Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor Doğanın Enerjisi Yoğun Besleyici Kür Şampuan
amazon-image
Elidor Doğanın Enerjisi Yoğun Besleyici Kür Şampuan

Elidor Doğanın Enerjisi Yoğun Besleyici Kür Şampuan

Elidor 
  4.53  (1758 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Kakao ve shea yağını birleştiren eşsiz formülü, saçlarını derinlemesine besleyerek, saçlarına yumuşak ve sağlıklı bir görüntü kazandırır. Saçların hem yumuşak ve parlak görünür, hem de kabarmaz!

Kakao yağı, besleyici özelliği ile bilinen doğal bir yumuşatıcıdır. Kakaonun shea yağı ile birleşimi ise tam bir besleyici kür...

Nasıl Kullanılır?

Eline dök, ıslak saçına eşit miktarda uygula, masaj yaparak köpürt ve iyice durula. Gözle temas halinde bol su ile durula.

Daha iyi sonuç almak için; Elidor Yoğun Besleyici Kür serisi ürünleriyle birlikte kullanılması önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%26
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

merve c.
Merve C. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elidorun pembe şişesi güçlü saçlar için olanını zaten kullanıyorum.Fakat formül yenilendi denilse de firmanın vazgeçemediği bazı unsurlar oluyor yapısı gibi.Elidor markasının da yıllardır alıcısı oldugum için saçlarıma iyi geleceğini düşünüyorum 2 yıkama kullandım bu yuzden devam edip daha fazla deneymlemeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda C.
Seda C. · 29 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanı çok beğendim benim zaten çok elektrikleniyo ve kıvırcık saclarim var iyi geldi saçlarıma diğer kullandığım markayı değiştirmeyi düşünüyordum zaten bu cok iyi oldu hoşuma gitti kokusu kesinlikle kullanıcam tavsiye ederim. Teşekkür ederim beni seçtiğiniz için 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan Y.
Neslihan Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocukluğumdan beri Elidor kullanırken zaman zaman şampuanımı değiştirdiğim oluyordu . Gönderdiğiniz şampuanla Elidor'a dönüş yapmaya yine karar verdim. Kokusu özellikle çikolata gibi çok cezbedici. Saçlarım sağlıklı görünüyor ve çabuk yağlanmıyor. Sadece daha doğal ürünlerde çıkarmanızı çok isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ezgi acar
Ezgi Acar · 32 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçıma yıkamadan sonra çeşitli yağlar şekillendiriciler kullanırdım ama bu ürün tam olarak benim istediğim gibi yıkama sonrasında yağ kullanmayı bıraktım yıkayıp kendi şeklini almasına çok sevindim hele bir de kokusuna bayıldım ilk defa bir ürünü çevreme bu kadar çok tavsiye ettim teşekkürler denebunu teşekkürler elidor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmühan B.
Ümmühan B. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
PH Dengeleyici olması, doğal yağlar içermesi saçı beslemesi benim gibi saçınnda cansızlık ,hacimsizlik,elektiriklenme ,kabarma gibi sorun yaşayanlar için ilk tavsiyem olacak.saçımı yıkadıktan sonra saç kremi kullanmama gerek kalmadı.saç kremi kullanmadanda kolayca fönledim .hacmini ve şeklini uzun süre korudu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nida A.
Nida A. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem kokuyor saçımı yumuşacık yaptı ve köpürmesine bayıldım çok iyi temizliyor hissi veriyor, ama saçı yumuşatma etkisi verdiği canlılık diğer elidor şampuanlarınıda geride bıraktı.Saçım ince telli ve seyrek tam benim sacıma göreymiş yıkadıktan sonra kendimi çok iyi hissettim.Samimiyetimle söylüyorum memnun kaldım.teşekkürler..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil K.
Sevil K. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elidorun en etkili ve kalıcı kokuya sahip şampuan serisi. Zaten elidor kullanıyordum .Deneme ürününden sonra bu seriyi kullanma kararı aldım. Hatta deneme ürünüyle birlikte gelen gratisten %50 indirim şampuan kuponunu kullanarak serinin farklı çeşidini de temin etmiş oldum. Teşekkür ederim. Herkes şampuanımı soruyor sayenizde:D
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Didem G.
Didem G. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın uzun olmasından dolayı kırıklarım ve elektriklenmesi rahatsız edici derecede artmıştı koruyucu bir ürün kullanmayı düşünüyordum ama almadan kutumdan bu ürün çıkınca çok mutlu oldum :) ikinci kullanışımda bile saçlarımdaki elektriklenme azaldı kokusu da çok güzel,tavsiye edeceğim bir ürün teşekkürler dene bunu ekibi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan S.
Dilan S. · 27 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Basta tereddüt ettim kullanmak icin cunku sampuan deisince kepek yapacagi konusunda endiseleniyordum .ama urunu kullandim ve gerecekten cok memnun kaldim saclarim artık yumsacık ve kabarmıyor.urunu cok begendim bundan sonra elidorun bu şampuanindan vazgecegimi sanmiyorum .teşekkür ederim .🤗😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu K.
Burcu K. · 37 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çikolataya hangi kadin bayilmaz. Kakao kokusu mukemmel. Saclarimi yumusacik yapti. Alislilagelen elidor kokusu yok. Bundan kurtulunmasi iyi olmus. Çünkü hangi elidoru alirsam alayim hep ayni kokuyu birakiyor. Bu öyle degil. Basarili bir sampuan. Denememe vesile oldugunuz icin cok tesekkurler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.