Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor Doğanın Enerjisi Kalın ve Gür Saçlar Süper Saç Kremi
amazon-image
Elidor Doğanın Enerjisi Kalın ve Gür Saçlar Süper Saç Kremi

Elidor Doğanın Enerjisi Kalın ve Gür Saçlar Süper Saç Kremi

Elidor 
  4.54  (8578 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Avokado ve üzüm çekirdeği yağlı yeni Elidor Doğanın Enerjisi süper saç kremi, ilk kullanımdan itibaren saçlarının kalın ve gür görünmesini sağlar. Süper saç kremi içerdiği koku incileri sayesinde saçlarındaki eşsiz kokunun 48 saate kadar kalıcı olmasını sağlarken aynı zamanda saçlarını yumuşacık yapar. Doğanın gücüyle saçlarına hayat gelsin! 

Nasıl kullanılır?

Şampuan sonrası, saç diplerine değdirmeden boylarına eşit miktarda uygula, uçlarına ise bolca sür. İyice durula. Gözle temas halinde bol su ile durula.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%26
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Feyza O.
Feyza O. · 26 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhtemelen bu ürünü denememiş olsam raflarda avokado ve üzüm çekirdeği yağı içeren bir saç kremine elim uzanmazdı çünkü güzel bir koku imajı canlanmıyor akılda fakat yanılmışım. Ürün gelir gelmez kokusuna vuruldum. Bu ürün eğer diğerlerinden daha az satarsa bunun sebebi yukarıda belirttiğim gibidir çünkü ürün tüm zamanlar boyunca kullandığım en güzel saç kremi. Saçlarımı her gün yıkıyorum ve saç uçlarım çok yıpranmış durumda. Kullandığım kremler, yağlar, maskeler ya çok ağırlaştırıyor ya da saçımı yağlandırılıyor ve anladım ki bugüne kadar hiç biri saçlarımı bakımlı göstermemiş sadece kötüyü daha az kötü yapmış. Fakat bu krem saçlarıma herhangi bir bakım yapmama gerek kalmadan çok bakımlı gösterdi. Benim saçlarım gür ama şuan bildiğiniz bileğim kadar duruyor at kuyruğu yaptığımda. Saçlarıma dokunmak satene dokunmak gibi oldu görüntüsü zaten mükemmeldi. Kokusu ilk gün çok yoğundu doğal olarak ama 2. ve 3.güne yok gibi oldu. Ürünü kullandığım ilk gün erkek arkadaşım sarılır sarılmaz ne kadar güzel kokuyorsun dedi. Ben bugüne kadar elidorun çok fazla kremini ve şampuanını kullandım hiçbiri bu ürünün yarattığı gibi bir etki yaratmadı hatta piyasadaki diğer ürünlerden hiç bir farkı yoktu benim için, bir beklentim de olmadı ürünlerden. Ama bu saç kremi kullandığım en iyi ürün tartışmasız sadece bundan sonra fiyatı benim gibi yaşayan öğrenci kısmını zorlar. Fiyatı en azından 15 lira ve altı olursa, ürünün kokusunun da güzel olduğu herkese ulaşırsa ben bu ürünün yok satıcağına eminim. Fiyatı bu şekilde kalırsa da indirim olduğunda mutlaka stoklayacağım üründür. Ayrıca şampuan çok sıradan, bakım kremi ise muhteşem ötesi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehrinaz t.
Mehrinaz T. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce Elidor şampuanlarını çok kullandım fakat tüp kremlerini kullanma fırsatım olmamıştı. Bu ürünü ilk defa kullandım. Elidor'a ve denebunu.com ailesine bana bu deneyimi yaşattıkları için teşekkür ederim. Ürün elime ulaştığında ilk kapağa sarıldım. Kapağı açtım ve kremi kokladım. Krem beni hemen o an ikna etti. Kapağından dahi mükemmel bir koku yayılıyor. Denemek için sabırsızlandım. Hemen saçlarımı yıkamak için koyuldum. Saçlarım duştan sonra çok güzel koktu. Ve saçlarım yumusacıktı. Büyük boy yolladıkları için bu deneyime daha fazla sahip oldum. Ve ürün hakkında daha fazla bilgiye ulaştım. Ayrıca elidor büyük boy ürün yollayarak ne kadar büyük bir marka olduğunu kanıtlamış oldu . Teşekkürler ELIDOR .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem B.
Sinem B. · 27 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu beni mest etti ama sadece koku ile kalmamakla birlikte harika bir ışıltı ve güç kazandığını daha ilk kullanımımda hissettim o temiz ve ferah kokusu bir sonraki yıkamama kadar beni terk etmedi gerçekten vazgeçemeyeceğim saç bakım kremlerim arasında birinci sırayı aldı çocukluğumdan beri mest olarak kullandığım bu saç kreminin tüp hali beni yine çok memnun etti elidor iyiki var ve bana ücretsiz denemem yorum yapma sanşını tanıdığı için denebunu.com a da teşekkürlerimi bir borç veririm saçlarında güzel koku canlılık parlaklık ve hacim arayan benim gibi uzun hacimsiz saçları olan kişilere şiddetle tavsiye ediyorum ❤️❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Z.
