm E.
Begüm E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel bir saç kremi saçları çok güzel açıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten çok başarılı zaten markanın diğer şampuanlarını da çok severek kullanıyorum. Kısa ve boyalı saçlarımı kurtardı, uzattı harika hale getirmişti hem sarışınken hem esmerken her iki saç renginde de harika parlaklık ve yıpranıklığı gideriyordu. Şuan kullandığım bu seri ilk yıkamada bile etkisini gösterdi genel olarak kokusu ambalajı fiyat performansı güzel bir ürün ve buradan topluca aldığım içinde çok memnun kaldım daha uygun fiyata aldığım için mutluyum. Kesinlikle bir şans verilmeyip hakkeden bir ürün ve tekrar almayı düşündüğüm ürünler arasında.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena C.
Sena C. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım döküldüğü için tüm seriyi birlikte aldım ve kullandım. Seriyi birlikte kullanmanın faydasını gördüğümü düşünüyorum. Tek tek kullanımda belki aynı sonuçları vermeyebilir. İçeriğinde Arginine, Biotin ve Vitamin B5 olması ve ürünün kokusu güzel. Kıvırcık, kalın telli ve uzun saçlarım var, taramak için çok fazla krem sürmek zorunda kalmıyorsunuz bu güzel bir özelliği, az miktarı da yetiyor. Başka markaların saç kremlerine göre, benim saçımı daha hızlı ve rahat açıyor. Kolay tarama sağlıyor ve eskiye oranla daha az saç dökülüyor. Serinin en sevdiğim ürünü oldu. Teşekkürler Denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elsevenin şampuanları vazgeçilmezim ama bakım kremini ilk kez deneme şansım oldu daha önce bilinen bir çok markanın saç kremlerini denemis biri olarak bu saç kremi kesinlikle harika henüz yeni kullanmaya başladığım için dökülmeye karşı etkisini düzenli kullanımda daha net anlayabilirim ama icerisindeki biotinin saclari guclendirecegine eminim ayrica saçları yumuşacık yapıyor ve tararken saçlar çok rahat taranıyor kokusunu çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç kremi çok güzel kokuyor, saçlarınızı sürekli koklamak isyebilirsiniz. Ayrıca Arginine, Biotin ve vitamin B5 içermesinden dolayı saçlarınıza bunun yansıyacağından emin olabilirsiniz. En en en çok sevdiğim durum ise saçlarımı kolay tarayabilmek; saçlarım kıvırcık olduğu için kolay taranması benim için çok önemli oluyor ve bunu Elseve Dökülme Karşıtı Güçlendirici Bakım Kremi fazlasıyla karşıladı. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayfer T.
Ayfer T. · 50 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarıma her ay işlem yaptırdığım için saçlarımda kalınlaşma ve elektriklenme olmuştu. Bu hem taramayı zorlaştırıp saç dökülmelerine sebep veriyordu. Bu nedenle saç şampuanını kullandığım elseve nin bakım kremini kullanmaya başladım. Daha etkili olacağını düşündüğüm için elseve tercih ettim. Çok memnunum. Saçlarım çok yumuşacık oluyor ve dökülmede azaldı. Çok memnunum herkese tavsiye ederim. Verdiğiniz parayı hak eden bir ürün. Pişman olmazsınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem G.
Özlem G. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten Harika hem kokusu hemde saçta bıraktığı ipeksi yumuşaklık saçlarımın daha sağlıklı daha güçlü olduğunu hissedebiliyorum her taramada 100den fazla saçım kopuyorsa şimdi 15 20 ancadır markayı övmek için değil tüm samimiyetimle söylüyorum ben çok beğendim özellikle saça uyguladıktan sonra yaşlandırma yapmıyor olması benim için çok önemli hem besleyip güçlendiriyor hem de kolay tarama sağlıyor daha ne olsun bundan sonra favorim sensin🥰🥰🥰❤❤❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.