Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor Gün Boyu Hacimli Saçlar Nar Çekirdeği Yağı Özlü Saç Bakım Yağı by Elvin Levinler
amazon-image
Elidor Gün Boyu Hacimli Saçlar Nar Çekirdeği Yağı Özlü Saç Bakım Yağı by Elvin Levinler

Elidor Gün Boyu Hacimli Saçlar Nar Çekirdeği Yağı Özlü Saç Bakım Yağı by Elvin Levinler

Elidor 
  4.68  (491 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Nar çekirdeği yağı ve C vitamini içeren ağırlaştırmayan formüllü yeni Elidor by Elvin Levinler Saç Bakım Yağı ile saçlarına canlılık ve dolgunluk gelsin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%17
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İmran P.
İmran P. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Heryerde reklamını, afişini görmeme rağmen hiç almayı düşünmemiştim. Fakat şimdiye kadar denediğim en başarılı saç bakım yağı oldu. Özellikle kokusu en çok etkilendiğim özelliği oldu. Saçım özellikle üç yıldır beyazlamaya başladı ve eski canlılığını kaybetti. Aşırı kabarma en büyük problemim haline geldi. Herhangi bir işlem yapmadan saçımı kullanmam mümkün değil. Hem ıslak hem kuru saça uyguladığım zaman saçımdaki elektriklenme %70 - 80 kadar daha az oluyor. Benim için hayat kurtaran bir ürün oldu. Saçımı ağırlaştırmamasından memnun kaldım. Daha önceden kullandığım saç bakım yağlarında ürünü ilk elime aldığımdaki kokusuyla kullandıktan sonra yada kuruttuktan sonraki kokusu aynı olmuyordu. Bir süre sonra kötü denilebilecek kadar değilebiliyordu kokusu. Ama bu üründe gün içerisinde kokusu da aynı kalıyor, ıslak saçta da, kuru saçta da, ısı uyguladıktan sonra da kokusunda bir değişiklik olmadığını farkettim. İlk kullandığım günden itibaren herkese tavsiye ettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru N.
Ebru N. · 30 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elidorun saç bakım yağını daha duymuştum ama kullanmamıştım ilk kez denebunu vasıtasıyla deneme imkanım oldu. Saç bakım Yağı duştan sonra ıslak saça uygulanabildiği gibi kuru saça da uygulanabiliyor. Ben her iki türlü de kullandım ve gayet güzel sonuçlar elde ettim. Şunu söylemeliyim ki Elidor saç bakım yağının en sevdiğim yanı kesinlikle saçı ağırlaştırmıyor. Diğer markaların durulanmayan kremleri ya da yağları gibi ağırlaştıracağından korkmuştum ama asla ağırlaştırmıyor hatta ürünü kullandıktan sonra elimde yağlılık hissi bile kalmıyor ve ürün çok kolay saça dağıtılıyor. Ben hem ıslak hem kuru saçıma kullandım ve asla ağırlaştırmadı bu yönüyle kesinlikle tercih edeceğim bi saç bakım yağı. Islak kullanıldığın da hacim verme vaadini yerine getiriyor ve bence 24 daha fazla hacim sağlıyor. Ayrıca şunu fark ettim üründe ıslakken kullanıldığında daha çok hacim daha az parlaklık sağlarken kuru kullanımda daha az hacim daha fazla parlaklık sağlıyor bu yüzden bir puan kırdım ıslakken kullanıldığı zamanda daha fazla parlaklık sağlamasını isterdim. Ama her iki kullanımda da saçlarımı çok yumuşattı ve kokusu kalıcı ve çok güzel. Saçlarımı düzleştirmeden önce iki üç pompa avucuma sıkıyorum ve saçlarıma yediriyorum biraz bekledikten sonra şekillendiriyorum saçlarımı ağırlaştırmadan daha yumuşak mis kokulu yapıyor Genel olarak memnun kaldım güzel bir bakım yağı tekrar satın alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval K.
Şevval K. · 25 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce de yağ kullandım ama saçımda ağırlık hissi oluşturuyordu kokusu kalıcı olmuyordu ışıl ışıl duruyodu belli ediyodu kendini bu yüzden kullanmayı bırakmıştım ama Elidor by Elvin Levinler kokusu o kadar haarikaaa ki bayıldımmm en sevdiğim yanı saçımda ıslak görünüm bırakmıyor belli olmadan parlaklık ve yumuşaklık veriyor ağırlık hissi hiç ama hiç yok gerçekten çok beğendim kokusuna tekrar tekrar diyebilirim aşık oldum saçtan da hemen gitmiyor kalıcı bir kokusu var tekrar satın alırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Ö.
