Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor Anında Onarıcı Bakım Kremi
amazon-image
Elidor Anında Onarıcı Bakım Kremi

Elidor Anında Onarıcı Bakım Kremi

Elidor 
  4.62  (68375 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Elidor Anında Onarıcı Bakım Serum Bakım Kremi hızlı ve etkili formülü ile saçın yapısını güçlendirerek ilk yıkamadan* itibaren onarılmasını sağlar. Kratin ve Badem Yağı ile güçlendirilmiş, ağırlaştırmayan ve çabuk durulanan formülü ile çabuk emilerek ilk yıkamadan itibaren* saçlarının onarılmasına yardımcı olur.

*saç yüzeyindeki yıpranma belirtilerinde

Nasıl Kullanılır?

Şampuan sonrası ıslak saçına ortalarından uçlarına doğru eşit miktarda sür. 30 saniye sonra durula. Gözle temas halinde bol su ile durula. Daha iyi sonuç almak için her yıkamada Elidor Anında Onarıcı Bakım Şampuanı ile birlikte kullan.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%24
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İlay S.
İlay S. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç bakım rutinim şampuan, saç kremi ve duştan sonra da argan yapı ve saç taramayı kolaylaştırmak için spreydi. Ürünün gerçek etkisini görmek için sadece şampuan ve serumu uyguladım. Hiç bekletmeden yıkanan bu üründen bu kadar iyi performans beklemiyordum. Saçlarım Çok kolay tarandı. Hiç elektriklenmedi. Kurutma sonrasında ise sanki fön çekmişim gibi akışkan , düz ve yumuşaktı. Ertesi gün hala etkisini koruyor. Kesinlikle rutinime eklicem. Sadede biraz koku esansı eklenebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SERENA ÖZDEN Ö.
Serena Özden Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden duşta saç kremi kullanmıyordum. Saç bakımımı duştan sonra krem uygulayarak sağlıyordum. Ancak Elidor Anında Onarıcı Bakım Kremi, tek kullanımda saçlarımda fark sağladı. Saçım normalde çalı süpürgesi gibi olurdu. Başka marka şampuan kullanmama rağmen etkisi yoğun oldu kremin. Şampuanımı da Elidor marka olarak değiştirmem gerektiğini düşündürttü. Saçlarınızda benim gibi boya gibi ufak işlemler varsa kesinlikle denemelisiniz. Kokusu da duştan sonra uzun süre kalıyor ve taramayı da kolaylaştırıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu M.
Cansu M. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel bir ürün, aşırı yoğun ve yumuşak. Islak saçlara uyguladım ve yedirdim güzelce, bir dakika kadar bekleyip yıkadım. İnanılmaz yumuşak oldu saçlarım, inanamadım. Banyodan çıktıktan sonra saçımı taradığımda inanılmaz dolaşmış olur genelde benim saçlarım, ama bu ürünü kullandıktan sonra yap gibi aktı saçlarım taraktan. Yumuşacık ve aşırı güzel kokuyor. Hemen yıkanabilmesi, saçları güzelleştirmesi, yumuşacık olması ve güzel kokmasını çok beğendim. Kesinlikle kullanacağım bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülseren K.
Gülseren K. · 51 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
merhaba öncelikle elidorun neredeyse bütün ürünlerini denedim ve memnun kaldım bu ürünü de deneme gibi bir fırsatım oldu ve memnun kaldım benim saçlarım çok sert nemli değil yumuşak değil ama bu ürünü kullandıktan sonra saçlarıma çok iyi geldi çok memnun kaldım kokusu da çok güzel kokuyor insanı bunaltmıyor duruladıktan sonra bile daha kokusu geliyor kremin kıvamı da çok güzel pek sıvı değil biraz koyu kıvamda ama saçlarınızın heryerine yayılıyor bi yere yapışıp kalmıyor çok beğendim herşeyiyle muhteşem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hasret Damla A.