Gamze Z. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyatta indirime gidildiği sürece hep elidor kullanıyorum tüm saç ürünlerim elidor. Hatta indirimdeyken deli gibi stokluyorum bile . Lütfen fiyatları eski haline çekin bu durum böyle çok zor. Sonuçta temel bakım ürünü. Ben herzaman çok memnundum ürülerinizden. Bu kadar rövaşta olmadığından beri yıllardır kullandığım bir markasınız. Bence süper geliştirdiniz ürünlerinizi de kendinizide. Ama bir şampuan 25 tl olmamalı. 4 kişilik bir ailede zor bu. Ürünleriniz efsane bunun üzerine söyleyecek başka hiçbirşeyim yok. Birtek fiyatlar pürüz çıkarıyor. Başka markaya dönem dönem eğilim göstermek ZORUNDA kalıyorum. Halbuki yıllardır çok memnunum ürünlerinizden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beren Ü.
Beren Ü. · 31 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım boyalı, kuru ve kalın telli olduğu için saç kreminden ilk beklentim saçımı yumuşatması(özellikle saç uçları) ve saçlarımın kabarmamasınıda isterim. Bu beklentilerimi karşıladı. Saç kremi tüpte olduğu için gözüme az göründü ama üründen de az miktarda kullandığımda da istediğim sonucu aldım. Yoğun bir krem ve kokusu çok güzeldi. Kullandıktan sonra 2 gün koku saçımda kaldı. Fazla kokulu ürün sevmem ama bu koku beni hiç rahatsız etmedi. Kremin yoğun olmasını çok sevdim. 5 dakika saçta bekletince de maske etkisi yarattığını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nuray Ç.
Nuray Ç. · 63 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle belirtmeliyim ki kapağı açtığımda buram buram gelen mis koku ve saçıma sürdüğüm an oluşan o yumuşaklık ambalajın üzerinde yazıldığı gibi gerçekten de 48 saat kalıcı. Genellikle saç boyayan kadınların en büyük hayali boya kutularının içerisindeki saç kremlerinin tek kullanımlık yerine büyük boyunun olmasıdır. Elidor sanki bizim bu isteğimizi duymuş gibi fazlasıyla muhteşem olan bu ürünü çıkarmış ve bize çare olmuş. Tereddütsüz memnun kaldığım ve bittiğinde koşup yenisini alacağım tek saç kremi. Teşekkürler Elidor ve bize bu şansı veren Denebunu ekibi. İyiki siz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra A.
Kübra A. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün diğer şampuan şişesi gibi olan şişelerden farklı olarak tüpte hizmete sunulmuş. Yine Doğanın Enerjisi Şampuanı gibi bunun da kokusu harika ve saçta da uzun süre kalıyor. Saça sürüldüğünde hem az miktarı tüm saça yetiyor hem de durularken sıkıntı yaşatmıyor. Kuruduktan sonra saçımın şeklinin muhafaza edilmesine de yardımcı oldu. Ayrıca çoğu ürüne göre paraben ve renklendirici içermiyor. Kuruduktan sonraki yumuşaklığı da harikaydı. Saçlarım yeterince hacimli ve ipeksi duruyor. Teşekkürler Elidor! Teşekkürler Denebunu!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Özlem D.
Esra Özlem D. · 38 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün başlangıç olarak dış ambalaj olarak gayet motive edici şékilde tasarlanmış. Kullanımdan sonraki yumuşaklık ve performans beklediğimin ötesinde oldu. Saçı biraz ağırlaştırdığını düşünsem de neredeyse tarak sürmeden saçlarımın kolayca açıldığını ve yumuşak etkisiyle adetâ kaşmir dokunuşu ile beni cezbettiğini söyleyebilirim. Diğer bir artısı da kullandıktan sonra çevremin saçlarımın çok hoş koktuğunu söylemesiydi. Genel olarak ürünü gayet beğendim ve saç kremi ihtiyacımı artık bu ürünle karşılayacağımı belirtmek isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Adem D.
Adem D. · 37 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Su ana kadar kullandığım en iyi ürün dıyebılırım. Ve devam etmeyi düşünüyorum o kadar yani. Mükemmel bir yumuşaklık ve kokusu var ve gelecekten çok kalıcı üzerinde yazıldığı gıbı günlerce gecmıyor. Parlak gösteriyor. Tarama işi çok kolay cunku sacta hafıflık hıssettırıyor. Agırlasma yapmıyor. Ve durulama işi çok kolay Sactan cabuk gecıyor dk larca durulamaya gerek yok. Ayrıca ilk kez tüp sac kremi kullandım cokta pratik geldi. Ambalajı da kendi gibi harika . Kullanmaya devam edecem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif a.
Elif A. · 28 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
urunu ilk kullanimdan itibaren cok memnun kaldim saclarim yok yipranmis ve hacimsiz gorunuyordu. oncelikle sampuani kullandigimda kokusuna hayran kaldim ama kokusunun kalici olmadigini dusundum iki gun boyunca kokusu gecmedi. sampuan saclarima yumusak ve hacimli bir form kazandirdi. sac kremi ile birlikte kullandigimda kesinlikle saclarim cok daha bakimli ve hacimli gorunuyordu. cok guzel dogal kalici bir kokusu var muhtesem. daha once kullandigim sampuanlarin hepsinin yerini elidor alacak gibi gorunuyor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.