Eda Ö. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle çokça duyduğum ve bildiğim bir marka. Kokusu mükemmel o kadar güzel kokuyor ki saçlarınızda koku uzunca bir süre kalıyor. Asla saçınızda yağ varmış hissi yaratmıyor. Ağırlaştırmıyor. Düzenli kullanımda saçlarım daha hacimli daha bakımlı ve parlak durdu. Az kullanımda bile etkisini hemen gösteren bir ürün. Yapış yapış hissi vermiyor. Yağlı görüntü sergilemiyor. Hiç bir eksisi olmayan ürün saçlarımı gönül rahatlığıyla emanet ederim bu ürüne gerçekten bayıldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine E.
Emine E. · 25 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna o kadar bayıldım ki o kadar güzel ki anlatamam. Saçıım normalde çok kabarık ve yıpranık biraz sürekli düzleştiriyorum ama şimdi duştan çıktıktan sonra saç uçlarıma yapıyorum hem saçım efsane kokuyor hem de saçlarım kabarmıyor anlam veremedim ama güzel bir hacmi oluyor saçımın güzel bir dalgalı hal alıyor . Bunu yapıp evden çıktığım an kimin yanına gitsem ne kullandığımı sordular aşırı şiddetle tavsiye ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilber E.
Dilber E. · 28 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürüne 5 bile vermek çok eksik kalır Çünkü çok daha fazlasını har Ediyor. Ben ürünü kullanayım ondan sonra yorum yapayım dedim. Çünkü kimsenin kanmasını istemem. Hiçbir şekilde ağırlaştırma yapmıyor. Kokusu çok güzel. Saçları yumuşacık yapıyor ayrıca parlıyor yani bilmiyorum ben çok beğendim kesinlikle bundan sonraki saç bakım yağım ( günlük kullanım için yumuşaklık ve parlaklıktan dolayı tabi) Bu olacak. Durulanmıyor 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sümeyye İ.
Sümeyye İ. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapağını açar açmaz burnuma nahoş bir koku geldi. Yok böyle bi koku üstelik kalıcı bir koku. Saçlarımı hiç ağırlaştırmadı. Zaten saçlarımın yağlanma problemi var diğer saç bakım yağları gibi yağlı bi his asla bırakmıyor hemen emiliyor saçınız tarafından. Kokusu hala burnumda o kadar güzel ki kullandım ve eşimin tepkisi yeni parfüm mü aldın oldu:) denemeye değer bir ürün. Kesinlikle dolgun ve hacimli gösterdiğini de düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem B.
Sinem B. · 29 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna bayıldımmmm . Minik şişesiyle tam bir kurtarıcı ürün . Ağırlaştırmayan bir yanı var bende gün boyu hacmini koruyamıyor ama kullananlar etkisini farkedebilir . Yumusacık yaptı saclarımı elidor belirgin bukleler almıs birisi olarak keşke bunu daha önceden kullansaymısım . Ambalajı ve minik şişesiyle bence iyi bir performansa sahip
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 29 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ve saçıma yaptığı bakim inanılmaz mutlu etti denemek istiyordum ama fırsatım olmadi dene bunu bana gonderdiginde cokkk begendim kutuda en mutlu eden üründü devamli aekilde kullanmayı düşünüyorum saçlarım eakisinden canlı ve bakımlı teşekkürler elidor teşekkürler dene bunu böyle bir ürün ile karsilasmama saçlarımı kurtarmaya sebep oldugunuz icin.. 🌼 ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şencan A.
Şencan A. · 28 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben cok memnun kaldım çok beğendim gerçekten benim saçlarım kivircik saçlarımı kurittukta sonra bunu sürdüm ve saçlarım daha havalı oldu daha dolgun oldu parlak gözüktü gerçekten çok beğendim bundan önce pateni kullanıyordum şimdi onu bıraktım buna döndüm kokusu da çok güzel kokusu etrafa saciliyor saçının çok memnun kaldım gerçekten tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.