Hasret Damla A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok ince telli ve çabucak yağlanan bir saç yapım var. Piyasada denemediğim şampuan neredeyse yok(kuaför ürünleri dahil) Hiçbiri bana Elidor Anında Onarıcı Bakım kadar iyi gelmiyor. Hemen saçlarım hacimli duruyor. Kokusu 3 güne kadar kalıyor ve saçlarım 3 güne kadar yağlanmıor. Zaten şampuan olarak sürekli kullandıgım bi marka. Kremi de ağırlastırıp yağlı görünüm vermiyor. Saçlarım boyalı oldugundan uclara krem şart oluyor tabii. Çok memnunum. Üzerine tanımıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze S.
Gamze S. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçlarım ince telli ve çok çabuk karışıyor ben elidor markasını 5 senedir kullanıyorum o yüzden gönül rahatlığıyla tüm ürünlerini tavsiye ederim saç kremi için kolay kullanım durulaması kıvamı elinize biraz alın tüm saçlara fazlasıyla yetiyor ayrıca sonrasında saçımı daha parlak kolay taranır gün içinde hem güzel koruyor hem güzel şekil alıyor vazgeçmediğim iyi ki terettüt etmeden aldım devam ediyorum dediğim bir ürün ama şampuanla daha verimli sonuç alınacak gayet hakkını veren bir krem diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ELİF ECE Ö.
Eli̇f Ece Ö. · 25 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
arada bir defada olsa şampuan değişikliği yaptıysam eğer hemen kepeklenme oluyor ama düzenli olarak aynı ürünleri kullandığımda bu sorun ortadan kalkıyor genelde hergün duş alıyorum ama olduda çok yorgunsam 2. Gün duşumu alsamda kokusu hala kalıyor öyleki benim çok dikkat ettim bi konuyada değinicem biz kadınlar bakım yapmayı seviyoruz saçımızı yıkadıktan sonra illa bi düzleştirici ya da bi fön yapıyoruz fön çeksemde kokusu asla gitmiyor diğer şampuanlarla aynı değil kesinlikle kullanın.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna B.
Berna B. · 30 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçımın kuru bir yapısı var dolayısıyla krem benim için en önemli saç bakım ürünlerinden biri. Özellikle yaz aylarında kurumanın artmasıyla saçlarım aşırı hassaslaşıyor ve ısı işlemleri uygulamadığım halde aşırı yıpranıyor. Bu yüzden saçımı koruyacak ayrıca onaracak bir bakıma ihtiyacım var. Bu saç kremi halihazırda kullandığım Elidor ürünlerinden biri. Kullandığım anda saçımdaki yumuşaklığı hissedebiliyorum. Saçımın neme ve bakıma olan açlığını doyuruyor, uysallaştırıyor. Ayrıca kokusuna da aşığım. Elidor Forever..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
UMMAHAN D.
Ummahan D. · 35 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben genelde saç bakım kremi kullanmıyorum .Bana saçı şampuanlayıp duruladıktan sonra saç kremi sürüp tekrar durulamak çok zahmetli geliyordu açıkçası. Saçlarım biraz uzun olduğu için bakımı da zor oluyordu aslında bu düşünce elidor anında onarıcı bakım kremini kullanana kadarmış :) Adeta ilk kullanımda farkedebiliyorsunuz saçınızdaki yumuşaklığı . Benim gibi ince telli saçlara sahipseniz mükemmel bir ürünmüş gerçekten kokusu da bir harika düzenli olarak kullanmaya başladım :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYŞİN G.
Ayşi̇n G. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde krem pek kullanmıyorum daha çok banyo sonrası spreyleri tercih ediyorum, bu ürünü kullandıktan sonra tercihlerim arasına aldım. Satın alıp kullanmayı düşünüyorum, saç telim çok ince olduğundan çok fazla karışıp düğümleniyor ürünü kullandığım günde oldukça karışıktı ama banyoda hemen yumuşadı o çatal çatal görünümü ve hissi hemen kayboldu banyodan çıktıktan sonra kolayca taradım kuruttuğumdaysa çatallıklar o kırılmış görüntünün biraz yumuşadığını gördüm ve memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.